život kao oluja ideja

26.10.2006., četvrtak

26.10.2006.

dan žalosti i patnje ............ da još jedan put sretan rođendan tihani đubre i tak dalje. sve je život i moramo ga pratiti,nema čovjeka koj nije imao čula ali ja imam šesto čulo dakle:okus,miris,sluh,njuh,vid. ali ja imam još jedno (a to če te primjetiti ako se družite sa mnom i ak ne zaiste upoznate---kaže psihijatar); da vas više ne gnjavim dugim postovima ovaj nije dugaćak.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja sam ozbiljan uvjek
- 17:39 - Komentari (7) - Isprintaj - #

25.10.2006., srijeda

hrvatskahrvatskahrvatskanjaminutnaughtyeekeekeek
SRETAN ROĐENDAN ĐUBRE TIHANA NEMOJMO SE NAPIT
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- 20:23 - Komentari (3) - Isprintaj - #

19.10.2006., četvrtak

da ja se vratio pozdrav svima (posebno meni) da kao što se priča sviramo na tihaninom đubretarskom rođendanu (tihana zahvali) 28.10. sad.
da da skratim priču pogledajte šta imam novo u sobici:
otac mi to kupio:Free Image Hosting at www.ImageShack.us prednja strana<<<<
sa guza:Free Image Hosting at www.ImageShack.us nije li to krasno!!!? pozdrav svima da sviračemo rock sa nekim dopunjaljkama !!! ajd sad čao bok !"#$%&/()=?*

- 14:48 - Komentari (10) - Isprintaj - #

08.10.2006., nedjelja

blog je prestao raditi zbog mojih razloga nije to da mi se neda pisat nego nemogu više živjeti normalno
i neželim više ništa imati moj pogled na svijet se naglo promjenio i neznam šta više za kraj evo vam slika neka i nevjerujem da ču više ikakav post napisat i to je to!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 14:47 - Komentari (18) - Isprintaj - #

05.10.2006., četvrtak

prelud post

pozdrav svima ja sam poludio cjelo vrijeme slušam iste stvari
u petak se mislim ubit od alkohola i neznam uživajte
ako treba ko neki spot nek mi kaže ja imam sad sve na dan po 20 spotova skinem ja sam lud al nebi ih skido da nema Free Image Hosting at www.ImageShack.us
naravno iz Free Image Hosting at www.ImageShack.uspa ak kom treba šta nek mi kaže
to je sve za sad napravit ču još neki mali update poslje ....da volim vas volim vas SVE!!!!!!
- 20:45 - Komentari (1) - Isprintaj - #

03.10.2006., utorak

prekrasno,krasno.. i ostali nazivi

prekrasno novi post a nisam ga mislio još dugo pisat al inspiraciju mi je dala ko drugi nego <
>>krasno ,ne da bio je kirvaj nemam slika iz katakombe neda mi sad tražit eto nešto:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sad bi žikk reko evo upravo sam ga obojo! ,no ne ja kažem upravo sam ga kupio pogledajte mi oči na toj slici to je sigurno ono đubre radilo
evo vam još jedna slinite šta drugo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
đubre! ,ja ,i mutavi bero

DA SVE KOJI SU IMALI NEKI GLUPI NADIMAK U LINKOVIMA SAM PROMJENIO AK NEKO ŽELI DA GA STAVIM U LINKOVE NEK OSTAVI KOMENTAR

evo vam i moj icQ
Image Hosted by ImageShack.us
- 14:33 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

1111

2222

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

3333

>Free Image Hosting at www.ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

4444

Free Image Hosting at www.ImageShac<br />
<br />
src=Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


>Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us