srpanj, 2004 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
blog bi se mogao najkaraće opisati kao kratak blog koji bi trebao davati informacije. kratke.
iz mog života.
ako to ikoga uopće zanima.

Linkovi, veze, vezice, pertle & žnjiravci
Septica

Balkanidjani - dogodivštine iz dragih nam Vinkovaca na hr.soc.grad.vinkovci

Zaigraj i ti Belu ako nemaš četvrtog uživo

Nikola Pećina & Loše Sjeme

Mizar, Anastasia, Kismet, Padot na Vizantija na jednom mjestu

Pirates! - legenda Sida Meiera će opet oživjeti

Brojač brojeva koji broji brojke ljudi koji nemaju pametnija posla nego doć vamo


Free Hit Counter

Shu-pac
21.07.2004., srijeda
DANAS SAM SE PROBUDIO! TEŠKO! Ili što sve čovjek radi kad se zarazi s D'n'D-ijem! Ili – Mirta, sretan ti rođendan!!!!!!!

Danas je mojoj Mirti rođendan. Mislim mojoj supruzi. Ili suprugi. Wtf (hrv. VodAFak)! Više ne znaš ni pričaš li ispravno hrvatski jezik kad naši jezikoslovci svaki dan izbacuju novi pravopis. Ja osobno mislim da je 'supruzi' ispravno. Uostalom i ovaj idiotski (kapitalističko-monopolistički) Microsoft Word označava upravo tu verziju kao točnu.
Anyway, buđenje je bilo teško. Nakon, što sam u ponoć i 6 minuta (hrv. 00:05 – op.a.), prišao Mirti i čestitao rođendan, dao joj poklon….. nismo još dugo zaspali. Onda je Mirta zaspala oko 2 sata (hrv. oko 02:00 – op.a.), a ja sam, s obzirom da nisam mogao spavati, ustao, upalio računalo i igrao Icewind Dale 2 (hrv. Icewind Dale Dva). Za neupućene to je RPG (hrv. Role Playing Game) igra izrađena na D'n'D (hrv. Dungeons and Dragons) pravilima.
I eto nas napokon kod današnje teme!

Inače išao sam spavati oko 04:00. Zato sam se teško probudio.

Naime, na zahtjev svekolike publike (hrv. njih točno 2) odlučih napisati par riječi i o tom fenomenu. Nisam siguran hoće li tekst biti osobito zanimljiv, jer sam ja danas izuzetno nezanimljiv (pogledati prvi pragaraf s tematikom 'Nespavanje, te razlozi nastanka istog, kao i utjecaji istog na organizam u mlađim srednjim godinama' – joj alaj si tepam – op.a.).

D'n'D je inače poznat među štovateljima Danijele (koja btw. u petak ima koncert u Vinkovcima za kojeg sam već ispalnirao kako ću biti umoran, te iz tog razloga neću ići na isti – op.a.), Severine (to je ona što je prešla u filmsku industriju – op.a.), Mate Miše Kovača (to je onaj što pjeva tužne pjesme za pjevat u dugim ljetnim noćima na plaži na moru uz gitaru kad hoćete zbarit lokalne djevojke), Vladimira Kočiš Ručnom Zeca (to je onaj o kojem se već duže vrijeme ništa ne čuje. Možda i on snimi kakav film da opet postane popularan – op.a.), Vladimira Skočiš Mi Na Nogu Škampa (to je brat blizanac od ovog maloprije – op.a.), i sličnih, kao igra (početak citata prvog) idiota i šterebera s fakulteta koji još nisu položili vozački i tata im ne može kupit kabriolet pun manekenki. Pun šofera i mankenki.(kraj citata prvog) (uh, što ti voliš duge rečenice – op.ur.). Dakle, povlaštena kasta poluobrazovanih debila koja je ovu državu kupila na kredit i pogotovo njihova djeca smatraju igrače D'n'D-a i sličnih fantasy igara (početak citata drugog) majmunima koji ne znaju što je život i kakav je to osjećaj kada si pun para pa sve 'pićke' iz grada padaju na moj kabriolet (kraj citata drugog).
Za razliku od njih mi sebe smatramo idiotima i štreberima s fakulteta koji još nisu položili vozački i tata im ne može kupit kabriolet pun manekenki. Pun šofera i manekenki. A uz to smo majmuni koji ne znaju što je život i kakav je to osjećaj kada si pun para pa sve 'pićke' iz grada padaju na moj kabriolet. (nadam se da ne misliš ovo ozbiljno idiote jedan – op.ur.) (ma naravno da ne mislim idiote urednički – op.a.) (pripazi na svoje izraze mogo bi dobit otkaz – op.ur.) (ok, you're the Boss – op.a.) (pardon, mislio sam na Sergio Tacchini – op.a.)

Dobro šta hoćete konkretno znati o D'n'D-u??? Šta????

Ajd ukratko – ima jedan što se zove DM (hrv. Dungeon Master) i njih nekoliko što igraju i prolaze avanturu koju im je smislio onaj s početka odlomka, što će reći DM (hrv. Dungeon Master) (daj prestani s tim skraćenicama - ovim neukim čitačima moram prevodit na hrvatski. Jebo te engelski, da te jebo – op.ur) (opet me vrijeđaš – op.a.) (oprosti – op.ur.).
Dakle lijepo on (DM – op.ur.) njima smisli avanturu i ona oni idu kroz šume, planine, preko rijeka i dolina, tu i tamo ubiju pokojeg goblina, orka, half-dragona, etc, etc…. (hrv. mitska bića koja zapravo ne postoje osim u glavama idiota što igraju tu igru – op.ur.) (reko sam ti da nas više ne vrijeđaš – op.a) (ok, stvarno više neću – op.ur.). Pronađu nekakvo blago (hrv. hrpetinu GP-a – op.ur.), spase neku ucviljenu princezu, spase svijet od najezde zla, spase Spasilačku službu, spase Pamelu Anderson (opet si odlutao s teme – op.ur.), i na kraju se hvale okolo kako su napravili nešto što postoji samo u njihovoj glavi i na hrpetini papira koja ostaje iza njih. Za svaki pothvat dobiju određeni broj XP-a (hrv. experience points) , pa onda kada ih skupe dovoljno leveliraju (hrv. Level Up), pa onda opet po nove zadatke.

Uostalom ako vam ovo nije jasno trkom u knjižnicu, videoteku ili DVDteku, posudite sva tri dijela trilogije Gospodara Prstenova (knjigu ili kazetu ili DVD), pročitajte/pogledajte ih i biće Vam sve jasnije.

A jebote mogo sam odmah na početku to napisat, pa ne bi moro ovako objašnjavat. Ajd idem čekat 4 sata (hrv. 16:00) pa da odem kući na rođendansko slavlje!!!!!!!!

Aj živijooooooooooooo nekoliko puta!!!!!

- 11:51 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>