srpanj, 2004 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
blog bi se mogao najkaraće opisati kao kratak blog koji bi trebao davati informacije. kratke.
iz mog života.
ako to ikoga uopće zanima.

Linkovi, veze, vezice, pertle & žnjiravci
Septica

Balkanidjani - dogodivštine iz dragih nam Vinkovaca na hr.soc.grad.vinkovci

Zaigraj i ti Belu ako nemaš četvrtog uživo

Nikola Pećina & Loše Sjeme

Mizar, Anastasia, Kismet, Padot na Vizantija na jednom mjestu

Pirates! - legenda Sida Meiera će opet oživjeti

Brojač brojeva koji broji brojke ljudi koji nemaju pametnija posla nego doć vamo


Free Hit Counter

Shu-pac
07.07.2004., srijeda
O Big Brother-u, Makedoniji, kiši i drugim stvarima

Neki dan me Mirta nagovarala da se prijavim za Big Brother. Zapravo više se ne mogu točno sjetiti jesam li ja vidio reklamu pa onako bubnio "Mog'o bi se prijavit!" ili je ona to prva izvalila, ali sve u svemu, u kući se počelo pričati o tome. Mislim, ipak je to "milja kuna" što bi rekli ovi s reklame. Nije da mi ne bi dobro došlo. A i nije da se ne bi prosro i, ako bi i prošao nekakav filter audicija, odmah ispao. Jer zamisli ti molim te. Sjediš tamo u onoj gajbi i bulji u tebe cijela Hrvatska. Dobro ne baš cijela, ali veći dio. Osobno mislim da ne bih bio posebno zanimljiv idiotima sa RTL-a, odnosno doista ne vidim niti jedan jedini razlog zbog kojega bih ja tamo uopće došao. S druge strane ako bi i prošao morao bi tamo nešto i raditi, e a sad da sve to što radiš gledaju u cijeloj Hrvatskoj, pogotovo u našoj maloj vinkovačkoj republici Blakanidi, e to bi već bio malo veći problem. Naravno cijelo vrijeme mudro izbjegavam izreći mogućnost da bi se tamo moglo dogoditi i nekog sexa, koji bi bez pardona bio prikazan, a ne bih baš volio da to moja žena vidi. Mislim ne bi volio da vidi ukoliko bi ja bio glavni ili sporedni glumac u toj epizodi. Usro sam se, što bi rekli, jelte? Osim toga izbjegavam spomenuti tu mogućnost i iz razloga što Mirta pogleda ovo što pišem i onda nakon čitanja obično krene intelektulano prepucavanje o skrivenim značenjima pojedinih dijelova ili rečenica teksta.

Anyway, prvi pobjednik Big Brothera u Njemačkoj, kada je ta svinjarija postala poznatija u medijskim okvirima, bio je onaj polupismeni makedonski idiot Zlatko ("Misli svatko da se zovem Zlatko. Ti im samo odgovraš kratko. Nema ništa srat tko. Proživio sam..........»). Ako se ne varam, on je otišao teži za milijun eura (il' su još bile dojčmarke – op.a.), a najviše ga pamte po izjavi kako nije baš siguran tko je Shakespeare, te da misli kako je riječ o poznatom hollywoodskom glumcu. Uglavnom frajer je poslije toga postao slavan, zgrnuo pare i sad uživa, a mozak..... ma koga briga za mozak. Dakle, tamo trebaš biti što veći idiot i to onako iskreno, a ja bi to mogao samo glumiti (hm, možda i ne moraš - op.a.). S obzirom da je Mirta glumica možda bi me i uvježbala, osim toga ponekad i uspijevam glumiti idiota, no ne vjerujem da bi to mogao 90 dana. Na kraju krajeva, vjerojatno ne bi dobio toliki godišnji odmor.

Kad smo već kod Makedonije, da netko ne bi pomislio da tamo samo rastu koštice 'za na utakmicu prodavat' i dobra paprika (što od srca preporučujem svima - op.a.), ima tamo i niz dobrih stvari. Osim ove dvije spomenute, naravno. Recimo, Musorgski, Stravinski, Čajkovski, Tko je ovaj? Lisinski, Bukovski..... ups to su likovi iz drugog romana, ali svjedeno završavaju na 'ski' pa bi se kao takvi mogli računat pod Makedonce. Mislio sam prije svega na Anastasiu, odnosno na Before the Rain. Kad sam prvi puta pogledao taj film (bilo je to 1995. na faksu - valjda – op.a.) bio sam poslije ukur*cu dva dana. E, sad se pitate kako čovjek može poslije filma bit' loše raspoložen dva dana i onda izjaviti da je film dobar. Ma jednostavno zato što je Milčo Mančevski napravio genijalnu stvar. Jedna od scena koja mi se definitvno urezala u pamćenje je povratak glavnog lika (Rade Šerbedžija – moj stari je išao s njim u osnovnu školu – op.a.) u Makedoniju iz Londona, glazba Anastasie, i lagani ulazak iz svijeta kojeg svi volimo nazivati civiliziranim u dijametralno suprotni okoliš, gdje je autobus s kojim se vozi kući čista kopija onog iz «Ko to tamo peva».................

Inače Makdonci su proteklih dana postali poznati i u internetskim krugovima. Kao tamo na jugu balkana caruje internetsko piratstvo i slične stvari. Nije da tu nema nešto i istine, međutim ima pritastva i na drugim strana kugle zemaljske, recimo Rusija& Izrael, no za njih to ne vrijedi. Kako, zašto........ ma da ne ispadne da ja tu nešto prenosim i prekucavam možete sve ovdje pročitati. Najzanimljiviji mi je dio onaj na kraju gdje pametnjakvoići iz američke administracije u isti koš trpaju «Afriku, Makedoniju, Kolumbiju, Nigeriju........». Makedonija preko noći postade kontinet. Pa šta, ako Vinkovci ili Peščenica mogu biti republika, a što Makedonija ne bila k'o Afrika. Btw odmah se sjetim onog: "Vozijo se ja jednom taksijem 88 kroz Sarajevo i taksista se meni žali na situaciju. Kažem ja pa evo sad kreće ova privatizacija i tako dalje biće bolje, a on kaže "eheeee, eno ti Afrike i ona je cijela privatna pa šta im je pomoglo"


A kad sam spomenuo kišu moram naglasiti kako bi volio da padne. Ova vrućina me ubija u pojam. I onda se ljudi pitaju...... ček ček samo malo.... čujem kako lagano lupka na prozor (sada je 07.07.2004. 01:08 sati – noć).... hmmmm, da završim rečenicu, dakle ljudi se pitaju ..» kako nadrkan ne bi bio, kako ne pio i nadrkan bio».
I sad zamisli da sjedim u onoj kući od «Veliki bratko», zamišljam onog jorgovana Zlatka, kiša nije pala već mjesecima, žena me gleda na TV, pored mene sjedi žanska koja tvrdi da je Severina nevina, te da treba dobit tužbu..... pa naravno da bi nekog ubio.... dobro ne bi baš ubio, ali bi osakatio. Onako samo malo. Radi fore. Možda bi i pobijedio.
Ma ne.

- 02:21 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>