<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>


Skrivene opsesije.

(...)


Blind world.

Ne slažem se s onom
frazom "Slika vrijedi 1000 riječi".
Vjerujem i držim do toga
da nema te slike koja
zamjenjuje prave riječi.



Pjevajte nešto ljubavno.

smijeh


CREDITS

ldesigns - ×-×

---No special title--- =)

Ola...
Joj, baš se osjećam ko debil. Povrijedila sam jednu osobu i ful mi je krivo. Zeznula sam ovog puta gadno iako nisam imala loše namjere... No, valjda ćemo se pomiriti.
Ovih par tjedana je LUDNICA oko škole. Svaki dan netko nešto pita ili pišemo kontrolni, učenja preko glave. Muka mi je od toga, al moram stisnut još par tjedana.
Jučer sam bila bjesna, povrijeđena, zbunjena- sve u jendom! E kak sam ja htjela trenericu ošamarit! Definitivno nije fer prema meni. Meni uvijek neš kenja, drugima ništa. Iako nekad zaslužim (naughty), ali ona svaku moju riječ preokrene i pravi me budalom i staaalno mi neš kenja. Ne mogu je više gledat, a ne želim se ispisat iz kluba.. Grrr...mad
Image Hosted by ImageShack.us


Prehladno je ovih dana. Ja se smrznem vani. Iako volim zimu (pogotovo zato jer dan kraće traje, a volim noć smijeh) deprimira me ta hladnoća. Kad sam vani, uvijek se svi pokupimo prije doma jer je prehladno...ccc...
Jooooooooj, jedva čekam Novu godinu! Nadam se da idem u Split... smijehsmijehsmijeh Bit će predobro, a i u Rijeci će valjda bi ok. Ali, do toga još ima vremena...
Image Hosted by ImageShack.us


Ugl, neam više šta za pričat, pa... Odoh ja...

Šukica pjeva


29.11.2007.- Tipkaj-Tipkaj (31) On/Off

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.