<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>


Skrivene opsesije.

(...)


Blind world.

Ne slažem se s onom
frazom "Slika vrijedi 1000 riječi".
Vjerujem i držim do toga
da nema te slike koja
zamjenjuje prave riječi.



Pjevajte nešto ljubavno.

smijeh


CREDITS

ldesigns - ×-×

Gledam u tužnu jesenju noć, s pokisle grane lišće otpada... u daljini čujem muziku neku i pitam sebe, gdje li si sada...

Ola...
Evo, bilo je i vrijeme da napišem novi post.

U posljednje se vrijeme osjećam tako prazno. Kao da je cijeli svijet za mene nestao. Nekako je sve monotono (kao što sam pisala i u prošlom postu), ali me to iznenađujuće puno muči...
Kao da sam neki kip koji stoji nasred svijeta, a oko njega se ništa ne događa. Ne mogu ja to objasniti...
Image Hosted by ImageShack.us


Želim se opet zaljubiti.
Želim opet osjetiti kako je to nekog voljeti tako snažno da... da... No, nema takvog dečka koji bi više zadobio moje srce. Preizbirljiva sam. Zato patim...
Fale mi neke osobe. Jednostavno... prazna sam unutra.
To me izjeda. Nekoć je ljubav tu prazninu potpunila. Tako znam da ga više ne volim. Sad znam da sam okrenula novu stranicu u životu...
Image Hosted by ImageShack.us


Eto... ostavljam ovaj post nepotpunim... Baš kao što se trenutno osjećam... I da, osjećam se i bijesno, ali ne znam zašto...
(confused)

Napišem nešto kad malo razbistrim glavu... rolleyes

Šukica pjeva



14.11.2007.- Tipkaj-Tipkaj (9) On/Off

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.