<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>


Skrivene opsesije.

(...)


Blind world.

Ne slažem se s onom
frazom "Slika vrijedi 1000 riječi".
Vjerujem i držim do toga
da nema te slike koja
zamjenjuje prave riječi.



Pjevajte nešto ljubavno.

smijeh


CREDITS

ldesigns - ×-×

Bla.. Bla..

Ola...sretan
Subota... Najdraži dan u tjednu. Sunčano, toplo vrijeme. Neuobičajeno za ovo doba godine.
Ja ležim doma, u krevetu, malo sam bolesna. Bole me sinusi, ali, nadam se da ću brzo ozdraviti. Nisam bila jedno vrijeme na msn-u jer mi se neda baš visiti više toliko po compu. Faza, proći će me...rolleyes

U četvrtak smo u školi imali akciju skupljanja starog papira, a onaj razred koji skupi najviše papira- dobije jedan slobodan dan! Mi se uživili u to. Prošle smo godine dobili slobodan dan, ali sad nismo. Svejedno, trudili smo se. E, to su bile scene. Kako su svi razredi išli po zgradama tražiti papir taj dan, mi smo lijepo našli one kontenjere (za papir). Hehe, pa smo lijepo neke bacili u kantu i vadili su papir. Razvalili smo onaj eko otok kod Ekonomske. smijeh
Joj, e, mene je bilo sram. Srednjoškolcima taman završila škola, oni svi izlaze, a ispred škole cijeli razred vadi papir iz smeća- Koji smo mi kreteni...
Tako smo prikupili smo tonu i pol, ali na sljedećoj akciji (već smo se dogovorili) planiramo skupiti od 3 do 4 tone papira kao i prošle godine...zujo
Složan smo mi razred, sve možemo kad hoćemo... lol...pjeva

Jučer, išla sam u grad s mojom malom, no pričale smo o svemu i svačemu, ali ne o bitnoj temi koju sam joj morala reći. Eh, kako je dobro pričati s njom. Puno se toga nauči od nje..eek
...Joj, sinusi me UBIJAJU!...
Sljedeći vikend je Viška regata. Ja bi htjela ići, ali ne mogu. Jbg...
Sad nam je baš dobro vani. Staro društvo je sad došlo u novo.. Ugl, sve se izmiješalo u veliko i ludo društvo. Super nam je vani...dead
Samo, fali mi Banderevo, dugo nisam bila gore, ni vidjela Emila, Matiju, Ivicu...
Topić možda ide iz škole. Šmrc... Svima će nam faliti. On je baš dobar lik...
Državno prvenstvo je ove godine početkom petog, a Europsko početkom šestog mjeseca.
Treninzi su sve teži, sad smo u težoj kategoriji i više nema sprdnje. Lol..naughty

Ajde, idem ja...
Komentirajte...
Image Hosted by ImageShack.us


Šukicafino


13.10.2007.- Tipkaj-Tipkaj (27) On/Off

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.