<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>


Skrivene opsesije.

(...)


Blind world.

Ne slažem se s onom
frazom "Slika vrijedi 1000 riječi".
Vjerujem i držim do toga
da nema te slike koja
zamjenjuje prave riječi.



Pjevajte nešto ljubavno.

smijeh


CREDITS

ldesigns - ×-×

Mijenjat ću adresu bloga...izluđuje me!

Oj ljudovi!
Vidite, duboke isprike za dugo ne pisan post...
U međuvremenu, dogodila se sranja, ali i positivethumbup stvari..
Onako; standarno.
E da, zašto mijenjam adresu? Je**te, pa PREduga je..!!!eek... ostavit ću vam komentare da znate koja je nova...
Inače, treninge imam po 4 sata na dan, prekosutra su kvalifikacije, u petak finale i tako...ma sere nam trenerica, svi smo napunili gaće jer smo čuli tko nam je u konkurenciji... strah me reći---
Ma, uspjet ćemo (yeah right)naughty
Ugl... Bed su mi ovi treninzi jer ne mogu vani s društvom...ma..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Joj, kak mrzim kad ljudi zbog utjecaja okoline mijenjaju mišljenje...
Kao što drugi sile na mijenjanje mišljenja... Dosta mi je nabrijanjih debila (ne svi) kad seru za Green Day...! Ok, zaista postoji još mnooooogo bolje glazbe koju slušam (čitaj; počela slušati), ali Green Day- kad čujem pjesmu, veže me za nešto, a tu je čar svega.... Glazbe, knjiga, frendova...pa i života... (počela sam s filozofijama...grhh...TRevor je kriv!)rolleyes
E da, počela je moja malenkost slušati Claptona, Queen, Doorse (to su noviteti pa čak i Azru (Da, da, Teja; priznajem da su dobri)
Ali...onako... za gušt nabijem svoj Green Day na iPod i ufuram se u svoj svijet...cerek
Kako fency ...hehe...smijeh


Ovo ljeto (za sada) su u planu 3 regate...Weeeeee...kiss
Dadada...jedrenje....dadada...lud
Moram kao i moja kraljica guštera napomenuti da sam se zbližila s nekim osobama...ma jojim te..!!!dead

E da, zaista sorry onim Vrapčanakama kojima se nisam javila dugo... sutra vas zovem (pux Baky, Nora)
I tako...
Još jedna stvar; 4. svibnja neću moći gledati premijeru Prirata s Kariba 3 jer imam prvenstvo...buaaaaah...a tako sam se veselila...no

Suzuki custom intruder...joj kako je dobar...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I ništa više za reći...
Ajde malo komentara (uzvratim kad stignem)
I ljubi vas puuuuuuuuno...kisssmijehsmijehsmijeh

Vaša
Šukicacerek


30.04.2007.- Tipkaj-Tipkaj (37) On/Off

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.