<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>


Skrivene opsesije.

(...)


Blind world.

Ne slažem se s onom
frazom "Slika vrijedi 1000 riječi".
Vjerujem i držim do toga
da nema te slike koja
zamjenjuje prave riječi.



Pjevajte nešto ljubavno.

smijeh


CREDITS

ldesigns - ×-×

Moje PREdrage ludare...

OJ to the people!
Image Hosted by ImageShack.us

Da nadopunim naslov; Norchi & Baky... Te dvije carice! Danas smo bile vani,
u gradu. Isli smo na vrh Sv. Duje (ja po 10. a one 1. put)... Hehehehe... To ste trebali vidjeti! Nora se malo malo usrala visine, ali Baky; AJME MENI! Ja sam mislila da ce se onesvijestiti... Uglavnom, tako se one polako i strasljivo vuku po stepkama, kad odjednom odluce vratiti se. Vidis, dolaze neki cuite guys, a Nora odjednom bez straha opici prema gora i dere se Baky; Ajde, sta se bojis?!
Hehehe... to je dokaz koliko je zaista curama stalo do muskog roda...dada...
Pa smo se fotkali dok digitalcu nije nestalo baterije...smrc...zato su silovali moj mob...jadan...
Uglavnom, poslije su se njih dvije nesto "posvadjale". E tu svadju ste definitivno TREBALI vidjeti!
Ja sam se kidala od smijeha... Baky je vidjela svog profesora iz tjelesnog i sapnula Nori da je to on. A Nora se zadere njemu; Ej ti Bracaninu! Onda joj je Baky malo, ne bas namjerno, prst povukla i pincicu se zacrvenio, a Nora se stane derati; Mogla si mi slomiti prst! A Baky; Sta?! Sad ce mi taj prof srat raski, pa ce ona zvati pedagogicu,,,
Hahahahaha... Boze moj, kao Jerry Springer show! Doslovce... neda mi se sve pricati, ali sam se
KIDALA od smijeha!!!
(...)
Image Hosted by ImageShack.us

Moram vam reci da par dana (od sutra) necu biti na compu (duga prica), pa se unaprijed ispricavam
sto vas necu u to vrijeme komentirati... Nadoknadit cu to!
Hmmm... sta da vam pricam.... E da, THANKS na komentarima, ali mozete vi i bolje... PLease vise komentara, vise ce ih biti i vama... Unaprijed hvala...
Eto, ne znam sta da vam pricam...
Nora; Ajde pliz sta prije skini one fotke s digitalca pa mi posalji mailom...pliiiz, sta prije! I ja cu tebi...
Image Hosted by ImageShack.us

Trevor...

Vidite, TRevor se zali da ga ne spominjem u postu, pa evo, spomenut si. A sada mi dugujes komentare...
OBAVEZNO! Minimalno 15 komada...
Image Hosted by ImageShack.us

Ajde, ljudovi; idem sada...
Be puxed =)

Vasa
Sukica
Image Hosted by ImageShack.us


09.04.2007.- Tipkaj-Tipkaj (122) On/Off

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.