<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>


Skrivene opsesije.

(...)


Blind world.

Ne slažem se s onom
frazom "Slika vrijedi 1000 riječi".
Vjerujem i držim do toga
da nema te slike koja
zamjenjuje prave riječi.



Pjevajte nešto ljubavno.

smijeh


CREDITS

ldesigns - ×-×

Svi stavljaju ovakav naslov, pa bi bio red da i ja vama to zazelim...SRETAN USKRS!

Oj... hmm... dosadio je taj pozdrav, ma...wave
Bila sam jucer u Mastersa (to vam je nocni klub, kao Stereo u Rijeci). Uglavnom, bilo je super, ali su pustali CAJKE! eekBljak! Mislim, samo izvolite ljudi, slusajte to, no imajte toliko postovanja da preda mnom ih ne pustate, ok? Thanks...smijeh Uglavnom, bilo je sve ok, no bilo bi puno zanimljivije da smo u Rijeci, tamo bi bar nekog znala. Bila sam s Norom I Baky. Neke stvari nisu za javnost.. Preskocimo to..naughty Poslije smo isli u Cukarin (kafic) pa je luda Nora narucila sladoled kojeg nije ni takla vec ga smiksala s svim vrstama secera (light, crni, bijeli..) i s vodom... ma bljak... Konobarica nas je htjela izbaciti... ma...lud
Image Hosted by ImageShack.us

Sta ima kod vas? full me brine koliko toga moram uciti za onaj prvi tjedan u skoli... ufff... Zemljopis, Francuski, Matematiku, Hrvatski, Povijest... ufff...
Ne znam kako cu stici, a MORAM dobiti dobre ocjene... headbangJos imam po par puta na dan treninge jer imamo drugo Europsko!burninmad
(...)
Image Hosted by ImageShack.us

Bila sam danas kod u Imotskom (ubi Bozebang), ali ovog puta je bilo odlicno; dosle su neke dvije tipice pa smo se sprdali i novi peso je dosao Gari (Gara je NAJBOLJI pas na svijetu, uz Tobija, ona je njemacki ovcar) novi peso, njen sin Medeni... hehe... PREsmisan je! Samo bi se griza i liza...dada... mali je napaljen...haha...smijehsmijehsmijeh
Eto me sada doma, komentari me ne vesele...ah... sta ces...rolleyes
Uglavnom, da ne duljim...
Do slusanja, pusse!!!kiss
Image Hosted by ImageShack.us

Vasa
Sukicacerek


07.04.2007.- Tipkaj-Tipkaj (113) On/Off

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.