<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>


Skrivene opsesije.

(...)


Blind world.

Ne slažem se s onom
frazom "Slika vrijedi 1000 riječi".
Vjerujem i držim do toga
da nema te slike koja
zamjenjuje prave riječi.



Pjevajte nešto ljubavno.

smijeh


CREDITS

ldesigns - ×-×

nananana....tralalalala...

OJ ljudovi!
Pisem ja post i gotovo da ga cijelog napisem...kad odjednom mi se bloka net i svi prozori se zatvore!eekheadbang
Ma to je smece od Hr bloga... dada... VI! Ako citate ovo, znajte da bi vam sada najradje jeba.. sve po spisku!!! Mamu vam vasu!puknucupuknucupuknucu
Zivci su mi prikraju! Ovo vam nije prvi put djubrad jedna!!!!madmad
..........(nakon par minuta smirenja)................

Pocnimo ispocetka, totalno sam bila poludjela... ah..
Oj ljudovi!wave Sta ima? (Opet to pitanjeno)
Image Hosted by ImageShack.us

Jucerasnji dan; recimo da smo isli na Gornju Vezicu, cekali Ivinu ekipu (koja na kraju nije dosla) te isli na Vojak, zamalo se svi izbljivali zbog glupog soka do brusnice i fante, a onda otisli u grad u dobri stari mekic da nes popapamo. Jesam li spomenula da smo isli zaobilaznicom do grada? Anja nas je odvela u neku pripizdinu... Boze, presli smo cijelu pustinu i prasumu...E da, moramo se pohvaliti da nam je bus krepao i da je Iva dobila kaznu jer joj je pokazna istekla... Kakav dan...rolleyes
Image Hosted by ImageShack.us

Imala sam inspiraciju za dubokoumni dio i sve sam napisala no kreteni djukelski su to sve...puknucu okokokoksmijeh... necemo se sada nervirati...wink
Zaista, dubokoumni dio je bio totalno poucan i po meni najbolji sto mi je dosao da napisem, no tada sam bila PREhappy, ali su me sada OVI iznervirali pa vam ne mogu napisati... sorry...no

Dan je PREkrasan, ja se spremam za moj Split!!! Jooooj... napokon cu vidjeti ljude koji su mi proslo ljeto ucinili jednim od THE BEST u ziviotu! Oooodlicni su svi u Splitu, tamo je totalno drukcije nego ovdje... dada... Ma ljubim vas svih!!!!smijehkiss

Malo mi se vraca raspolozenje... da... nesto sam happy... pa evo malo dubokoumnijeg dijela...da...yeswinksmijeh
Ma, zapravo sam PREhappy... nisat neuobicajeno za mene...
Yes! Dosao je i taj dan kada ja mogu reci da biti HAPPY nije nisat neuobicajeno za mene...
Napokon me je proslo razdoblje beda. Tada sam bila uvjerena da su se odredjeni promijenili, no ispalo je da sam se jedino JA promijenila. Kasnije sam nesvjesno pocela to mijenjati na staro, a sada svjesno govorim da sam u POTPUNOSTI ona stara (kako ni neki rekli) opicena, spaljena, luda , smjesna, vesela... Sukica
Divan osijecaj... To je kao da sam tek sada shvatila tko sam... dasmijeh
Naravno, tu su posljedice, posljedice koje zivot znace. No vjerujem da ce same uvidjeti da je najbolje da se vrati na staro...dawink
LJubav? DA... tu je, uvijek prisutna... bila i ostala najljepsi osijecaj! Sada kada nije uzvracena, ne briga me... I dalje ju zelim osijecati. Ona nas iz dana u dan cinu boljom i sretnijom osobom.. Kao da zivimo za trenutak kada ce nam se pogledi susresti, kada ce se skunde pretvoriti u vjecnost... Mnogi ljudi su uvjereni da su zaljubljeni, ali nisu... LJubav je rijetka pojava, a zato je i tako dragocijena! Dosta je onih tuznih izraya na licu zbog neuzvracene ljubavi... Jednom ce biti... jednom hoce... to nas definitivno cini boljima! Nije li najljepse cuti one dvije rijeci koje (zaista) zivot znace; VOLIM TE...
Koliko samo slika, pjesama, prica, drama, odjece, hrane... ima s logom bas te dvije rijeci? Puno, ali nikada PREvise!cerek
Voljeti znaci letjeti suncanim danom ispod duge, navecer doci do zvijezda, taknuti mjesec, uciniti sto pozelimo... s osobom koju volimo...
Mozda nije lijepo voljeti, ali ne biti voljen od te osobe, no sama cinjenica da nas ipak NETKO na ovom svijetu voli je divna...
Mnogi su imali hrpu cura/deckiju koje mozda nikada nisu stvarno voljeli... takve zalim... ah... sta da vam kazem; volim voljeti! Kao sto sam jednom prilikom jednoj osobi rekla; najljepse se osiujecam kada sam zaljubljena... a vi? Probajte... Proljece je!!!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Eto... ipak sam nasla svoju inspiraciju i povlacim sve sto sam na pocetku napisala..ali; probajte da se ne ponovi?smijeh
OK...Idem ja sada, moram se spremiti... See ya tonight...
Make love not war...cerek

Volim vas SVIH! A pogotovo onoga koji me cini sretnijom iz dana u dan...kiss

Vasa
Sukicacerek



06.04.2007.- Tipkaj-Tipkaj (21) On/Off

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.