<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>


Skrivene opsesije.

(...)


Blind world.

Ne slažem se s onom
frazom "Slika vrijedi 1000 riječi".
Vjerujem i držim do toga
da nema te slike koja
zamjenjuje prave riječi.



Pjevajte nešto ljubavno.

smijeh


CREDITS

ldesigns - ×-×

NAPOKON u školi...ah, koje olakšanje =)

Oj Svima!!!! wavewavewave
Thanks na komentarima, ispričavam se vama kojima nisam ostavila; sorry, sorry, sorry, sorry...yes
Uglavnom, danas sam došla u školu i odmah; KONTROLNI! bang Sva sreća da sam napisala šalabahtere, uff; ne znam šta bi bez njih.. Mi imamo neku "razrednu strategiju" na kontrolnima; svi bluetooth uključimo i šaljemo si bilješke po razredu s pitanjima i odgovorima (samo što neke budale ne isključe zvuka- mutavcilud, pa profesori već sumnjaju) To uvijek pali, meni je danas Grga najviše pomogao; THANKS GRGA!!!smijehthumbup

Noga mi je bolje (nadam se), samo ne mogu skakati, trčati, penjati se po stablu, plesati, puštati Ani da mi gazi po nogama, Skakati po lokvama (...) i brojne nevažne (čitaj; meni jaaako važne) zanimacije..smijeh

Imam jako dobre vijesti; IVA I MILE SU SE POMIRILE!!!
smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
Yeah!!! Napokon je došao i taj dan...uff...jedna svađa manje...

Ajmo o ljubavi; Trevor se zapalio... ne smijemo reći u koga ni zašto ni kada nu koiko, samo da se zaljubio (i da tipica nije iz škole)
Mile polako počinje zaboravljati Caspera (Hallelujah!dead), Iva je otkanatala Matiju i Mislava, Tea Dasena (jadan...čula sam da joj je neke perverzije prodavao; bljaknut). Moja Teja (Đurđa) nije zaljubljena...wink, Barby; pojma nemam (vidiš, mogla bi ju pitati), a ja?
Pa, važno da su ostali sretni i da im pomognem, pa će mene Bog nagraditismijeh
Hmm...šala... Sa mnom trenutno ništa; još uvijek gledam okolo zaljubljene parove i osijećam leptiriće u trbuhucerek... PREdivan osijećaj...ali ako ga/ju ne vidiš dugo, onda je to depra na kvadrat, ali... Ako se još niste zalJubili; Ljudi, PROLJEĆE JE!!! cerekcerekcerek
"All you need is love..."

E da, više uopće ne slušam American Idiot album (od Green day-a, za one koji ne znajunamcor) već Nimrod, Kerplunk i International Superhits!
Dada...strava su pjesme, baš se uživimcool

To su vam izvješća, a vi nastavite komentirati, samo više...
Do skora! Sayonara i PUSSE!!!

Green day; Shenanigans (album); Ha Ha you´re dead

"How do you get your sleep at night?
How did you get your noose so tight?
Like chewing on tinfoil, it's so much fun
Gonna be dead before your gone

Cause look how things have gotten
And I'll be happy so I won't pretend
And I'll be cheering that you're going down
And I'll be laughing, I'll be laughing

How many feelings can you steal?
Gotta be part of your appeal
I can see through you cause you're wearing thin
Like chewing on tinfoil once again

Ha Ha you're dead
And I'm so happy
In loving memory
Of your demise

When your ship is going down
I'll go out and paint the town
Ha Ha you're dead
Ha Ha you're dead
Ha Ha you're dead

(ha ha ha)

Ha Ha you're dead
The joke is over
You were an asshole
And now you're gone
As your ship is going down
I'll stand by and watch you drown

Ha Ha you're dead
You're gonna be dead
Just remember what I said
Ha Ha you're dead
Ha Ha you're dead
Ha Ha you're dead "


...pjesma je strava; nađite ju na netu negdje, ja sada nemam vremena (sorry)..
I da, ni ne mogu sada stavljati fotkice, ali; drago mi je da vam se sviđaju!smijeh

Vaša
Šukicacerek





29.03.2007.- Tipkaj-Tipkaj (28) On/Off

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.