<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>


Skrivene opsesije.

(...)


Blind world.

Ne slažem se s onom
frazom "Slika vrijedi 1000 riječi".
Vjerujem i držim do toga
da nema te slike koja
zamjenjuje prave riječi.



Pjevajte nešto ljubavno.

smijeh


CREDITS

ldesigns - ×-×

Vikend doma…šmrc…

Oj to the people! wave
Vidite, sva su “normalna” djeca bila vani s društvom preko vikenda, a ja; JA NISAM!!!eek
Zbog čega, počujte…
U petak na večer (prije plesa) išla sam na Kavu (igralište) s Mile, Barby, Kate (...)
Sve je bilo superthumbup, a onda smo išli na ples (Barby i ja, a Mile i Ana su išle s nama). Dođemo mi do Doma mladih i počnemo bježati Ani, te joj se sakrijemo. U tom bježanju; Mile je za malo pala s krovalud, a ja; Ja sam uganula lijevu nogunut (vidi se da smo bestice)!!! Slabo mi je od tih uganuća i lomljenja noge jer sam 4 puta istu stvar s desnom nogom ponovila!puknucu Uglavnom, nisam mogla hodati, ali sam se svejedno javila trenerici, a ona se još stane derati na mene i poslije me pita mogu li sada mogu plesati, a vidi da ne mogu stajati na nozi; Pa ima li ona iti malo razumijevanja?!nonoblabla
Poslije su me Iva, Kate i Eva otpratile do doma, a kad je stara vidjela šta mi je s nogom; “Opet!? Bože, pa kad ćeš prestati lomiti noge? Ajde, lezi, idem po leda…” Nisam mogla stajati!no Full me je boljelo i bilo me je strah da ju nisam slomila.. Sutradan me stari odveo u bolnicu da vidimo šta je. Ajme; bolnice! Ne mogu ih podnijeti!headbang Doktore volim, ali bolnice…namcor…Koliko sam vremena tamo provela, a zbog čega; noge…arghhh…mad
Uglavnom, doktor mi je htio staviti gips, premda je rekao da nije strašno, no ja sam ga (nemam pojma kako) odgovorila od gipsasmijeh jer ni gips; ne mogu podnijet!headbang
Onda mi je rekao da 10-tak dana mirujem (hoćuuuu…moš´ mislitwink…JA da mirujem…naughtyhehe).
Bila sam sretna je neću u ponedjeljak, utorak ni srijedu biti u školi, a tad pišemo kontrolne i pita me…YEAH!thumbupsmijeh Svako zlo za neko dobrorolleyes… U četvrtak i petak ću doći u školu jer ću pop***it doma…
(…)
Vidite, tako ja nisam nogom kročila vani ovaj vikend (osim kod doktora)…nošmrc… A trebali smo ići na Kavu, u grad i možda bi Teji na tekmu išla…bang

Dubokoumni dio(dugo nisam pisala...);
Tema- nadanja…
Svi ste čuli rečenicu; “Nada umire zadnja”- zaista je tako. Nada je nešto što nas ispunjava i ponekada drži izvan depre, a u težim slučajevima; drži na životu. No, živjeti u nadi je potpuno drugačiji pojam, zapravo; pojam s posljedicama, ponekad PREvelikim. Recimo; ja sam prije neki dan bila u bedu;
Zato jer mi se nije ispunilo ono za što sam se jako nadala, bolje reći, bila sam uvjerena da će biti tako.
Zaista, bila je to duboka depra jer mi se slična stvar ponovila tri puta u kratko vrijeme, a ja bih se uvijek (glupa tako) nadala jer sam istinski vjerovala u rečenicu; “Nada umire zadnja” Postoji još jedan slučaj, teški slučaj; kada se nada stopi s maštanjem. E tada dolazi do frke.
Možemo li maštati o nečem što nam se čini nestvarno i pritom se nadati tomu?rolleyes Možemo. No, u takvoj situaciji, može se reći, nismo više pametni da bi mogli zaključiti kako su postoci u ostvarenju nadanja veoma mali, gotovo nepostojeći..no Naravno, nakon neuspjelih pokušaja ostvarivanja nadanja, neki i dalje ne odustaju; to je divno!thumbup Snaga volje, no jednom će se u životu shvatiti da je sve uzaludno, više nema nade, a ako se to dogodi…Shit!rofl Zato je puno lakše ne nadati se ničemu; ako se dogodi nešto lijepo- SUPER! Ako ne, ´no big deal´… Lako je to reći…rolleyes Sama pomisao na mogućnost ostvarivanja lijepe stvari potiče nadanja u nama, zato ne možemo izbjeći nadu zijev(…)
Joj, zašto ova tema?- Naravno, meni se tu “pomutio razum” jer se PREviše nadam, a onda se s**bem jer se ne ostvari.namcor A to je jadno! Jer da se nisam nadala, a to se nije ostvarilo; nikom ništa!... Ovako ne mogu to reći jer sam puno misli, vremena, pričanja s frendovima i, kako se kaže, “Živaca” potrošila na samo jednu (možda i malu) nadu.nono Opet, “izumiranjem” jedne nade stvara se druga i tako u krug.. Eto, ja se “borim” protiv nadanja i već sam je gotovo izbjegla, no; dio je ostao i uvijek će tu biti…smijeh

Idem ja sada gledati movie na Novoj jer; ne moram sutra u školu!thumbup Haha... ne bi ja sutra u školu...naughty
Poslije idem prati zubićemouthwash, pa ću se u snovima boriti protiv nadanja i žaliti loš vikend...

Joj da; moram istaknuti da je Zvonko danas imao državno iz karatea u Splitu i bio je 1. (kao i obično) !!! Bravo Zvonko!

P.S. Oni koji su pročitali komentare "WC papira"; svakakvih nas na svijetu ima, ali; ne nadajmo se da će se promijeniti; prihvatimo ih takve kakvi jesu.. E da, ti; WC papiru, mene je teško isprovocirati i nisam jedna od onih koje brišu takve komentare; be my guest...smijeh

Ljubim vaskiss puno- puno- puno...puno...........puno...još malo....pa puno....zijev (...)

Vaša
Šukicacerek


25.03.2007.- Tipkaj-Tipkaj (15) On/Off

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.