<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>


Skrivene opsesije.

(...)


Blind world.

Ne slažem se s onom
frazom "Slika vrijedi 1000 riječi".
Vjerujem i držim do toga
da nema te slike koja
zamjenjuje prave riječi.



Pjevajte nešto ljubavno.

smijeh


CREDITS

ldesigns - ×-×

Šta da vam kažem... došla u školu? Da, ali radije ne bi...

Oj peplići! wave
Eto, ja vam danas došla u školu.. Ništa se posebno nije dogodilo, ali mi je određena osoba digla živce za poluditi (Konan za one koji znaju ta tajna imena)...puknucu
Mislim; tu osobu živciram. Ok, ali neka ne sere okolo! Ako već ima potrebu srati; seri bližim frendovima, a ne svakoj osobi koja naiđe, pogotovo ne onima za koje znaš da mi je stalo do njih..headbang Zato hvala mojim frendovima koji(e) me brane..smijehmislim, očito da nema pametnijeg posla nego tako srati, a ako zaista nema (kako bi ta osoba rekla) "Neka lupa glavom o zid"..headbang
Joj kako mrzim svađe, ali kad me neko dovede do te granice...arghh...bolje da ne znate...burninmad
Image Hosted by ImageShack.us

Ajmo na vedrije teme.. E da; vedrije!naughty Vrijeme je PREpakleno dobro! A pogotovo ono "pakleno".. Na nastavi sam jedva živa ostala! PREvruće je..burninmad Ako ovako nastavi mogli bi poslati pismo Primorcu da prekine školu barem na mjesec dana, a pošto će i tada biti PREvruće; Neka prekine školu do 9 mjeseca...hehe..smijeh. Vidiš; dobar je to plan.. Isto tako bi mogli moliti se svaki dan Bogu da dođe globalno zatopljenje, time bi uštedili koju godinu škole...e da... kad bi barem tako bilo..rolleyes
Image Hosted by ImageShack.us

Eto, sada moram na ples..
E da; ples! Imam loše vijesti; vjerojatno se seli frendica iz kluba!!! I to jedna od najboljih!!!eeknono
Šmrc...namcorfalit će mi UŽASNO! Šta či ja bez nje...norolleyes
Ma brobat ću ju odgovoriti od toga...jer ako ona ode; i ja ću! Jer je i meni dosta takvog tretiranja nas...ma, ima još do te odluke...dead
Image Hosted by ImageShack.us

Pussa mojoj Inčici koja vjerojatno doma leži bolesna ili nije bila u školi zbog predstave...ne znam..
cerekPussa Teji i Mile!!! Pussa svima s plesa...Pussa mom malom Tonyu...ma Pussa SVIMA!!!!cerekE da;kisspusa medekunaughtykiss..
Image Hosted by ImageShack.us

P.S. Dajte me više komentirate! Izludit ću bez komentara...

Vaša
Šukicacerek



13.03.2007.- Tipkaj-Tipkaj (14) On/Off

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.