<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>


Skrivene opsesije.

(...)


Blind world.

Ne slažem se s onom
frazom "Slika vrijedi 1000 riječi".
Vjerujem i držim do toga
da nema te slike koja
zamjenjuje prave riječi.



Pjevajte nešto ljubavno.

smijeh


CREDITS

ldesigns - ×-×

Mogli smo bolje...ali je zabava bila na vrhuncu!!!

Oj ljudiovi!wave Kako ste mi? Dugo se nismo čuli.. Prije nego počnem o putu u Italiju moram istaknuti da sam razočarana jer ste mi ostavili samo 17 komentara...noali, nema veze; bit će bolje drugi put..wink

E sada, otkud da počnem?
Kad smo tek došli (petak) odmah su počela sranja..Prvo smo otišli u hotel ostaviti stvari. U našoj sobi su bili; Barby, Tizzy, Matea, July, Cimpy, Mea, Iva i ja..thumbup
Soba je bila na povoljnom mjestu za spačke: imali smo balkon odmah do druge Ive, Lejle, Tony-a i Adriane (neke iz starije grupe). Tako da bilo preskakivanja, a neka su zamalo kobno završila..hehe..šta ćeš kad ne znaju skakati..naughty



Idemo na; petak...
Kad smo tek došli (petak) odmah su počela sranja..Prvo smo otišli u hotel ostaviti stvari. U našoj sobi su bili; Barby, Tizzy, Matea, July, Cimpy, Mea, Iva i ja..
Soba je bila na povoljnom mjestu za spačke: imali smo balkon odmah do druge Ive, Lejle, Tony-a i Adriane (neke iz starije grupe). Tako da bilo preskakivanja, a neka su zamalo kobno završila..hehe..šta ćeš kad ne znaju skakati.. (preskočit ćemo dio s plesom taj dan).. Ta je večer bila najžešća..
Uspjeli smo izmuljati ne spavanje; zaspali smo oko 4 i 45.. Nitko nije skužio.
Tu je bilo zakon scena. Svatko se opremio. Ja sam imala pjenu za kosu i pastu za zube, a ostali samo paste.. Krenuli smo u akciju; prvo smo Lejli i njima doslovce iscijedili paste za zube na jastuke i u ladice.. POslije smo im nalili paste isprad ulaza na balkon (sutra dan su padale..hehe)
Nika, Marina, Lora i ta ekipa; JADNE! Šta smo im radili.. Strašili smo ih kroz prozor pa su se usrale. Njima smo njaviše paste i pjene iscijedili; UŽAS! I sami smo padali preko toga..bljak! Meni je sva piđama bila od paste..
Ekipica je zatim raspala; ovima se išlo u sobu, ali mogla sam ja i sama..hehe..
Otišla sam na gornji kat i svima "pjenirala" vrata, pod.. Ana par vrata sam pastom pisala neke gluposti tipa; "OKreni se", "Pasta za zube rules" i tako.. Taman ja završila sa gornjim katom i spuštam se u sobu po još zaliha liftom kad ispread njega malđa trenerica; Marta, a ja s pjenom i pastom u ruci..
MRTVA sam bila.. Ne znam zapravo kako sam se uspjela izvući bez kazne..
Spačke su (nažalost) za tu večer završile..šmrc..
E sad; ima tu nekih stvari koje nisu za javnost.. Mislim, pod zadrugom su "Pinkey swear"
(tu spadaju samo određene cura, a stvari pod tom zadrugom NITKO ne smije čuti)
Uglavnom; sprdale smo se, gađale jastucima i blabla.. tako sve do 4-5 sati kad smo jednostavne klonule na jastuke.. Moram napomenuti da je Mea još u ponoć zaspala..Ona uvijek prva zahrče!

Subota; BeSt dan..
POčelo je s (naravno) jutarnjim gunđanjem i razbijanjem moba zbog neželjenog alarma..
Doručkovali smo i odmah išli u dvoranu.. Plesale su prvo starije i osvojile 2. mjesto u teškoj kategoriji; ČESTITAMO! A Marta (mlađa trenerica ima skoro 18 godina) je sa solom osvojila prvo mjesto u stipendiju za put u Ameriku na neku školu plesa ili nešto tako; BRAVO!
E sada; naša tradicija svake godine je naći nekoga po kome ćemo pamtiti vrijeme u dvorani. Priješnjih godina je to bio Joe (duga priča), a sada nam je u oko pao jedan Age (Čitaj; Aže).. Tip PREdobro pleše! Bio je prvi.. ZAKON JE! Danima bi pisala o njegovom stilu plesa, ali se to mora vidjeti..
Tip ima vjerojatno negdje 16 godina. Uglavnom; Matea se uživila u njega.. Cijelo je vrijeme trčala za njim, ispitivala ga.. Najviše se razočarala kad je saznala da ima curu.. Jadna.. Ma dosta o tome.
Poslije smo išli na ručak gdje sam im gadila hranu pa je nekome bilo slabo..hehe..
Otišli smo na bazen malo se "bučnuti" i vidjeti međunarodno natjecanje iz plivanja na kojem su sudjelovali dečki i cure koje smo u hotelu upoznali..
Bilo je zakon, samo što smo se parali od smijeha kada smo vidjeli Marinu sa kvačicom za nos pod vodom...hehehaahaha...POslije smo išli u disco; STRAVA!!! Ful je bilo dobro; atmosfera, mjuza, ekipa...sve 5! Ali nismo smjeli dugo ostati jer smo sutradan imali finale, ali nikakav problem; party smo prebacili u hotel..
Uglavnom, poslije je u hotelu izbilo veliko sranje i svađa između trenerica.. Ne smijem baš pisati o tome, ali samo ću reći da smo stavile čaše na tid i prisluškivale.. Užas!

Ma da ne duljim; ova tri dana nam je bilo neopisivo dobro! No ipak mi je falila moja ekipa..
Eto, sada se idem naći s Mile da se izbrbljamo..
E da; važnu stvar sam zaboravila reći.. Dospjele smo u finale sa sva 4 plesa, ali poslije nismo ništa osvojile...šmrc.. To nas je pogodilo jer smo uvijek nešto osvajale i trudile smo se. No ipka smo mogle bolje...a jebi ga..

Evo vam sada par fotkica;
Ekipa U Sobi..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sada na balkonu..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Glavno piće; redbull...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Svi...(skoro)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Broj naše sobe..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovime smo neke plašili...hehehehehe...Djelo mojih ruku..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Česti izvor svađa... Ja se usrala da je krv, ali je zatim "netko" došao i polizao to; utvrđeno je da je ketchup..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Teta Ingrid glumi konobaricu...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Starke koje sam vidjela...jooooooooj kako volim starke..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.........
Sjena na plaži... e da; plaže!!! RAJ NAD RAJEM!!! Htjela sam satima šetati plažom tom...ah...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

"Ide trenerica!!! Brzo u krevet!!!"...hehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

To je to za danas..
Komentirajte me i...
Šaljemo vam puse...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Vaša
Šukicacerek





12.03.2007.- Tipkaj-Tipkaj (11) On/Off

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.