Image Hosted by ImageShack.usMolbe, žalbe, nadanja...post,blog.dnevnik.hr/shukica" /> <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>


Skrivene opsesije.

(...)


Blind world.

Ne slažem se s onom
frazom "Slika vrijedi 1000 riječi".
Vjerujem i držim do toga
da nema te slike koja
zamjenjuje prave riječi.



Pjevajte nešto ljubavno.

smijeh


CREDITS

ldesigns - ×-×

Image Hosted by ImageShack.usMolbe, žalbe, nadanja...post

Hi pripadnici ljudskog roda!wave

Ovako; jutros sam zaspala tek oko 3 u jutro tako da sma očekivala da ću spavati barem do 11, ali ne; mene mora nešto buditi…headbang Rano u jutro me probudio zvuk zvona na mobu; tata zove da se nađemo (došao je iz Splita). Ja sam mu okanko mamurna odbrusila “ne” i zabacila glavu u jastuk.
Nakon njega zove Iva, pa Barby, pa Zvonko i tako u krug… Zar sam ja neka vrsta tajnice?eek Mislim, neda mi se cijelo vrijeme slušati ogovaranja i jade…rolleyes Zapravo (krivo sam se izrazila), uvijek ću vam pomoći u svakom problemu, ali ne vikendom u jutro…ok? naughty
Unaprijed hvala na razumijevanjusmijeh

Image Hosted by ImageShack.us
U 12:10 sam išla sa starim i barby na glupe Čavle s još glupljim autom. Naime, stari je posudio tetin jer je slupao svoj, pa je sad na popravku (bravo tata), a ono auto; neću komentirati…
Ugloavnom, dođemo mi na Čavle,a tako me dočeka vesela ekipica frendica i moj mali Tony (joj kako je to dobro dijete, da sam mlađa…=); odmah su mi digli raspoloženje..
Sve je bilo super dok nismo počeli plesati. U jednom dijelu plesa me uhvato grč u nozi, pa sam zamolila trenericu da me pusti da sjednem kako bi me prošlo, a ova se počne derati; “Šta je tebi?!
Mi u petak idemu u Italiju, a nismo koreografiju do kraja smislili…šta se pertvaraš u pekmez!?”
A onda kaže Cimpy (frendica koja uči ples, ali ga ne pleše; neka vrsta zamjene); “Uči Šukynu poziciju, ako ona bude zabušavala…” Na tu sam rečenicu poludjela!
Pa zar ne razumije da me uhvatio grč?nono to su zdravstveni probljemi... Osim toga; tko joj kriv što nam ranije neije dala koreografiju? puknucuDOšlo mi je da joj kažem sve što o njoj mislim u facu; užasno je nepravedna prem meni… Ona se lijepo prema meni ponaša samo kad joj nešto treba ili kad kuži da sam spremna otići…
U tom trenutki sam stvarno odlučila otići, no bilo mi je žao ostaviti sve što sam gradila već 9 godina i, što je najvežnije, sve frendice koje su mi bile i ostale kao sestre…no Ipak; odlučila sam ostati s nadom da će se trenerica promijeniti…rolleyes

Neda mi se vani; bas je trulo vrijeme,a još me k tome bole sinusi…
Eto, meni je subota PREbrzo prošla,a sutra je nedjelja; sačuvaj me Bože…
Onda slijedi početak tjedna; ponedjeljak…smijeh
Image Hosted by ImageShack.us

E da, zašto me Trevro nije komentirao? …šmrc…
Dajte malo više komentrara; dopustila sam anonimcima komentare, pa me svi mogu komentirati…
Mislim; nije ovo neko natjecanje “Tko će imati više komentara” već je lijepo otvoriti blog i vidjeti da te netko čita…zato-komentari-please?
Tnx

Eto ljudići, ne znam šta da vam više kažem…
Čitajte me i pussa svima!!!
Image Hosted by ImageShack.us

Vaša
Šukicacerek


03.03.2007.- Tipkaj-Tipkaj (86) On/Off

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.