<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>


Skrivene opsesije.

(...)


Blind world.

Ne slažem se s onom
frazom "Slika vrijedi 1000 riječi".
Vjerujem i držim do toga
da nema te slike koja
zamjenjuje prave riječi.



Pjevajte nešto ljubavno.

smijeh


CREDITS

ldesigns - ×-×

2 posta na dan…ajme kako napredujem…

Hey ljudovi… Petak je; opet PREkrasan zalazak, sve identično kao jučer…
Opet razmišljam o mjuzi…smijeh
Upravo sam se dogovorila s mamom o ostatku namiještaja moje nove sobe…thumbup
Napokon sam se odlučila kako će izgledati…bit će pun pogodak…thumbup
U 18 sati idem van do Tweety-a (zalogajnica s PREslasnim palačinkama gdje često zalazimo…party)
S Cajkovićkom, Barby, Kate, Ivom… Poslije moram na ples i moram Terezi (tipica koja nas vodi) predati neku mjuzu na koju bi trebali plesat na Europskom…jooooj…još ne znam šta da joj dam…eek
Trenutno me ne muči to što se “onaj” ponaša “onako”,a li vjerojatno hoće…
Možete li vjerovati; UOPĆE se ne veselim vikendu!!!headbang Mislim, ne vjerujem da biste se vi veselili da se morate na subotnje jutro rano ustati kako bi išli u pripizdinu zvanu “Čavle” da bi 2 sata plesali za natjecanje, a poslije toga da ne možete vani jer imate neki šugavi nastup na još šugavijoj kostimiranoj zabavi……..burninmadheadbangmadpuknucu
Kako mi se neda… A u nedjelju MORAM na misu jer “nisam duuuuuuuuugo” bila….
O Bože, zar mi ne možeš oprostiti jednu misu? Pa, ispovijedit i pričestit ću se drugi put, zašto baš u nedjelju?smijeh

Ful obožavam svoj pogled iz stana, a još više iz kuće u Sinju kod bake, ali mi je ipak najljepši pogled u
Splitu iz stana koji se nalazi na plaži…aahh…kako je tamo divno…baš mi fali…
E da, iskoristit ću ovaj post kako bi pozdravila sve ljubljene ljude koje volim i koje sam upoznala u Splitu (ili na skijanju iz Splita), pa, pozdravljeni bili!!!cerekkiss
Eto, baš mi se pišu postevi u posljednje vrijeme…nadam se da vam ne smeta…naughty
Imam jednu molbu: Čitajte i stare, staaaaaare, još starije, najstarije posteve…Ali komentirjate na ovaj zadnji, npr; “Post “Nedovršeni štrudel”…(komentar)…”Eto, sve za danas (bar se nadam…)
Poruka za Trevora; U infi se asmo smijao, ma…pusti ga…ponaša se kao djete…Ne vjerujem da ga gnjavim, ali ako budem…ti samo zaplješći…
Toplo se nadam da će se promijeniti…E da…otvori ti blog…
U pravu si, u početku ću ga ignorirati pa ću počet ispočetka…Tnx na savijetu…


Vaša
Šukicacerek


02.02.2007.- Tipkaj-Tipkaj (6) On/Off

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.