<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>


Skrivene opsesije.

(...)


Blind world.

Ne slažem se s onom
frazom "Slika vrijedi 1000 riječi".
Vjerujem i držim do toga
da nema te slike koja
zamjenjuje prave riječi.



Pjevajte nešto ljubavno.

smijeh


CREDITS

ldesigns - ×-×

Danas sam shvatila koliko zapravo ponekad glumim…

Poslije nastave, Mile Cajković i ja otišle smo u dobri-stari parkić…rofl
Čekali smo da ostatku našeg svijeta završi nastava, te smo malo popričale….(a šta ćemo drugo raditi?)naughty
Tako smo se dotakle teme o ljubavi…cerekNaime, ona je zaljubljena u jednog tipa kojeg neće nikada zaboraviti, a ja s druge strane tro-duplo više volim/voljela jednog tipa kojeg STVARNO neću NIKADA zaboraviti...cereknoa sada mi se neda o njemu jer ću se (opet) rasplakati…no
Ja trenutno nisam zaljubljena u njega, već ga volim, a to vam je veeeeelika razlika…smijehcerek
Tako smo i pričale o nečemu što ne smijem napisati jer bi krive osobe mogle pročitati…nut
Uglavnom, dotakle smo se toga kako se ja u posljednjih par dana ponašam kao da sam PREsretna, a zapravo nisam zbog “onoga” od prijašnjeg posta…on se i dalje ponaša kao da nismo frendovi!!!headbangeek
Mislim, ponaša se tako hladno da to nije normalno! Takvog ga uopće do sada nisam ni upoznala…no
Ne razumijem zašto je takav…nono
Uglavnom, hoću reći da se u školi ponašamPREsretno, a zato se doma ili na plesu “ispucam” tugom iz škole; plakanjem…puknucu
Pa šta on ne kuži da su meni prijatelji PREvrijedna stvar u životu i da sam ful u bedu zbog toga jer više nismo ni frendovi kao prije…namcornoheadbang
Razumijela bi ga da se tako ponaša jer misli da se palim u njega, ali on zna da se ne palim u njega…ali…SVEJEDNO SE TAKO BOLESNO PONAŠA
Rekla sam sebi i Mile da ću čekati do sljedećeg petka, a ako se i do tada ne bude promijenio potpuno otvoreno ću razgovarati s njim (a to znači da ću se još i rasplakat jer neću moći podnijet)…namcor
Samo si moram zapisati u natuknicama što ću mu reći jer uvijek zaboravim…hehe..
JoOoOoOoOoOoOoooOoOooOoOoOOoOJ….I dalje ne mogu čekati…ZAŠTO je takav???!!!headbangheadbang
U papirnate maramice neka se goni ako mu se j*b* za prijateljtvo, i bilo bi jaako “pristojno” od njega kada bi ga bilo barem 1% briga za to…ma…ioak neću pričat s njim, ako se on hoće družiti, neka se druži…ako neće, ne mora…ali neka se prije odlući, jer se možda bude PREkasno počeo ponašati normalno…jer će jednom/uskoro i meni d*p*z*i* pa se ja neću s njjim družit…
Eto, ako je netko htio moj novi post; zahvalite Trevoru koji me natjerao da ga napišem…
Nadajte se sa mnom da će se on promijeniti…rolleyes

Vaša
Šukicacerek


02.02.2007.- Tipkaj-Tipkaj (3) On/Off

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.