Image Hosted by ImageShack.usMetal, life…,blog.dnevnik.hr/shukica" /> <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>


Skrivene opsesije.

(...)


Blind world.

Ne slažem se s onom
frazom "Slika vrijedi 1000 riječi".
Vjerujem i držim do toga
da nema te slike koja
zamjenjuje prave riječi.



Pjevajte nešto ljubavno.

smijeh


CREDITS

ldesigns - ×-×

Image Hosted by ImageShack.usMetal, life…

Hello peopleovi!wave
Nije me dulje bilo (Predugo za mene) pa vam moram reći novosti…
Počela sam slušati neke stvari od metala i moram priznati da su dobre…
Recimo; Metallica mi je PREodlična, a jedna od njihovih best pjesama mi je “Unforgiven”, PREdobra je…
Onda, još sam poslušala Maidene (Dance of death) i Blind Guardian (Nightfall in middle-earth)…
I oni su mi ok. Od Maidenovog albuma sve su mi dobre, ali izdvajam; rainmaker, new frontier
Blindov CD je odličan, a kad smo se već dotakli te teme moram reći da je CD snimljen po Tolkienovoj (J.R.R. Tolkien- autor Gospodara prstenova) knjizi “The Simarilior”. Knjiga je drevna drama na koju se osvrču likovi iz Gospodara prstenova. Priče Simariliora smještene su u doba kada je Morgot (prvi mračni gospodar) živio u srednjoj zemlji, a vilenjaci su vodili rat protiv njega za povratak Sinariliara…
To je sve što sam za sada poslušala…
Toliko o metalu…eeeee da, ne smijem vam zaboraviti napomenuti rečenicu koja će vječno u meni stajati;
GREEN DAY LIVES 4EVER!!!

U međuvremenu (razdoblje između moga posljednjeg posta i ovog trenutka) sam se počela spremati za Europsko u Lignanu (gradić blizu Venecije gdje se nalazi Aqua splash), ali kad završi natjecanje u Lignanu (3. mj) opet imamo pravo i standarno Europsko koje se ove godine održava u Rijeci (4. ili 5. mj.)…
Upisala sam se na gitaru, ali sam (nažalost) odustala od odbojke (barem za ovu godinu) zbog nedostatka vremena…
Onda, poruka za Frana; Budi jak, brzo ozdravi i sve će biti super!!! Ostavi mail u komentarima…
Eto, to je sve od mene (za sada)…
Ljubim vas svihkiss…komentirajte…iznosite mišljenja na moje…i…kako bi rekla Oluja…
”Stey cool!”cool
Šukicacerek


27.01.2007.- Tipkaj-Tipkaj (23) On/Off

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.