<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>


Skrivene opsesije.

(...)


Blind world.

Ne slažem se s onom
frazom "Slika vrijedi 1000 riječi".
Vjerujem i držim do toga
da nema te slike koja
zamjenjuje prave riječi.



Pjevajte nešto ljubavno.

smijeh


CREDITS

ldesigns - ×-×

Sa zakašnjenjem SRETAN BOŽIĆ!!!

Ej ljudovi!!!wavecerek
Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugo me nije bilo...u međuvremenu sam bila na skijanju, u Splitu, Sinju i sada; doma...
Na ski sam se s kompala s ful dfobrim ljudima, a posebno moram istaknuti moje trenere;
Siru (nadimak) i Granića (Grane)...njih dvoje su PRE dobri i što je najvažnije PREsmiješni...smijehludthumbupnaughtyyes
Preokrenimo temu...pričajmo o jednoj glupači koja me iritira, a nazivam ju frendicom!!!headbangburninmad
Ta kučka se ponaša tako bahato i bezobrazno prema svima!!!
Samo ne kužim kako to ONI ne vide?!puknucu
Ako se do Nove ne promijeni...GOTOVO JE!!! Sve ću joj tako bezobrazno sasut u facu da neće znati kako se zove!!!roflburninmadburninmadburninmadheadbangheadbangheadbangmadmadmadpuknucupuknucubangbangbangbang
Inače nisam takva, ali...mogu biti...naughty
U svakom slučaju...imam vam još mnogo toga za pričati, ali sam moram ići...mah
Do sljedećeg puta;
Kissy and love ya!!!
kisskisskisskisskisskisscerekcerekcerekcerekcerek


30.12.2006.- Tipkaj-Tipkaj (3) On/Off

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.