<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>


Skrivene opsesije.

(...)


Blind world.

Ne slažem se s onom
frazom "Slika vrijedi 1000 riječi".
Vjerujem i držim do toga
da nema te slike koja
zamjenjuje prave riječi.



Pjevajte nešto ljubavno.

smijeh


CREDITS

ldesigns - ×-×

Opaaaaaaaaaaaaa...dugo nisam pisala...već ze žale...

Hello!!!smijeh
Kaj se zbiva?wink
Upravo sam na infi, a maloprije sam bila kod Inčice...
Malo sam razmišljala o ljudima koji su me zaista razročarali i shvatila sam da su samo dvije osbe!!!eek
Isto sam shvatila da se jedna od tih osoba nije odjednom promijenila i tako me razočarala, već je ta osoba (dečko) oduvijek bio takav, ali sam ga krivo procijenila...tako da sam JA zapravo jedina osoba u toj priči koja je samu sebe najviše razročarala...i zbog toga sam u nekih 15 minuta bila u bedu!!!
Vraćajući se u školu od Inčice sam shvatila kako se volim i kako obožavam svoj život i uopće ga ne bi mijenjala, niti sebe!!!cereksmijehwavenaughty
Joooj kako sam happy...smijeh
Poslije plešem u HKD-u "Heartbreakerse" s kojim smo plesom na Europskom natjecanju u svojoj kategoriji osvojili 2. mjesto (moram se pohvaliti...he, he)!!!smijehnaughty
Oki doki, idem malo istraživati po netu neku fotku da si promijenim dizajn jer mi je dosadio ovaj, a do tada...
Pussa svima!!!kisskisscerekcerek


18.12.2006.- Tipkaj-Tipkaj (0) On/Off

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.