New dizzi!!!!Opet XD

Hey =3

Mislim da ste neš novoga
primjetili čim ste ušli
u ovaj blog XD

Da,da,to je novi dizz.
Malo su mi oni dosadili dizzevi s
onim predlošcima pa sam si ovoga
stavila.Crediti su vam na onom
janjetu koje se tek izleglo XD
Pa da vidite da nije cijeli dizz moj
Muha,ha,ha jesam ljena XD

Kod mene nema niš novo
osim kaj pada kiša
ko,ko,ko neznam kaj.
Dal kod vas ima neš novog?
------------------
Oda završila sam sa DN Angelom i
započela s novim animeom,koji se zoveeee:
Gakuen Alice.
Soop anime za obožavatelje magije.
Dobro ne koriste je baš monogo
al je anime zabavan i smiješan,prava
komedija XD

Zasad nemam nikog naj iz animea,
nebrem se dolučit.
Čućik(pilić) je baš kawaiii XD

Eto to je sve,slijedi jedenje pizze
i pospremanje sobe,a onda tek idem spat!

Bye mahwave

(I nadam se da ste se snašli u ovom dizzu,
možda bu ih još dakvih XD)sretan

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Hey!!!Sihurno ste opet nešto novo primjetili čim ste ušli na blog.To je opet novi dizajn! :D Nadam se da vam se sviđa. :D Malo jest drugačiji.Na ovom dizajnu nećete moći vidjeti moj profil,stranice blogova i foruma... jer sam ovaj dizz ja prilagođavala blog.hr-u. Ma sigurno će te moći i bez toga XD