yupiiiiiiiiii...........

Yes!!!!
Danas sam dokraja pogledala K-on 1. sezonu.
Tak je zakon taj anime.Čak ga je i moja sestra
gledala,dobro,ona baš i nevoli gledati animeje,
ona bi sam visjela na fejsu.Al dobro,vratimo
se na temicu XD
Neznam,al mislim da mi je ovo jedan od
naj,naj animeja,i na prvom mi je mjestu.He,he!!!sretan
Naj mi je Mio,ona je kawaii makar ponekad je stroga.

Dobro dosta o animeju,da vidimo kaj se meni danas
dogodilo.Zapravo niš osim kaj sam u školi
dobila 3 i vruče mi je kaj bi se sad najrađe okupala
u vodi sa ledom.tuzan
O,neeeeeeeeeeeeeeeee,ja totalno pozabila.
Jednoj mojoj prijateljici je rođendan u subotu
a mi moramo u školu tuzantuzan
Ovo je najgoreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Danas ću tak skakat vani da me počne glava bolit
u kaj sutra nem išla u školu.
I još prezentaciju ahhhhh,nemam CD-a na kojeg
bi mogla stavit prezentaciju,ja ću puknut.
Sad ću sigurno iz Hrvatakog izispita još dobit 2 ili čak 1
moram sve ocjene ispravit na 5.Dobro do se nikad
ne dogodilo jer sam totalno LIJENA!!!!!rofl
E sad idem po cedevitu kaj mi glava explodira muhahahahahaha!!!rofl

Byemahwave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Hey!!!Sihurno ste opet nešto novo primjetili čim ste ušli na blog.To je opet novi dizajn! :D Nadam se da vam se sviđa. :D Malo jest drugačiji.Na ovom dizajnu nećete moći vidjeti moj profil,stranice blogova i foruma... jer sam ovaj dizz ja prilagođavala blog.hr-u. Ma sigurno će te moći i bez toga XD