špijunka

< srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
gledam te

pametnjakovičke
There is nothing like looking
if you want to find something.
You certanly usually find something,
if you look,
but it is not always
quite the something
you were after.




OGLAS

ako neko ima
barbiku koja mu
više ne treba
bez obzira na njeno stanje
dolaze u obzir i ošišane
i bez oblekice
sve moguće
dakle ako posjedujete
iste
a baš vam i ne trebaju
ja se opće ne bum ljutila
ak mi poklonite koju
kako bi istu upotrijebila
u umjetničke
i kreativne svrhe
:)

možete mi se javiti na

shpijunka@net.hr




LIKOVI NA KOJE MOŽETE NALETITI ČITAJUČ MOJA ŠPIJUNIRANJA

vrlo-kulturan-tip
je naj coolturniji tip ikad
cirkus je njegov život
špiunka lav him veri mač

d-dedi
njegov ded, super lik
veči od života, inspiracija
cirkus je i njegov život

moja-crvena-kristina
frendica, cimerica, voli samo rokenrol
i sve što ide uz njeg

d-pes
kikin pas, olso također cimer
šetam ga i čistim dlake uglavnom


d tip
ima ženu i decu al voli kiki
i kiki njega
posjeduje i čoper

miš
kikin bivši
voli pit pa srat
pa se ispričavat

čika zubo
je čika zubo, brine o mojim zubima i kašnjenu
voli dobru muziku
njegova najbolja izjava pri davanju inekcije je:
ne bježi, nemreš mi pobječ

gazda-idiot
tip koji dođe svakog petnajstog i uzme mi sve novce

dii-evijetr
bili smo si priležnici

seka
moja seka, prekrasna je
plesačica

šog
je njen dečko
oni bu kupili stan na kredu

kizo
talentirani dečko s muzikom u nogama
seka ga je volila prije
sad je kizo muž i tata
i njegov život je cirkus

dundo
frend dugogodišnji,
ima dvoje dece, balerinicu i medenog
a ja sam kuma

marklar
frend, kompjuter vizrd
on veli da bari plavušu

plavuša
se čudi kaj je njen dečko ljubomoran
dok se druži s marklarom

barbi
frendica, barbi tip žene
ima dva sina,
čića gimnastičara i depa umjetnika
i muža kena, kapetana


d-tiha-patnja-tip
moj kvazi šef na mom
kvazi poslu
kao sam se palila na njega
tojest na ideju o njemu

bafalo
susjed koji lepo crta i svira flamenko
on uvijek čeka poštara

poštar
nisam ziher kolko puta zvoni
meni sve hiti u kaslić



idi pa vidi
kaveri
jako dobra priča
nešnl

ja čitam
bestseler
xportal

ribafish
drito
sid
tarzan
leb
đizs
stretch
hybrid
foto
objektiv

18.07.2006., utorak

dugo me nije bilo
zadnje post napisala san u ožujku
i od tad ništa
...

a podešavalo se puno toga
nisam ni ziher od kud da krenem

ajmo u grubo
prije 4 mjeseca
bila sam bez pravog posla
živjela sam s cimericom
i njenim pesekom
moja veza s vrlo-kulturnim-tipom
bila je u onim
slatkim početcima
družila sam se s marklarom
učila kuhati
i svaki dan pizdila
zbog cimerice, stana, love...
svaki tjedan išla bi do čika zube
na skoro pa rekonstrukciju cijele vilice
i bila je zima...

a kaj se izpodešavalo u međutku?

našla sam posao
siguran je i za stalno
kao...

radim u jednoj privatnoj firmi
u uredu kao tajnica
to je službena verzija
istina je da zapravo radim skoro pa ništa

sve se to nekak nesigurno ljuljuška
pravog posla zapravo i nema
svaki tjedan moja šefka
veli da od slijedečeg tjedna startamo
za pravo
kao biti će posla
radit će se
no od toga ništa

meni to zapravo i ne smeta
super mi je
najbolje od svega je kaj tamo
ima dosta zanimljivih ljudi
s kojima se fakat lepo može pričati
i nekog vraga i naučiti
al onak, više privatno, ljudski
neg poslovno neš

šefka je skroz ok
pričamo, zafrkavamo se
mislim da sam jedini namještenik na ovom svijetu
koji kad dođe na posao dobi pusu
umjesto nekog hladnog pozdrava

sve bi to bilo ok
i zapravo zvuči jako dobro ali...

iako je ideja posla ok
i sve je to tak lepo
mi nismo profitni
tak da se događa da mi plača
ne stiže na vrijeme
uvijek kasni par dana
a i to je još u redu
mene muči to kaj mi se čini
da to ne bu dugog vijeka trajanja
pa mi je muka tražiti novi posao

s vrlo-kulturnim-tipom
je sve fenomenastično

odlučili smo živjeti skupa
tak da sad prvi put nakon jaaaaaaaaaaako puno vremena
imam pravu obitelj
pod istim krovom nas dva luđaka
i njegovi starci
d-dedi i madr

to sve super funkcionira
nema napetosti, gledanja ispod oka, prepucavanja
nabadanja na nos, prigovora...
svih onih stvari koje zapravo očekuješ
kad ulaziš u ovak neš

nama je super
jedino je važno da u frižideru uvijek ima sladoleda
i da klima radi
i da se puno smijemo

odnos s kulturnim
varira o raspoloženjima
od dobrog do super turbo dizel
volimo se i jako dobro kužimo
zapravo mogu reči da sam
lucky girl


večina dana nam je zabava na ovaj
ili onaj način
on mene budi kavom,
ja njemu pričam kaj sam sanjala,
sve nekak radimo skupa
od tuširanja do vožnje na posao

izlazimo, šopingiramo,
putujemo, vračamo se...
poklanjamo si sitnice,
on meni bojanku, ja njemu
oslikanu cigaretu...

gledamo smiješne serije,
dokumentarce na discoveryu,
pa se seksamo

a drugi dan slično a različito
varijacije na temu

zapravo smo na prvi pogled jedan
običan par
samo kaj smo totalno ne-obični
no o tome ču u slijedečim postovima

kako sad živim s kulturnim
pitanje je kaj se dogodilo s kiki, cimericom

ukratko, njeno cuganje,
nehigijena i uglavnom život
razmažene mamine djevojčice
koja silom hoče biti neka opasna
fatalna bajkerica
bez motora ali ponekad
s motoristom u krevetu
uzelo je svoje

prvo ju je d-tip odjebo zbog svoje žene i djece
onda su se našli nakon par mjeseci
ne bi li se dogovorili kak bu on ipak
ostavil ženu
onda su se napili i sjeli na motor
pa su imali saobračajku
on bu vjerojatno ostao polu-invalid
i ne bu ostavio ženu
a ona je još jednom
nazvala mamu, izjadala se o svemu
i pukla na živce

to je dovelo do pogoršenja njene alergije
i opčeg psiho-fizičkog stanja
pa je završila u bolnici

trenutno se oporavlja od svega
i traži novi stan
koji če joj i dalje plačati mama
zapišavati pas
i čistiti nitko

uglavnom, odlazak od kiki
bio je jedan od boljih poteza
u zadnje vrijeme
fakat mi već bio pun kufer

a marklar?

ne vidimo se, rijetko se i čujemo
prijatelj mi je i kao takvog ga volim
problem i razlog zašto se ne družimo
je vrlo jednostavan
ne mogu i ne znam izači na kraj
s njegovom ovisnošću
koju si ni sam ne želi priznati
žao mi je, al tak je

voljela bih mu pomoći
al sam si ne želi napraviti tu uslugu
tak da se nemam tu kaj petljati
dok čovjek sam ne prizna da ima problem

često razmišljam o njemu
kvalitetna je osoba
divan čovjek i prijatelj
ali ovo ga ubija
polako i njemu neprimjetno
i sve dok to ne riješi ja se nemrem s njim družiti
jer mi je horor film
gledati najboljeg frenda
kojeg gledam ko brata
da mi propada pred očima

eto to je zadnjih
par mjeseci u kratkim crtama
od sada namjeravam vratiti se pisanju bloga
tak da čemo poloviti konce
čitamo se :)
- 15:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #