razmatranja

12.10.2010., utorak

utakmica hrv-izrael

Evo me nakon dugo vremena da nesto pisnem,ušao sam u razdoblje zivota kada bi htio nesto više pa se upisujem na razne tecajeve ne bi li nesto od toga bilo.
Što se tiče utakmice bila ja sretna za nas ,srića da nam je sudac bio njemac i pklonio nam penal, da nije bilo toga ne znam.Sreća da imamo laku skupinu ali mislim čim naiđe teži protivnik jao nama.
Što se tiče navijača svaka im cast sto imaju volje ići u izrael, mislim volio bih i ja ali fizički ne mogu, u kurcu sam.
Ali najviše volin navijačice,lipe djevojke ,omne nizozemke koje su zatvorili zbog reklamiranja piva.Bas su mi biles super


[/IMG]

Uploaded with ImageShack.us

ajme dobre suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!




doooobar je za one koji poznaju tematiku tenisa

dangerous climbing
- 09:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2010  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi