razmatranja

21.08.2006., ponedjeljak

Bilo kuda ki.. ne, ne seljacine svuda

Nalazim se u jednom mjestu gdje obitava dosta seljacina.
Lako ih je prepoznati,stavljaju imena na svoje registracijske pločice,bucaju se u prsa da su najveci,a glavna im je karakteristika da imaju najvecu kucu u mistu, kojem necu spominjati ime da se nadredjeni ne naljute.
Kazu iz Amerike su dosli.I sada kada ti sa njima pricas oni to naglasavaju negdi od 20 do 30 puta tijekom komunikacije.Jedino sto bi im tada trebao reci je da koji kurac onda nije osta u USA,kada je toliko obozava.Da se razumimo nemam ja nista protiv tih povratnika,ali imam dojam da uvik moraju biti u centru paznje ,a to mi ide malo na ku...

TRI SIME
.Free Image Hosting at ImageShack.us


Obicno voze Mercedese pa tako ovaj doticni instalira na svoju registraciju ime "ŠIME 1".
I sada tek dobijate privid kako su ti ljudi plitki u glavi,ali u svojim glavama koje su u pravilu čelave,iskljucivo se vidi da posjeduju malo mozga velicine pticjeg.Ali taj Šime 1 vrlo brzo pronadje svoje friends, koji isto tako voze auto ,medjutim kako se svi zovu Šime,oni su instalirali nazive
"Šime 2 i Šime 3".Tako vam mi imamo tri Šima iz Amerikkke.Ali sigurno su se tesko odlucili tko ce bitti 1,tko 2, a tko 3. Sigurno su se sastli na nekom tajnom mistu ko ono iz filmova Gestapa, pa ce prvi:"Slusaj ja ocu biti prvi jer sam se prvi vratija iz Amerike."
"Daj ne zajebavaj jesi se vratija , ali ja sam prvi otisa ,te ja ocu biti 1",drugi če.
"ok you mother fuckers ja cu biti 3,necu se zajebavat sa vama",rekne treci dok zamotava svoj cigarett."Ja odustajem"
Na to ce prvi:"ok than,odlucit cemo tako tko je duže bija u USA"
"Može ", kaže drugi
Analizirajuci tko je duže osta u USA dosli su do zakljucka da je 2 osta duže tako da je seljacka čast njemu pripala.
"Jesi mozda first",kaže prvi "ali sam za society ja prvi".
"Neka ,ali sam ja zato Šime 1",zakljuci drugi
I tako zavrsava moja prica sa seljacinama, a komentar za kraj je IDIOTS YOU FUCKING IDIOTS. FLY AWAY TO USA.
- 17:51 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi