Macak

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Ovo je jedan macak.
Macak koji je dosao jednog dana i zalutao u moje srce.
Jedan macak koji je svaki dan skakao po stanu, macak koji je uveseljavao svaki dan.
Bio je malo zlocest, ali ipak sam ga voljela... Mozda je napravio nered po stanu, ali je isto tako znao presti i pokazati zahvalnost...
Nisu sve macke iste.
Ovaj macak je znao sjesti iza mog muza na kauc i lizati ga po kosi... Sve dok ne zadrijema, tek mu tada dosadi...
Ovaj macak je znao sjesti tocno ispred televizije i gledati ju, tek nekad sapicama podragati nesto sto se mice na tv-u...
Ovaj macak nas je naucio kad on donese lopticu, da mu se ta ista loptica mora baciti da bi ju on ponovno donio, sjeo i cekao da mu se ponovno baci, da ju on donese... i tako unedogled (kao pas) ... Ovaj macak je znao sjediti u kadi i nista ne raditi. Ovaj macak je znao pokazati ljubav, koju cesto ni covjek ne zna...

Ovaj macak nazalost nije s nama vise (ziv je) ali sad uveseljava nekog drugog... Ipak je znao on i sjediti na prozoru i gledati vani... promatrati ptice i prirodu..
Znao je izaci na balkon i hodati po ogradi (uvijek sam se bojala da ce pasti) ali nikad nije pao... Ali je plakao, za slobodom...
A nismo ga smjeli pustiti... Dali smo ga... Nekim dobrim ljudima koji ce ga voljeti isto ko i mi... a imaju dvoriste u kojem on moze skakati do mile volje...

Ovog macka moj covik nije volio... darovao mi ga je jer su mi moje macke falile... Darovao mi ga je jer me voli...
Ali kad je ovaj macak odlazio... Moj muz je plakao... i rece: Nikad nisam mislio da cu plakati za jednom mackom!
Dokaz da ga je ipak zavolio...

Macke su divna stvorenja.

Kad sam nekad znala plakati za domom, ovaj macak je znao doci i sapom me pomilovati po licu i leci kraj mene..
Ovaj macak je sve osjecao... Nadam se da je sada dobro...


"Time spent with cats is never wasted."
(Colette)

24.03.2011. u 16:24 · Ostavi komentar (16) · Isprintaj · #