opažanja........ Moja!!

headbang
ste primjetili kako sam napisala blog
bangbangbangheadbangheadbangpuknucupuknucupjevapjevayesyespartyparty
smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
to mi se uvijek desi...................
tuzantuzantuzantuzantuzan

JA!!!!!!!!!!!

ime: Anika
prezime: -----
god. rođenja: 1995.
volim: judo,crtati,pisati,surfari,ljenćariti........
NE volim:kad me bude,školu......
nešto za kraj:
JA JA JA JA JA JA JA JA i JA i ............. moja mašta
sretansretansretansretan

< srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


kOmoWi On/oFF

by x~Tiho Dizajn~x (:

Opis bloga

cooooooooooooollhrvatskahrvatskagreedythumbupthumbupsmokinsmokin

OVDJE ja uživam!!!!!!!!!!!!!!

yesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyes

moje slike

naruto

dizzovi,avatari-posjeti!!!!

zatoćenau svojoj mašti!!

još dizzeva......

sve i svašta

best girls17





anau

maledvje4ewer

malijica13

tomotrnjani

ponos i predasude

zuzayok

bijeli vuk

minervariranje

missblue6

nikacnaruto

hagakure.blog.

ipanema

someone4

allex

butwhowouldn2

missaguilera




MOJ 2. BLOG

ponedjeljak, 14.07.2008.

dome slarki dome!!!!!!!

koji dugi tjedan!!!!!!!!
bila sam u posjeti kod bake u imotskom
ako ste gledali izbor za miss hrvatske ja sam je vidjela uživobeljbeljbelj
hehe
moja braća su se slikala s njom
meni se nije dalo!!!!!!!!!
ćak sam pročitala 2 knjige u 2 danasretanbeljyes
nestalo mi je ideja
ovo sam napisala da vam se javim
sada do čitanja mahmahmah



| oStAvI KoMm (17) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.