opažanja........ Moja!!

headbang
ste primjetili kako sam napisala blog
bangbangbangheadbangheadbangpuknucupuknucupjevapjevayesyespartyparty
smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
to mi se uvijek desi...................
tuzantuzantuzantuzantuzan

JA!!!!!!!!!!!

ime: Anika
prezime: -----
god. rođenja: 1995.
volim: judo,crtati,pisati,surfari,ljenćariti........
NE volim:kad me bude,školu......
nešto za kraj:
JA JA JA JA JA JA JA JA i JA i ............. moja mašta
sretansretansretansretan

  lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


kOmoWi On/oFF

by x~Tiho Dizajn~x (:

Opis bloga

cooooooooooooollhrvatskahrvatskagreedythumbupthumbupsmokinsmokin

OVDJE ja uživam!!!!!!!!!!!!!!

yesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyes

moje slike

naruto

dizzovi,avatari-posjeti!!!!

zatoćenau svojoj mašti!!

još dizzeva......

sve i svašta

best girls17





anau

maledvje4ewer

malijica13

tomotrnjani

ponos i predasude

zuzayok

bijeli vuk

minervariranje

missblue6

nikacnaruto

hagakure.blog.

ipanema

someone4

allex

butwhowouldn2

missaguilera




MOJ 2. BLOG

subota, 21.06.2008.

ovo je nastavak posta "ej ljudovi"

zaboravila sam reć da mi je to najdraži dan u mom životu!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ostali smo 1. naj klub!!!!

i najzabavniji!!!!!!!!!!!!
znate što su htjeli moje kompe iz kluba???ne znatenononono!!!
reći ću vam.........yesyes
na prestavljanju klubova su me pitali jel mi se sviđa jedan mali( dobro nije mali.....)yesyescerekcerek
ja sam mahnula glavomnononono
i tako su me gnjavili nekih pola sata..........yesyes
ajde priznat ći da je dobar kompa i da mi se malko sviđacerekcerekyesyessretankissnaughty
..........tuzantuzannonocryburninmadburninmadmadpuknucu
al sam i bolja od njegayesyes on je ostao 3. ja 2.pjevapjevayessretanwinkwinknaughtynaughty
još su me pitali bili ga kiss
ja sam nesigurno rekla nenamcor
ali iako smo isti klub on trenira u gradu a meni je dvorana 5 min od kuće ali šetnje ( možda i manje )
al se kad krenem u 7. razred selim u grad
ne zbog njeganononono
nego zbog kretena koji je samnom u klubu!!!!!!!!!!!burninmadburninmadmadmadheadbangpuknucublabla
heeeeeeeee...................yesyespartyparty
e zamalo zaboravih........
iako je dvorana .......nije nešto ogromna
htjeli su nas skupit na jedno mjestocerekcerek

izgleda da mi je ovo najdulji post do sada!!!!!!!!!!!!zijevzijevzaliven
pa opet.........
see ya!!!!!!!!mahwavemahwavemahwavemahwave



| oStAvI KoMm (26) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.