srijeda, 28.12.2005.

Kako je Sheriff s Gecom ''pokorio'' Zagreb... PART I

Evo ljudi da se i ja malo javim. Sve se smirilo. Konačno sam si sredio proslavu Nove Godine. Ali da vam ja ispričam kaj je sve bilo pa da krenemo... Uglavnom... Naša draga prijateljica, PV, ''studira'' u rotterdamu i vraca se ovdje svake prijestupne i tako je ona za nas bila jako jako jako hrabra i dofurala nam nizozemske ŽIŽE za BoŽIŽ ali dobro o tome cemo kasnije... Dogovor je pao u pol10 na trgu i tako ja začudo dođem i gledam gdje je Gec gdje je PV al nikog nema. I evo najednom srećem Tenu i Dedicu čestitam im Božić i evo i Geca dolazi od nekud i kaže da odmah idemo s trga. Ja rek'o koji kurac se sada dogodio i on kaže: ''Šuti ajmo!'' I dobro mi krenuli i pitam koji kurac se dogodio. Uglavnom prepricao mi je da dok je jos skola trajala nalampo nekog lika sa susjednog kvarta jer mu je nekaj srao i sad ga je sreo dok je kupovao pljuge al ovaj put s likovom ekipom i bjezo i sva ostala sranja uglavnom rekao je da se moramo sakrit od njih i da mozda kad cemo se vracat kod njega doma da cemo se mozda fightat ak treba a ak ne bjezat... I dobro tako mi popricali i evo došla je i PV i kaže da trebamo čekat PD i ništa mi rekli PV da joj javi da dode u Verdi. Inače Verdi je naš tabor jer svaki dan tamo visimo poslije našeg dragog ŠPUD-a(Škola primitivne umjetnosti i degenizma). Smjestili se mi lijepo u naš dragi verdi i rekli Kruni, Kruno je inače konobar tamo kojeg upravo pozdravljamo što nas je trpio, da ćemo mi jednu lijepu bačvicu od 2L Tuborga. Sišao Kruno dolje, inače Verdi je kafić na dve etaže, i eno upravo dolazi PD koja je bila bolesna i odmah Gec uletava i pita: JER PIJEŠ? Tak uvijek pita iako je gramatički netočno ali to njega ne jebe! I normalno PD, stara cugerica, ne odbija takve ponude i vidiš penje se Kruno s bačvicom i mi natočili prvu rundu! Nažalost ne sjećam se o čemu smo pričali i sve to al uglavnom i tak sam se ja polako napio. Znam da je bila malena količina alkohola al sam vec bio gotov nakon načete 4 bačvice. U međuvremenu smo ja i Gec skoknuli do prolaza po rizle da možemo degustirat BoŽIŽNI poklon. Ništa vratili se mi nazad u Verdi od PV saznajemo da se PD vec zbljuvala par puta momentalno je bljuvala po podu nasred verdia. Na svu srecu nikog vise nije bilo gore jer je bilo vec negdje oko pol 1. I eto tako smo krenuli iz Verdia prema...
Ispričavam se ljudi jer mi se više neda pisat... Ostatak slijedeći put a i vjerujem da se i vama neda toliko čitat... Neznam koliko će dijelova biti... Možda još jedan možda još dva ako mi se da možda i tri ma...vidjet cu... Pozdravlja vas Sheriff

| 17:22 | Reci brate (6) | Printaj brate | #

nedjelja, 25.12.2005.

Sretan BoŽIŽ

evo ljudi konačno je prošla i ova groznica... Pun mi je kurac svega. Svi su nekaj u kuci nabrijani kao da su na bonkasima ili speedu...
Najgore je kaj mojim problemima nema kraja... Nemam blage kuda cu za novu a ima manje od tjedan dana do nove... Ako imate negdje gdje se mogu sklepat sa par svojih frendova i da nije ful skupo zovite me...
Aj ljudi vidimo se i SRETAN BOŽIĆ

| 19:36 | Reci brate (2) | Printaj brate | #

subota, 17.12.2005.

Novi izgled bloga moga

Evo ljudi malo sam i ja drkao po ovom blogu i tak. Pa sam malo izmjenio izgled. Aj pricajte jel vam se svida i tak.... I molio bih prave informaticke znance da mi se jave jer bih htio unijeti jos par promjena pa da ih priupitam nesto. za pocetak bi pitao kako da stavim OVU STVAR sa lijeve strane bloga tj u lijevi stupac te pod koje njesra moram ići da promijeni kursor.
unaprijed hvala
Pozdravlja Vas vaš Sheriff...

| 10:41 | Reci brate (3) | Printaj brate | #

ponedjeljak, 12.12.2005.

E-mail

Evo jedan mail koji sam poslao da kruzi internetom pa i vi ucinite isto

Ovih dana blogovima se proširila priča o pravom
ratu koji se vodi u Prvoj riječkoj hrvatskoj
gimnaziji između profesora i učenika
(blogera). Sve je počelo u ponedjeljak kada je
jedan učenik na, sada već bivšem blogu
perorijeka.blog.hr objavio tekst u tome kako
doživljava vlastite profesore sa listom najgorih i
najboljih predmeta. Nakon što su profesori otkrili
njegov blog, u školi je sazvano učiteljsko
vijeće na kojem je odlučeno da učenika
treba kazniti ukorom pred isključenje. Nedugo
nakon toga još je nekolicina učenika izbrisala
svoj blog (neki i postove o ovom slučaju) pod
prijetnjom profesora "da i oni znaju kako se služiti
Internetom te da mogu pronaći sve naše blogove"
(Prilažemo prigodnu karikaturu). Na izbornoj nastavi
posvećen je cijeli sat o aferi s blogovima, da bi
naposljetku učenici uzvratili postavljanjem
plakata o blogu na kojem je jedna profesorica
precrtavala i podvlačila riječi na oglasnoj
ploči izvješene Deklaracije o ljudskim pravima.
Plakat je ubrzo uklonjen, napisala je speakah koja ga
je sa shananigan postavila. Podsjetimo, u Hrvatskoj je
zbog bloga otkaz dobila jedna zagrebačka
učiteljica (koja je ubrzo vraćena na posao
zbog snažne podrške blogera), dok je
đurđevački učenik izbačen iz
škole zato što je slučaj ostao zataškan.(skinuto
s www.blog.hr)

Dakle kao sto vidite jedan lik je dobio ukor pred
iskljucenje zato sto je bio iskren i iznosio svoje
misljenje. Kao potpora njemu saljem ovaj mail i vi ga
isto saljite dalje, po mogucnosti i svojim profesorima
te ukoliko imate blog pozivam vas u akciju: OCJENIMO
PROFESORE! Dakle ucinite isto sto je i on ucinio.
Dajte im ocjenu iz ocjenjivanja i simpaticnosti te
ukupnu ocjenu te uz to prilozite i pokoji opis ako vam
se da...

Pozdrav i ostvarimo ucenicko pravo slobode govora i misljenja...

| 19:21 | Reci brate (11) | Printaj brate | #

nedjelja, 11.12.2005.

Ljubav

Evo ljudi jedna dobra stranica... Da malo i sebe zapitate o ljubavi. Ovo je stranica koja ce vam otkrit u kog ste zaljubljeni, koliko cete se puta jos zaljubit i slicna sranja tako da... sve je istina ali morate odgovarat iskreno...
Samo kliknite na link ali budite iskreni jer je to najvaznijehttp://www.crush007.com/love.cgi?id=1134293879ywc

Uzivajte i pozdravlja vas Sheriff

| 12:28 | Reci brate (7) | Printaj brate | #

srijeda, 07.12.2005.

Vic

Evo ljudi procitao sam jedan pomalo dosadan ali meni prejeben vic... vic je sa justakid.blog.hr i ispricavam se curi s cijeg sam bloga skinuo vic... uglavnom evo vica...

Ulazi čovjek u trgovinu i unutra situacija: prodavačica plače, ispričava se
svim silama, a čovjek stoji pored pulta i viče:
- "Pizda ti materina, u životu neću kročiti ovamo. Ima da se žalim gazdi ima
da letiš sa posla jesi li me čula...", i izleti van.
Ovaj koji je upravo ušao priđe djevojci, a ova čim ga primijeti počne brisati
suze i uz usiljen osmijeh kaže:
- "Izvolite..."
Čovjek je pita jel' treba pomoć ili što, a ona s osmijehom odgovara:
- "Neka hvala, sve je u redu, izvolite..."
- "Mogu li dobiti jednu kuvertu?"
- "Svakako, koja veličina : imamo standardne, veće, manje..."
- "Običnu, molim vas."
- "A koju boju: imamo plave, žute, crvene, bijele, zelene,naranđaste..."
- "Molim vas dajte plavu, ali brže, pošto autobus samo što nije krenuo, zakasnit ću..."
- "A koju plavu?: imamo pariško plavu, blijedo, tamno, morsko plavu.."
- "Molim te običnu plavu , ali brže..."
- "A koji oblik, imamo u obliku srca, trokuta, kruga..."
- "Molim vas običnu četverokutnu kovertu ali brže autobus već kreće..."
Donese plavu kovertu i kaže:
- "A da vam ne treba možda i markica?"
- "Treba, daj jednu," i gleda autobus kako odlazi...
- "A za unutarnji ili vanjski promet?"
- "Unutarnji, molim vas."
- "A koju ćete: imamo sa likom ljudi, životinje, razne prirodne ljepote,znakove..."
- "Molim vas - brže - dajte životinju."
- "A koju ćete, imamo: sisare, ptice, gmizavce..."
- "Molim vas ptice..."
- "Imamo grabljivice, selice, letačice..."
- "Molim vas - grabljivicu - ali brzo!!!"
- "A imamo orla, sokola, lešinara, ..."
- "Molim vas orla..."
- "A imamo surog, američkog..."
- "Molim vas surog orla..."
- "A imamo ga kako hrani mlade, kako leti, kako sjedi u gnijezdu..."
- "Dajte kako leti molim vas...."
- "A imam kako leti iznad kanjona, iznad mora, ..."
- "Dajte bilo koji što prije..."
U tom trenutku ulazi unutra čovjek s početka ovog vica i nosi - govno u
ruci! Prilazi pultu, pogleda prodavačicu i baci govno na pult i kaže:
- "EVO, PIČKA TI MATERINA, ZA OVAKVO GOVNO MI TREBA WC PAPIR!"

| 23:31 | Reci brate (4) | Printaj brate | #

Štreberilosi

Evo ljudi mene opet. Neki dan idem doma u busu i neka ekipa pokraj mene sjedi i raspravlja. Cim je lik progovorio vidjelo se da su streberi i da idu u 5 gimnaziju al dobro i oni su ljudi. Samo su zatucani i nikad nece saznat sta je pravi provod... Ni ja mozda neznam sto je jebeno dobar pravi provod al u svakom slucaju znam bolje od njih...
Nego da nastavim dalje i slusam ja sta oni pricaju i dode lik i pocne govorit kako je dobro napisao hrvatski i da je siguran da ce dobit 5. u meduvremenu ja si mislim:'' decko oces da ti ja napisem L na celo il ces si sam???'' i uglavnom prica streberilos dalje kak se kladio s likom iz razreda da tko ce imat vise bodova iz testa da ce moc drugom naredivat sta da radi cijeli tjedan... ja gledam i mislim si pa ima dobru taktiku. strebat ce cijeli zivot bit ce neki jebeni informaticar...boli ga kurac imat ce para i onda ce si moc kupiti zivot... jednostavno... kaj ne... Pametni su ti streberilosi il slsuam jednu curu kak komenitra etiku u svojoj skoli(V.gim)citiram: ''ja na etici imam monolog jer svi nekaj zuje i onda ja frendu napisem na papir sta da kaze pa ja suzbijem to i tak prolazi cijeli sat.'' a jebiga kaj cete..... 100 LJUDI 100 ĆUDI, 100 ŠTREBERA 100 ŠMOKLJANA...
Nego imam jedan prijedlog napravit cemo izbor za kralja strebera. Potrebno je poslat njegovu sliku i jednu do dvije izvale. Saljite na moj mail i molim vas i nemojte slat prevelike slike...
znam da sam odvratan i pokvaren ali znate kaj cu vam rec...
BOLI ME KURAC ! ! !

| 13:55 | Reci brate (9) | Printaj brate | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>


Don't tač this

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga moga>



Google PageRank Checker Tool
Kontakti bloga moga>
imejlzablog@yahoo.com
Counter bloga moga>
Free Counters
Free Counters


Cursors