Image Hosted by ImageShack.us Evo nije više zapušten blog... - On the brink of reality - Blog.hr

Evo nije više zapušten blog...

Okay prvo da vam velim, jučer sam bila na svećanoj večeri i baš sam ljepo izgledala, ostalom vidjet ćete slike, al jedino me malkice sjebalo to kaj sam se napila tolko da nisam mogla hodat, no nema veze, nisam mamurna pa mi je super. a zašto am se napila? zato kaj sam morala sjediti s ljudima koji me poznaju od moje prve godine i koji su cijelo vrijeme prićali o tom kak sam slatka i kaj sam sve radila ko klinka. a k tom nedostajao mi je marin pa sam si cijelo vrijeme točila vino. brijem da sam popila cijelu bocu. onda me neki tip kojeg nisam prepoznala prozvao najzgodnijom pošićkom i onda sam se pokupila doma. Zabavno kaj ne?? ajd pozzzz ljudi. KISSA
OOOOOOOOOOOOO & XXXXXXXXXXXXXXXXXXX
HUGS AND KISSES

- 11:08 - Komentari (8) - Print - #