Image Hosted by ImageShack.us AHH LUDE PROFE - On the brink of reality - Blog.hr

AHH LUDE PROFE

a ljudi. danas mi je fakat bilo dosadno.... Dođem vam ja u školu a prvi sat je kemija.....al dobro kad volim kemiju. Onda smo pisali zadaćnicu iz Engleskog....DOSADNO...pa smo se preseravali cijeli sat...pa onda vjeronauk i dođe meni Mrav na portu (bio je na WC-u) i tam neku spiku, pa ode on a ja mu velim da kaže VEXYU da dođe do mene (imala je stareicu) i stareica skuži i ne da joj na WC. ˝da je na porti neki zgodni dečko pustila bi te ali tvoje sklonosti prema curama me brinu....˝il tak nekaj....onda sam ja zadnji sat imala hrvatski i dođe me VEXY spasit kad ono stareica ˝da te upozorim, druži se samo s curama˝a ja na to ˝znam i to mi paše˝kad ono cijeli razred se počne smijat i zavijat. Bravo ja. onak slatko. A neznam kaj je s anitom al cura je se kao poćela družit s ˝cool˝ klincima i ja i Koka ko da nismo dovoljno dobre za nju....šteta Ful mi nedostaje moja Anći....a kaj ću...

- 13:37 - Komentari (10) - Print - #