Image Hosted by ImageShack.us On the brink of reality - Blog.hr

Nemam pojma zašto pišem ovo tu a ne u svom dnevniku. Prije mi je pisanje uvijek pomoglo da se bolje osjećam ali mislim da mi ovaj put neće pomoć. Dosta ljudi su sad ljuti i rasočarani sa mnom, ja spadam među njima. Nemam pojma kako sam to mogla napravit, a više nemam pojma zašto sam to napravila. Tada se ćinilo sve tako jasno i lagano, a sad se osjećam.....jednostavno nemam rijeći da to opišem. Prevarila sam dečka sa njegovim najboljim frendom, izgubila jednu svoju najbolju frendicu, i izigrala jednog dobrog frenda. da bi bilo još bolje njegov najbolji frend je zaljublen u mene, a ja sam zaljubljena u svog dečka (bivšeg valjda spucao me). nemam pojma kako da sve popravim, a mislim da nema te sile na svijetu koja bi natjerala Caju da opet razgovara sa mnom. A kaj je najgore, upoznala sam stranu sebe koju nisam ni znala da postoji. U totalnoj sam zbrci....nemam pojma više ništa........

- 08:52 - Komentari (1) - Print - #