Image Hosted by ImageShack.us Danas nije tako koma - On the brink of reality - Blog.hr

Danas nije tako koma

Ej ljudi Kaj ima novo? bila vam ja sinoć vanka s društvom i izbjegavali mi nekog Sebastiana, pa nismo mogli na školsko. nismo se trebali mučit i ovak nas je našo. I dođe vam on i upozna jednu moju frendicu Jelenu, I kaže ovak nešto ˝ljubim ruke˝. Uglavnom ponašao se, po običaju, debilski. I naravno me kreten tako razljutio da sam ga udarila po glavi, i poslje toga sam se bolje osjećalathumbup mogla sam ga i jaće al mi se nije dalo.naughty. Došla ja doma oko 10 i nazvala Caju oko pol 11 i nisam mogla vjerovat kaj mi je žena rekla. Koka se totalno zbrukala a ja sam to propustilano koje sam ja sreće. al mi je Caja sve ispričala wink Koka je nekaj mljela i onda odjednom žena poljubi Lukukiss.( u obraz hvala Bogu brijem da ga je u usta da bi se onesvijestio) A meni je srala da joj se tip više ne sviđa. previše sereš Koki. A.M nisam vidjela od jučer ŠMRCno. Nije fer. a slatkom tipu se i dalje sviđa Anči...

- 11:13 - Komentari (2) - Print - #