Image Hosted by ImageShack.us KAK MI JE ŽIVOT KOMA!!!!!!!!!!!!! - On the brink of reality - Blog.hr

KAK MI JE ŽIVOT KOMA!!!!!!!!!!!!!

Ej ljudi nemate pojma kak me raska živcira. Znam bolje od nje Engleski a ona meni nekaj sere. Tako mi je digla tlak. Žena nekaj govori o pomočnim glagolima i simple presentu a ja sam to u 2 razredu učila. Poludit ću. A Caja i Koka su se opet posvađali pa me sad živciraju, Anči se u Jednog kretena iz UMII-ja ( ujedinjeni Malešnički impotentni idioti) a mene A.M .neće ni pogledat. A kak sam se tek pred njim zbrukala jučer! Bila ja na Engleskim s osmašima po običaju i on se pravio glup i pitao neko pitanje, a ja, pametnica kakva jesam, sam mu ozbiljno odgovorila! Pa ja ne mrem belivit. Ja se oko njega uvijek ponašam ko neka glupača neznam kaj da kažem i zacrvenim se ak me tip pogleda. Kaj je najgore tip zna da mi se sviđa al je zaljubljen u neku curu iz svoje smijene. Koje sam ja sreće!! A naravno meni su i neki drugi dečki slatki al naravno njima se sviđa moja best frendica Anči. Ma super!! A Tuta me nekaj zajebava za Luku, a moja sestra me tak živcira!! Koka želi upoznati se SAMA sa nekim dečkom s chata, a Caja se boji prići Mariću, ma fenomenalno. Anči je u depri, ima jedan dečko ko mi je super zgodan i zabavan al naravno i njemu se sviđa Anči, ma preslatko!!! A na kraju pišem Fiziku u ponedjeljak i moram slušati Agrešicu cijeli idući tjedan, još mi je Lili nekaj srala….

- 22:49 - Komentari (3) - Print - #