srijeda, 08.08.2007. ♥

Jednom

Click here to get avatars like this!Jednom kad ti suza licem poteče,
kad ostaneš sam u noći,
znat ćeš kako to boli,peče,
kad čekaš nekog tko neće doći.
Kad napuste te dragi ljudi,
oni koji su ti bili sve.
Možda se ljubav probudi u tebi
i sjećanje na dane protekle.
Želiš nekamo krenuti,
a opet se vraćaš,
kao da više nemaš kud.
Tebe koji druge ne shvaćaš
sad je stigao Božji sud.
Slike se javljaju pred očima tvojim,
srce ti u grudima zebe.
Tako je bilo i meni u tim noćima dugim
kada sam čekala samo tebe.
Kad jednom ostaneš sam,
a srce tako tužno zaboli te,
vjeruj ja to sve znam.
Al ne vraćaj se
ne traži me,
ne mogu više s tobom,
vremena prošlo je mnogo.
Kunem ti se pred Bogom
da sam te ludo voljela,
al ti si odbacio sreću,
odbacio si sve što sam ti dala.
Koliko puta sam palila svijeću,
koliko puta sam plakala...

♥ 14:57 ♥ komentari (10) ♥ printJednom

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.