Photobucket - Video and Image Hosting

Tri muhe i udarac

Gledam jučer vijesti – Dell povlači neku ogromnu količinu laptopa* sa tržišta jer imaju nekih problema sa baterijama. Nemam Dell-ov laptop, ali proizvođača mog laptopa treba nagraditi. I tu nastaje priča o tri muhe i jednom udarcu. Udarac je to što mi je firma kupila novi laptop pa sam stari kojem je baterija radila dvije minute predala mami. Na novom baterija traje i traje…A muhe su slijedeće:

muha prva – Pero i ja vratismo se sa godišnjeg tjedan dana ranije jer smo se poželili svog stana, a i bilo nas je strah platiti negdje još tjedan dana ne bismo li ih slučajno zbog lošeg vremena proveli u apartmanu. Zadnjih tjedan dana godišnjeg, zahvaljujući vremenskim prilikama provela sam u stanu sa šalicom kave i laptopom u krilu nadoknađujući vrijeme koje prije godišnjeg nisam provodila na dragim blogovima. Sve sam pročitala! Ali obzirom da sam na godišnjem i da mi se mozak odmarao nisam imala baš i puno pametnih za reći…Opet se vratila ona stara blogovisnost.

muha druga – i dalje zahvaljujući laptopu ubila sam još jednu muhu – strast za shopingom. Nedavno smo Pero i ja odlučili provesti ono što Oprah zove Financial diet – smanjiti i pratiti troškove, te neko vrijeme kupovati samo nužne stvari. A obzirom da je većina dućana puna ljetnih stvari, a ljeto je prošlo i mi sad čekamo Božić (reče Trill) a meni trebaju „samo“ cipele za kišu, novi kaput, nekoliko hlača i majica i jedan sako ne hoda mi se po dućanima, svoju sam strast za shopingom smirivala shopingom po Amazonu, Victorasecret, Shoeshopu, Profilu, Konzumu, Expedia, Avonu i sl. i kada bih puno toga „nakupovala“, kad sam puno svijeta "proputovala" prije nego dođem do blagajne zatvorim lijepo svoj firefox i potreba je zadovoljena. Ili ovisno koliko sam se raspojasala, baterija rikne i opet gotovo. Meni stvarno ne treba puno:)

muha treća – jedini feler na mom laptopu pomaže mi da dok ubijam prethodne dvije muhe ubijem i treću. Dakle, laptop – kompjuter za držanje u krilu. I tako samo vaša Vražja sjedi na trosjedu, drži svoj laptop i krilu i samo povremeno osjeti peckanje po nogama. Baterija tako grije da sam po bedrima dobila fleke od svog dragog lapotpa…Opekotine? Ma ne, to ja topim celulit:) I puf, ubili smo treću muhu!


*laptop - u hrvatskom prijenosnik

16.08.2006. u 13:40 | On/Off

Komentari (21) | + | -

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dr. Phil proclaimed, "The way to achieve inner peace is to finish all the things you have started and have never finished." So, I looked around my house to see all the things I started and hadn't finished, and before leaving the house this morning, I finished off a bottle of Merlot, a bottle of White Zinfandel, a bottle of Bailey's Irish Cream, a bottle of Kahlua, a package of Oreos, the remainder of my old Prozac , the rest of the cheesecake, some Doritos and a box of chocolates. You have no idea how freaking good I feel.

Arhiva

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (3)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (2)
Lipanj 2006 (1)
Svibanj 2006 (4)
Travanj 2006 (2)
Ožujak 2006 (6)
Veljača 2006 (4)
Siječanj 2006 (9)
Prosinac 2005 (9)
Studeni 2005 (11)
Listopad 2005 (7)
Rujan 2005 (7)
Kolovoz 2005 (5)

Linkovi

Bloghaer








E-Mail!




Top linkovi

Žemskinje

Armanina
Dva
Dinamitna
Demjan
Dupinka
Dora
Dragica
Izgubljena
Jazzie
Jezdi
Jana
Koki
Moix
Penellopa
RiLady
Rubia despues
Slatka žvakica
Trill
Zvončica

Muškići

Đuro
M5
JJ
Neutrino
SSpot
Zlo-i-naopako