srijeda, 31.10.2007.

...ellouuu....

waveEy.wavewave..svima koji čitate... i oni koji ne...thumbup
... ewo uhvatila me inspiracija... hehe....roflrofl
...Znate kaj...eek denes sam tak sretna...mojima doma je čudno zakaj non stop popevljem, plešem...cerekzujopjevanutsmijehwink
...bormeš i meni...heheh....lud
...ZNATE KAJ.... UŽIVAM V ŽIVOTO....yesbeljroflwinknutsmijeh
sigdi mi je super.. v školi, doma... s frendicama... frendovima...ljubavi.... (makar nemam dečka...) i ovak je super.. =)finozujopjevasmijehnutwink
...heheh....
ma zkn mie....thumbupthumbup
...heheh...
...ja sam dns ne išla v šampion...nono pa kai ve...nema veze... yesyesGLAVNO KAJ JA PEM V ŠAMP na rođendan MOJI ŠOKYCI....cerekcerek i SVOJEGA ROĐKASA bum tam slavila...heheheheh...thumbupthumbupthumbup luuuuuuuuuuudnicaaaa bode....jedwa čekammmm....cccc...partypartythumbupthumbupsmijehsmijehnaughtynaughtynut
...hehehe....i tak...denes se non stop smejem...morete biliveti??...
i još ovih 94 komentari!!!!!!!!!!!!eekyesthumbupthumbup
popravili ste se.... morete vi to i bolje...znam ja to.... hehehe....
i takoca....thumbup
ve pak pomalem idem.... ..
....hehehhe....roflrofl
ajde...ljudeki uživajte v semu kaj dospete... to vam nek bo poanta... JER ŽIVOT JE SAMO JEDAN...yesyesthumbupcereksmijehnaughtynut.
kisssam vas sve....kisskisskisskisskiss

Image Hosted by ImageShack.us



pozzzzzzzzzzzzzzmahwavewavewavewavewave




22:11 Komentari (31)

srijeda, 24.10.2007.

NoWi PoStEk....

waveellou ljudeki....mahmahmah
..hmmm..dugo nisam pisala...od Tošeka našega..crycry.Mir mu vječni....rolleyes
...doro...ewo ja sam vam za ve super..thumbupthumbup.v školi je jako napeto...saki den nekaj pišemo i saki den neko pita...tre se vučiti....ehh...blablamadzijev
MORAM SE POHVALITI ...yesyesyesV našemo razredo smo dobili PLAZMU i DVD playera....yeah....naughtynaughtynaughtynaughty
,...hmmm...kaj da još rečem???....ccc...trebale bi mi instrukcije z matike...bom si vec nekoga nasla...heheh....deadbeljrofl
...ewo upoznala sam jenoga suuuuuuuper dečka....stvarno fkt....zna on ko je to....thumbupkisscerekcerek
...i jenoga malo manje super...on je jedan super dober dečko...mislim prijatelj,,,heheh....cerekzujosmijehsmijeh
...i tak...zahvaljujem na onih 16 jadnih komentara...ko bi vas rekel...cccc...jadno....eeknonono
...kaj da još napišem...ha neznam.štela sam nešt,,al sam pozabila....yesrolleyes
...jaj...jedva čekam rođendana...mojega....thumbupccc..neznam zkj....
...i je..zalivenzaliven.vidim da me jena osoba opće ne šljivi pol posto...neje muško...tak da mi je jako žal...yesal bude ta osoba došla Ellmici....a onda Ellmice više nebu, tj. Ellmica više nebu tak dobra prema njoj...yesnono
...počela sam shvaćati neke stvari,i se mie puno jasnije....eek...ja sam svima dobra sam dok je pomoć posrijedi???e nejde to tak....nonononono
...tak da ti,ako buš opće i pročitala posta,nadam se da naš skužila prekasno...vremena se mijenjaju,,,i ja skup z njima...tak da,,,,
....tak da ak neka osoba izgubi povjerenje Ellmice,more se i oprostiti s njom...wavewave tak da,mislim na moje frendice,pogotovo na tu osobu,, pazite kaj delate...jer ja se saznam i se vidim... to ne vredi sam za njo....kužiš?-rolleyes....jer znam da sam ti draga...i dobra...sema volim pomoći i z nikim se ne svađam,i sema sam si dobra.....yesyessretan.tak da nećem da mi se ta harmonija radi te jane frendice poruši....yesludlud
....hvala vam ak ste pročitali posta.....lud
....nadam se da bude već komentari....yesyesyes
...ccc....ajd pozzzz....mahwavemahwavemahwavemah
...i je....šaljem puseke, znate kome..kisskisskisskiss.hhhh....(mali slatki...) ....... =)
...ciao....mahwave

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




22:40 Komentari (94)

utorak, 16.10.2007.

..Još su ti usne umorne,i sve što kažeš znam da nije,,,još su ti suhe cipele..na polju znam da kiša lije,,još su ti vreli obrazi,u oku sjaj ne prolazi...još ti na licu piše ČIJA SI.....

U teškoj prometnoj nesreći, koja se dogodila u ranim jutarnjim satima u blizini Nove Gradiške, smrtno je stradao glazbeni velikan Toše Proeski (26).


Image Hosted by ImageShack.us
TAG this image


crycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycry

Image Hosted by ImageShack.us




Toše Proeski nažalost je podlegao ozljedama, a vozač automobila i menadžerica Ljiljana Petrović zadobili su teže ozljede.


Image Hosted by ImageShack.us


'Pjevač anđeoskog glasa' iz Makedonije, kako su ga s dobrim razlogom često oslovljavali obožavatelji i kritičari širom regije, postao je jedan od najpopularnijih izvođača s prostora bivše Jugoslavije, a s aktualnim albumom 'Igra bez granica', u rekordnom je roku dostigao Zlatnu nakladu.


Image Hosted by ImageShack.us
TAG this image


Toše Proeski svoju je popularnost stekao ne samo iznimnim vokalnim sposobnostima, već i svojom beskrajnom humanošću.
Kao jedan od UNICEF-ovih ambasadora, snimio je pjesmu 'This World' za potrebe humanitarnih akcija za pomoć djeci, a iz godine u godinu, kako je njegova popularnost rasla, održavao je sve više humanitarnih koncerata.
Djelovao je humanitarno gdje god je zatrebalo, bilo da se radilo o akcijama za djecu s posebnim potrebama, unapređenju obrazovnih mogućnosti djece širom Makedonije ili pak konkretnim akcijama za pomoć siromašnima.
Biografijayes


Image Hosted by ImageShack.us



Toše Proeski rođen je 25. siječnja 1981. godine u Prilepu u Makedoniji. Njegova je glazbena karijera započela je 1996. godine kada je pobijedio na festivalu „Melfest“.
1998. godine sudjelovao je u makedonskom nacionalnom izboru za pjesmu Eurovizije s pjesmom „Ostani do kraja“.
1999. godine objavljuje svoj prvi album „Nekade vo nokta“. Iste godine na Skopje festivalu osvaja prvu nagradu publike s pjesmom „Tvoji poljupci na mojoj bijeloj košulji“, a na ljeto održava prvi samostalni koncert u Skopju.
U lipnju 2000. objavljuje novi album - „Sinot Božji“.
2001. godine na Podgorica Festivalu osvaja 2. mjesto sa pjesmom „Nemir“, a u ožujku 2001. u Skopju održava 5 zaredom rasprodanih koncerata.
U listopadu 2002., objavljuje treći album „Ako me pogledaš u oči“, a u studenom 2002. kreće na prvu veliku turneju.


Image Hosted by ImageShack.us
TAG this image


2003. pobjeđuje na velikom festivalu Beovizija s pjesmom „Čija si“ koja postaje veliki hit, a Toše kreće graditi međunarodnu karijeru.
Iste godine pobjeđuje na nacionalnom izboru za pjesmu Eurovizije. 2004. u Turskoj predstavlja Makedoniju sa pjesmom „Life“.
Godine 2004. objavljuje album „Dan za nas“, četvrti po redu i prvi za teritorij Hrvatske i Slovenije, a 2005. Godine objavljuje hit album „Pratim te“,
2006. godine slijedi album „Božilak“ na kojem interpretira tradicionalne makedonske pjesme.


Image Hosted by ImageShack.us



U kolovozu 2007. Toše Proeski objavljuje svoj aktualni album „Igra bez granica“ koji već po objavi kritičari u Hrvatskoj nazivaju albumom godine.
Posljednji veliki koncert Toše Proeski održao je u Skopju 5.10.2007. godine na gradskom stadionu.


Image Hosted by ImageShack.us



Hrvatska publika Tošu Proeskog pamtit će ga po čitavom nizu iznimno popularnih pjesama, a s pjesmom „Veži me za sebe“, ove je godine osvojio Grand Prix 11. Hrvatskog radijskog festivala na Hvaru. Toše je hrvatsku publiku posebno oduševio pjesmom „Srce nije kamen“, najemitiranijom pjesmom hrvatskog radijskog etera za 2006. godinu, a srca slušatelja od 7 do 77 definitivno je osvojio svojom posljednjom grandioznom pjesmom

nocrynocrynocrycrynocryno

pozdraw
13:52 Komentari (16)

četvrtak, 11.10.2007.

-....Elllooooouu....sw&ma...

wavecryoyla ljudi.mahwave.ili svima koji se tak smatraju...
,,,jaj...dugo nisam ovo pisala... od 4.10...de je to biloo...bangzijev
užas...
eh... da vam rečem kaj se u međuvremenu dešavalo...belj
...Naime, u subotu i nedjelju se išlo na planinarenje na Risnjak...naughtynutrolleyeswinkheadbang A svi oni pametni znaju da je to samo pola sata vožnje DO RIJEKE...crysmijehsmijehsmijehthumbup.Bweeeeeeeeeeeeee...
...Renatici sam non stop bila dosadna s tom rijekom..cerekkad bolje promislim,mislim da mje bilo pametnije skrenuti za rijeku nego za risnjak...yesyesyes
...ewo da vam rečem kak mi je bilo...bangnono
...kao prvo,ja sam nit ne štela na te izlet iti radi nekoga,al dobro, bilo pa prošlo...heheh...smijeh
...DALJE... mi smo wam se spravili planinarit po tako lijepom vremenu-KIŠI.burninmadburninmad.ja sam mislila da bum tam ponorela..naravno,dok je kiša,onda je sklisko i za hodati..a meli smo se mi do planinarskoga doma pentrati...đizs...burninmadbangheadbangmadpuknucublabla
...eh..ve smo vam mi bokčeki išli gori,si zmočeni, jedva smo došli do gore.. naša ekipa,mi smo mislili da smo zalutali...eeehh...ludludyes

dojdemo mi tam.smjestimo se v sobe..ak se to more nazvati sobama...ajoj...cry

ovak.. kreveti su na kat,v poluraspadnom stanju, pod je zdeni,ledeni,mi morali bosi biti... bez struje, vode, wc-katastrofa-....naughtycry
naša je soba još bila the best...thumbup
...dok smo išli glet de dečki spido...ajme.... zima kaj v hladnjači,krov prokišnjava...ajme meni....mad
i tak... untoč tem okolnostima lepo smo se zabavili... yesbeljroflnaughtynaravno bilo je bisera koji su se tak napili kaj neso znali za sebe... ah... tu nega pameti...ludlud
meli smo 3 gitariste,lepo su svirali..yesyesyes. profači su zaplesali... si smo se smejali....heheh....najjača je bila naša ciganica Grozdana...---roflnaughtynutnutzujopjevawinksmehi i pol...hehehhee.... prova je...
najjače je bilo dok smo se kartali...komedije...roflnaughtynutnutzujo znado neki zakaj...hhe...
mislim..bez svetla...ah...hheheheh....ludlud
dok smo došli gori,,sema so nam mobači pocrkali... glupe planine....aaaaah....blabla

inače je bilo dost zabavno...beljroflroflsretansmijehnutrolleyes a nekima i dost pijano...jhheheh...doro...
to je sve od izleta...;)rofl

i takk...
idem vam jo ve..komentirajte mi.... pussek svima....kisskisskisskiss
*MwAhh*

mahwavemahwavemah
22:10 Komentari (57)

četvrtak, 04.10.2007.

...konacno novi naslov....

Oyla ljudi,,,wavewaveewo dugo nesam pisala posta..imala sam razloga..al evo...tu sam za vas...smijeh salim se..wink
sretannoh...da vam sema odgovorim...ja sam vam dobro...thumbupokej...
ma...nema baš niš preveć kod mene..nomislim novoga..heh...sretan
i tak.. opet sam "normalna" ..uživam v životo...i v naši plesni grupi...naughtyje je...plešemo... heheh...thumbupsmijehsmijehyes pokušavam zaboraviti prošlu neuspjelu propalu ljubav..nocrycrycerekcry Ali..još ga uvijek volim feeeeejst...yesyes i on to zna... al nema veze...bo se i mej mozda jampot nasmješila sreća...rolleyesrolleyes
Sam on more znati kolko ga volim... al nema veze..pomirila sam se s tem da ga druga ima... ah...norolleyes
winki takk...zutra nejdem v školu...nema nastave...thumbupsretanyespartyhehehheheh...fora...
a v subotu i nedeljo bumo planinarili na Risnjaku..thumbupbang.tam bumo spavali...zujonaughtynutnut
neznam kak bu to se zislo...ne da mi se nekkak iti...noal pem...heh...
doro...bum vam jos napisala kak mje bilo...smokinslika nebude...hehe...
i tak...zijevzujozujo
sorrkac sema kojima ne komentiram..oni znado zkj...yessretansretan
ajd pusek...kisskisskisskiss
uzivajte...cao...mahmahmahmahmahmahmah
21:21 Komentari (28)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (9)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Design by: thelastdance.blog.hr

Opis blogeca i mene


ONLAJN

Image Hosted by ImageShack.us






Free Counter
Free Counter



Peoples always leave, but sometimes, they come back.....

JA I MOJA ŠOKYCA....

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Ovo bi bila ja..........
Image Hosted by ImageShack.us


Ubijaš me usnama, znam te ja,...za to si rođeni...priznam da ti odolim i oprostim...pa da te ne volim...

JA I BRACEKK.......

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


moj noviji blogec..valda vm bo zanimljivi,,a ak ne,ko vas šiša!!!
neje mi bila namjera delati novoga al sam si ipak premislila....
uziwayte...

JA....
Image Hosted by ImageShack.us


Moje ime: Elma Klara..prezime nije bitno....
Dolazim: iz prekrasnog grada Preloga ( dobro nam se pok tak zlevala...lud)
Pohađam opću gimnaziju, 2.razthumbup

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


ovo sam vam ja.....beljbelj

Image Hosted by ImageShack.us


Imam 16g., po horoskopu sam Strijelac...makar ne vjerujem u te glupsoti..wink
Bračno stanje,;LJUBAV: sretno neudana, sretno zaljubljena... ne zna se v koga.,;cerekcerekcerek.....

SVI NAŠI SNOVI MOGU SE OSTAVRITI SAMO AKO IH IMAMO HRABROSTI SLIJEDITI....

Image Hosted by ImageShack.us


Slušam sve od domaćeg (no dobro, v zadnje vreme to ne), stranog, RHCP najvec...malo narodnog....uglavnom sve i svašta..

Image Hosted by ImageShack.us



why did I let myself belived, miracles could happen...cause now I'll have to pretened that I don't really care....

Image Hosted by ImageShack.us


madMRZIM dvolične ljude, koji hoće sve zdravo na gotovo,laž,prigovaranje,ići u školu...
Volim sve kaj vole mladi,,iako sam poprilično "luda"... volim se zezati,volim zajebavati,naughtynutwinkyes,volim dosta toga,,volim jenog dečka...itd,itd..

Image Hosted by ImageShack.us

moj msn: klara_ejach15@hotmail.com
na chatu sam kao klara_ejach15

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Fališ mi cijeli dan.
Jedva čekam da te vidim,
da uđeš u mene
da dođem u tebe.
Da spavamo zajedno,
postanemo jedno.
Voli te tvoja PIĐAMA...


Image Hosted by ImageShack.us


Hajde da radimo ono,bit će nam lijepo,
ali meni neće biti prvi put...
Prvo ću ja tebi,pa ti meni.......
Hajde da se ........DOPISUJEMO.


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


ImageChef.com - Create custom images


Created by Crazyprofile.com



ImageChef.com - Create custom images


ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images

Linkovi

OVO sU BLOGECI KOJE JA POZNAM I CHITAM;,,

Mala Anja... Obavezno posjetite taj blog....!!!

****LUCIKA****cerekcerek

****** L_U_C_I J_A******- super blogec....

Pustakovčani


T.I.N.I.E

S*i*ll*ch*Y

*J_u_r_a*

C*H*U*C*H*A

PEPE

ŠOKYCA i J@

..fimina...

fimina i njena frendica

Ketyca


Valentina

Fabić

Vikica & Pepe

Taychy

RENCHY

theychy

Ninach & Chucha

Danny

BOBA

w*e*g*i*

Divlje Jagode - Zv...

lud

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Ne mogu zaspati,ako te ne poljubim,
ne mogu zaspati, ako te ne zagrlim,
ne mogu da te ne držim, dok spavam,
budna sam jer nemam...........
Netko mi je ukrao MEDU.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


P.S. Namijenjeno jednoj osobi...

Sasa Matic
Kralj izgubljenih stvari

Ponekad sanjam te
u snovima se gubim
ali se probudim
cim krenem da te ljubim

Vise se tela tvog
ne oseca toplota
budim se u hladnim
rukama zivota

Jer sve sto prodje
sve sto jednom prodje
kao po kazni uvek vraca se
a kad se vrati, jednom kad se vrati
dodje da prodje i opet secas se

Svakog si jutra bolje nego sutra
a svaka noc je uvek presudna
jer hiljadu ti stepenika treba
do vrha a jedan jedini do dna

Ref.
I bolje da se ne vidimo nikad
ne zivimo u istom vremenu
ja imam proslost, ti imas buducnost
snovi su izmedju

I bolje da se ne vidimo vise
jer shvatili bi tad u isti cas
da sve je ovo, sve je ovo moglo
da prodje i bez nas

Bolje da nikada
i nista nije bilo
da sam precutao
sve sto je srce krilo

Zato se ne vracaj
tisinu mi ne kvari
pusti da budem kralj
kralj izgubljenih stvari

Jer sve sto prodje
sve sto jednom prodje
kao po kazni uvek vraca se
a kad se vrati, jednom kad se vrati
dodje da prodje i opet secas se

Svakog si jutra bolje nego sutra
a svaka noc je uvek presudna
jer hiljadu ti stepenika treba
do vrha a jedan jedini do dna