subota, 22.09.2007.

...Swi ZaSluŽuju nEšTo... bArEm DiO tVoG SrcHeKa...

ovakoca... kao prvo, pozdrav svima koji citate moj blogec...wavemahwave.kak ste mi kaj?....ja sam dobro,hvala na pitanju,,,hehe...roflthumbup

...pošto kod mene nema niš novoga i pošto nemam materijala da napišem novi post odlucila sam pisati o sasvim drugacki temi nek inache....ludcerekrolleyes
...ewogac... ovo bude sasvim drugacki postek...smijeh
cerek... Posvetit ću ga osobama koje mi mnogo znače u životu i koje su mi jako drage...dakle....o svakoj osobi nekaj malo riječi....Okejek?thumbup
ewogac...

ŠoKyCa

Image Hosted by ImageShack.us


Moja the best frendica...thumbupthumbupcerekcerek Super zakon curaa,navek spremna za zabavu,akciju...thumbup. navek me nasmije dok sam ne dobre volje,,cry daje mi super savjete..i dobro je rame za plakanje...uvijek je tu kad je trebam-... moj mali miššek..cerek.jako jo voljam i neznam kaj bi na tom sveto bez nje...kissam te...kisskiss

SiLLaCh

Image Hosted by ImageShack.us


Moja super frendica... thumbupcerekcerekona mi navek pomaze dok imam nekvih problema i uvijek ima nekvo rješenje...naughtysmijeh stvarno je super,,zakon-.... i ne bih je stela nikad izgubiti.... nonoMWAHHHHHHkiss

LuCiJa Č...

Image Hosted by ImageShack.us


Moj maji cakani medek...cerek ja vam njo jako volim i ocem si zanavek biti super dobra s njom..thumbup. Stvarno je zakon cura..smokinsretansmijeh. Lepo mi je dok sam v njenom društvu,navek se šali,zabavlja...voli pjevati..fino. i tak....fkt zzzakon cura... ko se ne druzi z njom nezna kaj propušta...MWWAAHHHHHkiss

MaRt&ca...

Image Hosted by ImageShack.us


Mali mišek... ona je meni jako super...thumbupthumbupcerek ponekad se rasfucne bzvze (znam po drugim ljudima) al se je to normalno...sretan Navek me nasmeje i spremna je na šalu... mačkica moja mala mi puno znači... Mwah ii tejbi...kisskiss

LuCiJa VaRgEc....

Image Hosted by ImageShack.us


cerekcerekOhh.. to vam je moja super frendica..thumbupthumbup.mišek i srce moje malo... winkzzakon ženska.. navek se smeje...luda je za bosancima...thumbupthumbup hahah...
Stvarno je fora...z njom se morem spominati o svemu i imam velko povjerenje v nju...sretanrofl bas je fora... nigdar nam požalila kaj sam ju upoznala...namcor bila bi velka šteta da nisam...rolleyes i nju vam jako voljam...cerekcerek i zaista je draga osoba....MWAAAAHHHHHkiss

KeTtYcA

Image Hosted by ImageShack.us


eeh...to vam je zzzkn puca...thumbupmakar jo ovak ne poznam prevec al sudeći prema semu.......SVE NAJ NAJ...cerekthumbup stvarno najs draga persona...
nadam se da si bbumo z dobra...thumbup jer mala je fkt super puca za zezanciju, razumijevanje i itd,itd....PuSsEkkiss

NinnAch

Image Hosted by ImageShack.us


bangthumbupthumbupcerekeeeee...to vam je druga priča...žena luda sa poprek... spremna za zabavi i zezanciju da njoj puhne..nutzujo.sedi ispred mene i nikad mi neje dosadno...ma prova je...
..i z njom sam si dost dobra..rolleyes.ona vam je ludo zaljubljena v svojega dečka tak ka bote znali.,..cerekcerek
...jako je vredo puca i splati jo se meti za frendico...thumbupthumbup
...kisssek ninuški....rolleyeskiss

DaDa

Image Hosted by ImageShack.us


Darija....hmm... super frendica... thumbupz dubrave je...stvarno je zakon...veoma je optimistična,vesela,komunikativna,draga, i simpatična cura.....cerekthumbup
....baš mi je vv herčeku....cerek


RennChy

Image Hosted by ImageShack.us


Renatica vam je meni super frendica...thumbupcerekz njom sedim..jako brbljava...:).i stvarno je dobra osoba...rolleyesnutsretan veoma je draga,puno se smije,optimistična.....
i dosta je znatiželjna...i ona vam navek ima žvakaće...thumbupi duge nokte...lepo,leponut... :)

ČuČa

Image Hosted by ImageShack.us


E-...to vam je ženska koja vam se punopot gubi...thumbupthumbupludcerek jako je osjećajna i zaljubljena v .... cerekStvarno je fora pucka...rofl U dobrim smo odnosima i nadam se da bu tak ostalo...pusek...kiss


.............................................EWO LJUDI............................................
....neznam koga sam zabila spomenuti... rolleyesrolleyesrolleyessam mi javite ak sam koga izostaila... jer je kesno pak ne razmisljam....sretanno
to su moje najdraze frendice...a ve...bang
ewo lljudeki idem...thumbupthumbup
nadam se da vam je postek bil jepi....smijehsmijehrofl
ajd...uzivajte...kissek....kisskisskiss
mahwavewavewavepozzzzzzzzzzzzzzzz
22:23 Komentari (60)

ponedjeljak, 17.09.2007.

ZAŠTO SE ZA SVE LIJEPO MORA REĆI : "Bilo je..."???

roflmahwavemahyo ljudi...
...malo i ja da se raspišem... pjevasretan
rolleyes....eh..koji naslow..mozak ti stone dok oces smislit odgovor...rolleyeslud
... kaj ima kod vas? kak ste? kak v skoli??...eeksmijeh
... meni je v skoli super suepr..thumbupthumbupthumbup.bweh... denes pak pogotovo...supach,supach....thumbupthumbupthumbupthumbupsretanrofl
... JUČER...rofl. sam išla na izlet...naughtynaughtynut V Molve...
...bilo je F*E*N*O*M*E*N*A*L*N*O....thumbupbangsretan
....kak kome,ne?...pjeva
...al meni je ovo 2.leto zaredom kaj idem to...pak... super i se to...thumbuproflsmijehsmijeh
...odlicno smo se zabavili,nasmejali,,znaprepovedali....smijehzalivenzujokissbeljbelj
....pogotovo poslje v Rosi.....beljzuboroflpartynjamisretancerek Kane Marta,Luca?? heheheheh....roflroflroflrofl
...to sam morejo specijalci kak mi....hihihihi....naughtynaughtysmijehsmijehsmijeh
...i takk....
...konachno sam rešila svoje privatne probleme...tak da sam puno puno bolje... thumbupsretan
... dobro sam si premislila...i mislim si jo...bangrolleyesrolleyes
.... od sada me bas briga kaj si ko misli o meni... zivim kako zivim...
...i takk....
...gibammm vam ve jo...smijehnaughty
....i dajte ostavljajte komentare....namcorno
...adio...mahwavewavewavewavemahmah
...kissek...kisskisskisskisskiss

Pozzzdrafcheki lete...
Luciji Čnutthumbup,. Marteku,zujothumbupcerek Nini,,zujothumbupcerek Šokycithumbupthumbupsretankisskissnaughtynut, Sillach, cerekkissroflLuciki V.cereksmijehnutthumbup, Tomeku:cerek:thumbup, Renaticikissrofl, Fabićothumbup, Ketyci.,thumbupValentini,,thumbup Magdaleni..:thumbup:Dobravčicama,....wavemahkissrofl itd.,itd....
ak sam koga zobila...sorryte...kissekk....kisskiss


Image Hosted by ImageShack.us

21:02 Komentari (156)

četvrtak, 13.09.2007.

Prve ljubavi su krasne, važne i dugo se pamte - baš zato što nisu trajale.Iako srce boli kad god jedna ljubav nestaje, znaj da otvara mjesta za drugu,,Ili treću, u svakom slučaju bolju - onu koja će trajati....

wavemahwave:...heh olla piplsi...wave.dobila ja inspirejšn za nowi posttić....pjevasretan
...sigurno si mislite "Đizs koji naslow",lud al to vam je pjesmu posvetila moja frendica meni..cerekcerek.pa sam ju kopi-pejstala...naughty
jer mi je jako lepa...ehh...zujozujowink
..ja sam...tak...donekle...ide pomalem....eeknocryrofl
thumbup...ma uzivam kak dospem,,pokusavam zaboravljati na neke stvari,makar uzalud...i tak..lud. v zadnje vreme mi se na mp3 vrte pjesme koje me na nekoga podsjecaju,a i ne sam mene...hehe...kane Čuča?....znaš na kaj mislim....namcorcrybangbang
yesroflnutdns je f školi bilo fkt SsSSSSUpperpjevanaughtynut:nut...:...osim kaj smo pisali glazbeni.ludludludlud..zadnje dvo sate mi je bilo baš kul na GeoGrAfiji... i takkk...smokineekwink

!!!!!!!!...ehehe...roflsretanwinknutzujosmijeh.denes vam se bum raspisala,pa ko ima volje nek čita jer je smešno kak smo se Nina i Ja gubileludlud...ne malo,nego fejst....
napisala budem koje smo si sms-ove razmjenjivale...
ovo su strašne rečenice i nije primjereno za djecu ispod 3g....salim se...
bweee....ewo ve bum pocela pisati te sms-ove ko oce nek cita i smeje se z nas,ko nece ne mora... heehheeheheh....roflroflsmijehsmijeh
prvo sam ja posllala SMS Ninni...OCUREĆI PRVA SAM SE POČELA GUBITI...ludpjevapjeva
__________________________________________________________

SMS GUBLJENJE
JA:ludlud
" Kaj spiš? Buđenje!!!!...Meni je dosadno...znaš, ne sviđaju mi se oldtimeri...a i na groblje se vidi...Uh,kak mi prokulice smrdijo...U, ide topla voda..."rofl

Nina:ludlud
" Ah,niti mej se ne sviđaju tramvaji... A kaj se tiče zmaji... Nigdor ih nesam srela, makar velido da imajo zlotne zobe-i karjesa... Ve mi se Shrek posral na balkon... P...M!!!"rofl

JA:ludlud
"Je,je... K mej so došli Ivica i Marica...trebala sam ju spušiti...O,gomb mje odvoda pok zaštopal...Heri Poter mi je brat...To sam saznala... Imam osječaj kaj da sam doma... I olje se pokvorilo...Kaj ja morem kaj Italija strepi od tropskog virusa...Ko im kriv..." rofl

Nina:ludlud
"A daj odi v rit,pa to nemre bit! Heri Poter?? Halo??!! Zmišljaš,ne? Pa on ne postoji...kaj se tiče ovi dvo hrmoki Ivice i Marice - znam da so pre tej - došli so k mej po adreso....Još tje ne Marica porinula mrkve v televizor? Ah,nej se iznenaditi, nej joj zameriti, mora to naprajti, to joj je običaj... a ovoga je pes stajl pak je malo v k.........Hrenovka im je smrdela po pasti za zobe pak so ne večerjali... Dej im nešt za jesti, najbolje store baterije,malo im nuter zmešaj piljevino i da vidiš...celo večer ti nado dosadni...Al moraš gledati kaj budu baterije Duracelove (obožavajo zojce)..."roflroflroflsmijehsmijeh

JA:ludlud
"Joj,,je...Piljevina...Viš, viš... Ja sam jim globusa dala hrdati kaj budu prdeli....jeh,kaj buš...nejdejo si autobusi za Krištanovec... I imaju velke štenge... Al skočil je dinosaur i do mene...Zutra idemo v šetnju..."roflrofl

Nina:ludlud
" Dej se nej tak gubiti... Eee... Dober tje dinosaur...-zabaven je. mej je spil laka za nofte i-glupača je rigav posle.."rofl

NINA:ludlud
"Sam ti jano povem-mekni od dinosaura se lake za nokte!! ja sam poslje morala 2 vure aviona čistiti za njim.."eek
__________________________________________________________


:smijehroflsretanwinkbangnaughtynut:zujothumbupsmijehroflsretanwinkbangnaughtynut:zujolud

.....widite kak se ljudi gubido dok nemajo kaj delati??bang
....nadam se da ste procitali...heheh....ludbangeekeek
....grem ja ve.... v drugem postu budem dela slike.... nekve...thumbupthumbup
zujo....ajde....uzivajte mi i puuuuuuuuuuno komentirajte...zujo
...kisssek sema....roflroflkisskisskisskisskisskisskiss

pozZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZmahwavemahwavemahwavemahwave
23:04 Komentari (29)

ponedjeljak, 10.09.2007.

konachno i to...

wavewaveewo ljudeki.... napisala sam novi postek...naughty
....a ve je 23:32....zijevzijev
...a neje mi se dalo...dugo nesam pisala..no.svasta se desilo...pjevarolleyesrolleyesrolleyeseek
...v skolici je supper...thumbupthumbup zabavljamo se..nutzujo
...i sve je fora...jako sam si dobra z ninachomthumbupeekthumbup.,...ehe nina...wavekiss
i tak... z nekima se opce nit ne spominam..namcoral opce me neje brige...ludlud
...aktivirala sam si onih 500 besplatnih sms-a..naughtynutwink
...a ljubaffcerek...to vam za mene ne postoji..nonocrycry.nažalost...
...ena osoba me strahovito povredela...blablamadheadbangtuzannonono al kaj bom... bilo pa proslo...ne???dead
...eeeeeh...tuzanrolleyes
...neznnam kaj jos napisati.rolleyesrolleyes..kak ste vi kaj?eek
-....zahvaljujem onima koji komentiraju....kissrofl
...hvala...roflsretan
....kissek svima...kisskiss
SILLACH OZDRAVI MI BRZO...kissam te...kisskiss
pozzzzzdrafchekk
pa-pamahwavemah
23:32 Komentari (41)

ponedjeljak, 03.09.2007.

n0w& po$t & Now& p0$t...

ewo ljudi...bok svima..wavewave
luddobila sam i ja neku inspiraciju za pisanje...
neznam kaj mi je...beljrolleyes
i takk...
smijehnutpjevav subotu sam isla z frendicom malo van..
....jučer je bil speedway u prelogu...thumbupthumbupthumbupzujonutnaughty
pa sam i tam išla...roflwink
ma bilo je super...thumbup
odlično...smijeh
kak ste mi vi?ja sam po starom...sretanyesbang
sam kaj imam nekve neriješene stvari...
pa problemčić...banglud
al niš strašnoga...ljubaff me muči,,,kak i saki put...dead
uuiii...
i takk...
danas bil 1.dan škole,,,to ti je fora...dojdeš v školo,ideš k "meši" i ideš doma...beljnaughtynaughty
đizzzss...
tak...vidli bumo kaj bu sljedećih dana...rolleyes
i takk...
ljudeki.idem ve jo,,,sretan
ajde... I DAJTE MI MALO VEČ KOMENTIRAJTE...blabla
kissekk,,,kisskisskisskiss
cao...mahmah

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


22:05 Komentari (76)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (9)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Design by: thelastdance.blog.hr

Opis blogeca i mene


ONLAJN

Image Hosted by ImageShack.us






Free Counter
Free Counter



Peoples always leave, but sometimes, they come back.....

JA I MOJA ŠOKYCA....

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Ovo bi bila ja..........
Image Hosted by ImageShack.us


Ubijaš me usnama, znam te ja,...za to si rođeni...priznam da ti odolim i oprostim...pa da te ne volim...

JA I BRACEKK.......

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


moj noviji blogec..valda vm bo zanimljivi,,a ak ne,ko vas šiša!!!
neje mi bila namjera delati novoga al sam si ipak premislila....
uziwayte...

JA....
Image Hosted by ImageShack.us


Moje ime: Elma Klara..prezime nije bitno....
Dolazim: iz prekrasnog grada Preloga ( dobro nam se pok tak zlevala...lud)
Pohađam opću gimnaziju, 2.razthumbup

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


ovo sam vam ja.....beljbelj

Image Hosted by ImageShack.us


Imam 16g., po horoskopu sam Strijelac...makar ne vjerujem u te glupsoti..wink
Bračno stanje,;LJUBAV: sretno neudana, sretno zaljubljena... ne zna se v koga.,;cerekcerekcerek.....

SVI NAŠI SNOVI MOGU SE OSTAVRITI SAMO AKO IH IMAMO HRABROSTI SLIJEDITI....

Image Hosted by ImageShack.us


Slušam sve od domaćeg (no dobro, v zadnje vreme to ne), stranog, RHCP najvec...malo narodnog....uglavnom sve i svašta..

Image Hosted by ImageShack.us



why did I let myself belived, miracles could happen...cause now I'll have to pretened that I don't really care....

Image Hosted by ImageShack.us


madMRZIM dvolične ljude, koji hoće sve zdravo na gotovo,laž,prigovaranje,ići u školu...
Volim sve kaj vole mladi,,iako sam poprilično "luda"... volim se zezati,volim zajebavati,naughtynutwinkyes,volim dosta toga,,volim jenog dečka...itd,itd..

Image Hosted by ImageShack.us

moj msn: klara_ejach15@hotmail.com
na chatu sam kao klara_ejach15

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Fališ mi cijeli dan.
Jedva čekam da te vidim,
da uđeš u mene
da dođem u tebe.
Da spavamo zajedno,
postanemo jedno.
Voli te tvoja PIĐAMA...


Image Hosted by ImageShack.us


Hajde da radimo ono,bit će nam lijepo,
ali meni neće biti prvi put...
Prvo ću ja tebi,pa ti meni.......
Hajde da se ........DOPISUJEMO.


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


ImageChef.com - Create custom images


Created by Crazyprofile.com



ImageChef.com - Create custom images


ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images

Linkovi

OVO sU BLOGECI KOJE JA POZNAM I CHITAM;,,

Mala Anja... Obavezno posjetite taj blog....!!!

****LUCIKA****cerekcerek

****** L_U_C_I J_A******- super blogec....

Pustakovčani


T.I.N.I.E

S*i*ll*ch*Y

*J_u_r_a*

C*H*U*C*H*A

PEPE

ŠOKYCA i J@

..fimina...

fimina i njena frendica

Ketyca


Valentina

Fabić

Vikica & Pepe

Taychy

RENCHY

theychy

Ninach & Chucha

Danny

BOBA

w*e*g*i*

Divlje Jagode - Zv...

lud

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Ne mogu zaspati,ako te ne poljubim,
ne mogu zaspati, ako te ne zagrlim,
ne mogu da te ne držim, dok spavam,
budna sam jer nemam...........
Netko mi je ukrao MEDU.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


P.S. Namijenjeno jednoj osobi...

Sasa Matic
Kralj izgubljenih stvari

Ponekad sanjam te
u snovima se gubim
ali se probudim
cim krenem da te ljubim

Vise se tela tvog
ne oseca toplota
budim se u hladnim
rukama zivota

Jer sve sto prodje
sve sto jednom prodje
kao po kazni uvek vraca se
a kad se vrati, jednom kad se vrati
dodje da prodje i opet secas se

Svakog si jutra bolje nego sutra
a svaka noc je uvek presudna
jer hiljadu ti stepenika treba
do vrha a jedan jedini do dna

Ref.
I bolje da se ne vidimo nikad
ne zivimo u istom vremenu
ja imam proslost, ti imas buducnost
snovi su izmedju

I bolje da se ne vidimo vise
jer shvatili bi tad u isti cas
da sve je ovo, sve je ovo moglo
da prodje i bez nas

Bolje da nikada
i nista nije bilo
da sam precutao
sve sto je srce krilo

Zato se ne vracaj
tisinu mi ne kvari
pusti da budem kralj
kralj izgubljenih stvari

Jer sve sto prodje
sve sto jednom prodje
kao po kazni uvek vraca se
a kad se vrati, jednom kad se vrati
dodje da prodje i opet secas se

Svakog si jutra bolje nego sutra
a svaka noc je uvek presudna
jer hiljadu ti stepenika treba
do vrha a jedan jedini do dna