< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr

kocka,kocketina...KOCKICA!

bLoGerI zA PrEpOrUčIt:

Evo opet par my prsnl fejvorita,al bez pričica. o tom u neko bolje vrijeme (iliti nakon ispita!;):

srećica

mala_chi

DsK

catcher-kojeg-nema :D

bobelline

pecorita

frifol

miš_iza_frižidera;)

lepa_gux:)

cigo

gazda 777


;)))

ako me baš moraš gnjavit....

icq: 241-175-389
mail: no.1_shanu@yahoo.com
msn: shanu_zg@hotmail.com








Number of online users in last 3 minutes












ŠTO TE VIŠE GLEDAM
TO TE VIŠE NIKOM NE DAM



stani malo, pogledaj me ti
u mojim zjenama ćeš sebe vidjeti
to nije odraz to je istina
to je ljubav što nas sebi uzima

uvijek sam bio samom sebi dovoljan
a tek sad vidim da pola bio sam
taj drugi dio donjela si ti,
i sad se ne mogu od tebe djeliti

I SVE JA IMAM SAMO KADA TI SI TU
A KAD TE NEMA SAMO TI MI OSTAJEŠ
I SEBE PITAM DALI SADA SAM U SNU,
IL TEK SE BUDIM SAD PO PRVI PUT
IL MOŽDA LUDIM,
JER ŠTO TE VIŠE GLEDAM TO TE VIŠE NIKOM NE DAM JA

tvoja ljepota što s neba dodir je
iz mene gura sile dosad skrivene
i dok te ljubim topim se u bunilu,
na moje usne čudne riječi naviru

moje tijelo tek uz tvoje osjećam,
moja jutra tek uz tvoja nose dan,
u mome osmjehu čuješ i svoj glas,
i cijeli svijet tu je samo radi nas


bogo car, daleka rula....!cerek


puls, kisik, kruh, voda i :
MOJ ĐAXER-6 godina ljubavi, podrške, razumijevanja...
neću ju omalovažavat i reć da je prijateljica-tu početnu fazu smo odavno prošle;
Sestra, Ljubav, Savršenstvo. Moje. samo moje.
ne dam, nađite si svoju!:P

LIBRA- dobrota u najljepšem obliku, nježnost u svoj svojoj veličini. što znači, lijepa je i visoka!:D suosjećajni moj mali mačić, neću onih 9 mačaketina sa idiotnim imenima, ljube,oću samo tebe!cerek

SREĆICA-neki ju tu znaju kao blogericu, a neki ko srećicu i stvarnom životu; natural blonde, natural i pametna, uvijek spremna za provode i izlaske, starija seka bez koje ne bi ni ja (čaksmijeh) ušla u neke klubove!

XAVIER NAIDOO- da bi riječi rekla... 7-godišnja zatelebanost, tu sam vječna tinejdžerica u nick carter fazi.

ŠIROKI BRIJEG- nimalo površna ili samo verbalno odglumljena ljubav. duboko u srcu, volim te ljude i moj Grad.

PAKOŠTANE- my heaven on earth, s bonusom poput prekrasnih pametnih cura poput Ive i Veronike, i all time prisutnim uspomenama

KAVA- minimalno 5 puta dnevno, deklarirani ovisnik.

i najbitnije...
MIŠKO- moje malo balavo, predadolescentno govance. bez svega mogu, bez njega ne. jedina osoba o kojoj ovisi i moj život. sinkronizirano disanje i sve ostale životne funkcije.


A ZALJUBLJUJEM SE U:
Dotura I Šinjorinu- ginekolog i milo dijete, indrizij i pimp, šinjorina i deflorator,my two bitches; fala libri što me upoznala s dvije najveće legende. i zgodni su. i pametni. nadasve duhoviti i iskreni: tako ih je lako obožavat. ajde, doture, još jednom :"mArrrriiaaaa....marrria!!!" ipak je nemo najlepša riba u komšiluku!:D

subota, 14.10.2006.

nije Nova...al evo par želja ;)

evo samo da se malo javim, iako bi bilo way cooler da ste izdali tjeralicu za mnom il nešto tako, al ajde, imate vremena...smokin

od prošlog posta se dosta toga promijenilo.
prošla sam par svađa, upoznala par krasnih dečkiju (al i dalje ostajem pri teoriji da su svi kreteniwink), zaboravila neke "stvari" (bobe, nema više svađanja na tvom blogu smijeh), rješila neke stvari na faksu.
imam i novi poslić, koji je fenomenalan. istina, kod mame u firmi, al sam presretna, tako da sam si sad baš faca kad kažem da imam dva posla i paralelno studiram. evo, evo ga opet, evo ide...iiiii......-smokin
smijehsmijehsmijeh

malo sam se bojala nekih promjena, a na kraju se ispostavilo da je to baš ono što mi je trebalo, i prvi put mogu reć da sam zadovoljna sa svime.
odgovaraju mi nove stvari, nema opterećenja, a ako naiđe neki problem, mogu ga riješit. ako ne sama, onda uz pomoć dragih ljudi.
a ima ih.
i volim ih, onako, opako.cerek

saznala sam neki dan da jedna osoba koju sam svojedobno jako voljela je čula za moj blog, i da su ju povrijedile neke stvari.
rekla sam da mi je žao zbog toga, jer nikad mi nije bila namjera nekog povrijedit. blog je MOJA perspektiva. i imam potpuno pravo na nju.
on nije niti realan prikaz moje cjelokupne ličnosti niti izvor informacija o meni, niti se daje recept na njega (iako...možete pisat prijedlog ministarstvuwink).
i ono najbitnije, blog nije sredstvo za psihološku analizu. bar ne moju.
iz njega se ne može zaključit da sam se promjenila. jer nisam, i znam da sam ista. ne ista kao prije godinu il dvije, već cijeli život.
al okolnosti se mijenjaju, a ja odrastam.
imam obaveze (radim dva posla i studiram!! radim dva posla i studiram!!smijehsmijeh), nove ljude u svom životu, novo okruženje.
nitko me na to nije prisilio, niti ja to ne želim.
želim to, želim učiti u svakom mogućem smislu, želim se formirati kao osoba. ako me nema po kavama, ne znači da sam drukčija.
zapravo, to znači samo da nemam vremena.
zato volim mog Đaxera.
zato volim Libru.
one to znaju, i ta ljubav je uzajamna. i još par osoba me zna, i meni je tih par osoba dovoljno da se osjećam sigurno i sretno.
a to je bitno, jako bitno.
jer na kraju dana, nakon svega (dva posla i fax, dva posla i fax!smijehsmijeh), prekrasan je osjećaj imati netkoga tko te voli i razumije. s kim ti možeš šutit ili cijelo vrijeme pričat o glupostima.
ko što je jadna libra sinoć sat i pol do 2 ujutro slušala o mom opakom shoppingu, i od srca smijala se na moje scene u parfumeriji, i djelila euforiju oko savršene zelene vestice i haljine koji će savršeno ić na moje jahaće čizme. žene. ludsmijeh

neki ljudi tu sreću nađu u vezi, ja sam ju našla u prijateljicama.
istina, možda se i proširi taj mali kružok, pa neki xy-kromosomčić pokvari tu estrogensku vibru.
samo se moram odlučit jel XY u osijeku ili zagrebu.wink

htjela sam još par stvari reć, al...zaboravila sam.
plavuša.namcor

nije ni bitno, ukratko, veselim se što će djevojka-sa-najljepšim-očima-na-svijetu opet doć u zagreb, i što će opet past neki babinjak (frifol, pozvan si, bar da na kavi bude jedan ixipsilončić smijeh).
veselim se i ponovnom odlasku u osijek sljedeći tjedan, i veselim se bratovom povratku iz varaždina (btw, ZNAM da ovo čitaš...sljedeći put bar čekaj da ti JA kažem neke stvari prije nego ti izleti da ih znaš smijehwavewavewavewavewave), večerašnjem izlasku u Hem, i ponovnom odlasku na posao u ponedjeljak.

želim vam svima predivan vikend, i još par "sitnica":
-najbolje prijatelje, one duhovite,iskrene,dobre, nježne, pametne, tolerantne i zabavne frendove
-buđenje s osmijehom
-cafe latte za van s lješnjakom i dva smeđa šećera dok se šećete po gradu
-najbolju Kraljicu Majku
-turbomegaultraextra cool starijeg brata bez kojeg ne bi znali da postoje i savršeni xy primjerci
-pametnu, zgodnu bratovu curu čiji vas savjeti izvuku iz milijun nedoumica i strahova (pa vas ona odvuče na coloniu smijeh)
-savršenu zelenu stylish vesticu koja je fora baš zato što nije trendy, a opet je taaako savršena
-posao na koji ušetavat s gore spomenutom kavom na ruci i osmijehom na licu, jer znate da će vam sljedećih 7 sati proletjet u cerekanju i trkeljanju o svemu i svačemu
-sunca, sunca i još malo sunca, bez kapi kiše
-nekoga čiji vas zagrljaj smiruje
-puno smijeha
-najviše ljubavi; bilo kakve, samo nek je ljubav

svima vam šaljem puse, kiss kiss cmok cmok slin slin, i ujedno molim one najcool blogerice da se organizira kakvo kafenisanje. al javite unaprijed molim ( dva posla i fax!! dva posla i fax!!!smijehsmijehsmijeh)

ja vas sve ljubem i volem.
cerek

- 15:10 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.