subota, 29.03.2008.

dark side of japanese people

Na zanimljiv fenomen guro mange sam naišla preko ovog linka što mi je jedna prijateljica dala.
http://pics.livejournal.com/kc_anathema/gallery/0006dpp2
I mogu odmah reći da nisam vidila nešto odvratnije i gadnije od toga...pogotovo mange od Shintara Kagoa :_
i tako sam (opet opet i opet)došla do zaključka da su japanci neopisivo perverzni i svašta mogu smislit da se čovjeku prevrne želudac od toga. Al mene zapravo najviše zanima kako su uspjeli doć do takvog nivoa perveznosti ...
Ustvari, zašto su Japanci tako po svom mentalitetu drukčiji i luđi...jel to nešto svojstveno samo azijskim narodima, ili je to posljedica razvijanja u izolaciji i ostali čimbenici koji su mogli utjecati(rat?)
Još jedan dokaz njihove bolesne perverznosti može se naći, pogotovo ako je netko (tko ima history channel )gledao jednu zanimljivu emisiju o japanskome pokolju u Nanjingu 1937.

Image Hosted by ImageShack.us

Tu se razgovaralo sa preživjelim japanskim vojnicima i sa žrtvama(ne samo iz Nanjinga, nego i uopće žrtvama terora japanske vojske) i uglavnom bi pitalo vojnike da opisuju koje i na koji način su počinjali neobična zvjerstva nad tamošnjim stanovništvom. Mene je zapanjila ravnodušnost tih vojnika kad su u detalje opisivali što su onda radili.
Uglavnom, mogu reći da su bili neopisvo brutalni i agresivni... a zašto?
Naravno, svaki će se vojnik izvući na to da je samo slušao naredbe,ali to nisu nikakve isprike...Toliko ljudi ubijeno, zbog jedne tako živopisno ispunjene zapovijedi! Nekako mi se čini da su japanci ne samo u ratovanju ( i guro mangama ) nego i u mnogočemu tako brutalni i nasilni,a s druge strane su tako ljubazni i radišni :_
To možemo vidjeti i u određenim filmovima, animeima, igricama....
Zbilja kompleksan mentalitet....
Ali ne želim da me se pogrešno protumači ili shvati da ja mislim da su svi takvi..
hm...izgleda da ovim postom nisam uspjela ( a i ne vjerujem da ću tako skoro) otkriti razlog takve brutalnosti i perverznosti, ali barem se nadam da sam uspjela otvoriti raspravu o malo mračnijoj strani japanaca...

| 16:07 | TELL ME ! (8) | PRINT! | #

ponedjeljak, 24.03.2008.

****S R E T A N U S K R S! *****

o(^-^)m(-^ )e(^ )d( )e( ^)t( ^-)o(^-^)~

Image Hosted by ImageShack.us


Sretan Uskrs svim čitateljima ovog bloga
(sorijajte na kasnoj čestitki...jebiga..tek se sad sjetila :P)

| 11:40 | TELL ME ! (2) | PRINT! | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.