<body> SHAKIRA i PUNK <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
Image and video hosting by TinyPicDizajn: SkaterGirl^^.[Dz]

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image and video hosting by TinyPicWelcome!

-Jopa-
-Vinkovci-
-8. razred-
-zauzeta-


-hobi-
belly dance, singing,
writing, drawing

-izlazim-
-gdje god stignem,
-gdje se radi žurka
(Vanilla,Walkow..)
-gdje god se cuga
-gdje god se
zabavlja
-gdje god se pjeva


-friendZ-
Sara <3
Mima <3
Viky <3
Ramone <3
Andrea <3
Ana <3
Ana <3
Lucy <3
Maja <3
Angy <3
Mia <3
Nancy <3
Mare <3
Ines <3
Ivanna <3
Kela <3
Laura <3
Lela <3

..all the rest..

Image and video hosting by TinyPic

Ja -.-'
Nemojte mi bljuvat tu po blogu,
mars van :P

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Image and video hosting by TinyPicČITAJ ME......ČITAJ ME....lol?


subota, 31.05.2008.
Image and video hosting by TinyPicI taj neočekivani post..ili?!?Image and video hosting by TinyPic


OI swima...
Mene nije bilo neko vrijeme..A DA?!?! Hehe..
Uglavnom, za ovaj post me inspirirala
Viktorija
i Tea (Simply irresistible)
Viky o prijateljstvu, Tea o ljubavi..
PA ETO, TOME SLUŽI DANAŠNJI POST..

1. PrIjAtElJsTwO:

Shvatila sam nešto..Ljudi, i to stvarno mnogo ljudi me uvijek
traži za savjete, i govore mi tajne, traže potporu i sl..
To je zato što znaju da ću čuvati tajnu i NEĆU glumiti prijateljicu već ću to
ozbiljno shvatiti..
Ne mogu ljudi prijateljem zvati osobu od koje će očekivati da bude TOČNO
onakva kakvu zamisle..Nije prijatelj osoba koja će sve napraviti za tebe..
Prijatelj je osoba, koja će, bez obzira može li pomoći ili ne, biti tu uz tebe..
Biti ti potpora...Bez obzira na to što ti misliš o njoj...
Ja znam što ljudi misle o meni...ZNAM..
U nekome slučaju je to loše, ali u nekome, to je i dobro..
Evo sad npr. Viky
(Rekla sam da me inspirirala, a primjetila sam osobnu poruku)
Ne možeš reći da su te svi izdali..Nitko te nije izdao, svima je stalo do tebe
samo što to ne možeš shvatiti...Zar sam ti ja napravila nešto nažao??
Ako i jesam, što to..onda mi reci, kao što svima kažeš u lice, reci i meni..
Neki misle da je istina ona izreka: Što neznaš, ne može te povrijediti..
Zapravo naprotiv..i to što ne znaš, u tebi se pojavljuje poput neke sumnje i proždire te..
Ma ja znam samo jedno..Ja više neću mariti za to jesam li nekome pomogla ili ne..Kada bi ljudi zapravo čitali to što pišem razmišljajući, shvatili bi da imam pravo..
Ali ne, nisam ja te sreće...Ali dobro...PREŽIVJET ĆU I S TIME I BEZ TOGA..
Ništa me više ne dira, važno mi je samo vlastito mišljenje..
Ljudi su zapravo užasno sebični..(i sama sam takva..)
Npr. Osoba..Uz koju sam cijelo vrijeme uz krizne trenutke..
Jednostavno sam joj potpora cijelo vrijeme, ali njoj to ništa ne predstavlja..
I onda odustanem....To je to..neka si radi šta oće, ja to više neću pušit ni 5 %
Zbog te proklete depresije, ostala sam bez dobrih 7 mjeseci života..
To su moji ožiljci...


"Ni jedna osoba ne zaslužuje tvoje suze, a ona koja ih zaslužuje neće te nikada rasplakati."
Gabriel Garcia Marquez

2. LjUbAv
Što je zapravo ljubav???
Znam samo jedno..Ljubav je najdvoličnija stvar na svijetu..
Ljubav predstavlja patnju, ali i najljepši osjećaj..
Ona nas čini robovima, i patimo zbog nje, ali smo opet sretniji pa makar ona
nije uzvraćena..
Meni je žalosno gledati ljude koji pate zbog ljubavi koja jednostavno NIKADA
neće biti uzvraćena..A opet, žao mi je gledati one koji imaju šansu, ali je ne iskoriste..
A najžalosnije mi je gledati samu sebe, JER NEZNAM ŠTO ŽELIM..
Katkad samu sebe pitam što želim i onda, zbog svoje neodlučnosti
poželim nestati...
Poželim zaboraviti na sve to..
ali mi to naravno ne uspijeva..
Sve u svemu,
znam da nije istina da se od životinja razlikujemo po tome što mi imamo osjećaje..
I one ih imaju..PRAVA RAZLIKA IZMEĐU NAS I ŽIVOTINJA JE TA:
Mi ćemo povrijediti bez ikakvog razloga..
Eto pa si vi razmišljajte šta to znači i komentirajte..


Pozzam svoje prave prijatelje, osobe kojima mogu reći sve stvari
a (DOSAD) me, ja mislim nisu izdale

Sara
Aky
Ante,Marin
naravno Viky i Lucija (bar ne pamtim neke velike izdaje)
i moji net frendovi..hehe..(Tea,Nike,Ana,Nela.........)

BTW. još netko...Emma..osoba koja zna toliko toga o meni
ali mi uvijek da dobar savjet..ona pazi da ne napravim gluposti..hehe





Image and video hosting by TinyPic| Komentari 166 |Image and video hosting by TinyPic


petak, 16.05.2008.
Image and video hosting by TinyPicEvo post samo za marina..:)Image and video hosting by TinyPic


Đeste ba......dobre sam volje.....""""
al oke, nisam ni lose ni dobre volje, srednje sam..:)..
cek idem odnijet torbu pa cu nastavit......
Ah evo me..
Neznam o čem da pišem..Bile smo danas na pikovoj na vrhiću,
pa ću vam jednom prilikom stavit slike :)
I tak..živi se polako...ugl. razbija se polako s time da sam se ja danas lijepo razbila s ograde...hihi...
A jesam skinula puuuno shakirinih slika s gitarama..uff
Ajme neznam o čem da vam pišem..sutra ću MOŽDA ić spavat kod lucije...
E DA JA DOBILA -5 IZ ZEMLJOPISA!!!!
ZNAS KOLIKI SPECIJALAC MORAS BIT ZA TO?!?!?! hehehe
Ovu godinu mozda imam sanse proci s pet..jako male sanse, al ipak mi nije vazno kako je prije bilo..
Sada se više posvećujem zabavi i ljubavi (ko da nikad nisam?!? haha)
I radim razne slike, neki čak kažu da su fora...hehe..

Eto toliko od mene, ovaj put ništa zabavnog..dosadna sam...pff





Image and video hosting by TinyPic| Komentari 133 |Image and video hosting by TinyPic


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0