<body> Josipa ima život..Zašto ga nebi uništili??? - SHAKIRA i PUNK - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
Image and video hosting by TinyPicDizajn: SkaterGirl^^.[Dz]

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image and video hosting by TinyPicWelcome!

-Jopa-
-Vinkovci-
-8. razred-
-zauzeta-


-hobi-
belly dance, singing,
writing, drawing

-izlazim-
-gdje god stignem,
-gdje se radi žurka
(Vanilla,Walkow..)
-gdje god se cuga
-gdje god se
zabavlja
-gdje god se pjeva


-friendZ-
Sara <3
Mima <3
Viky <3
Ramone <3
Andrea <3
Ana <3
Ana <3
Lucy <3
Maja <3
Angy <3
Mia <3
Nancy <3
Mare <3
Ines <3
Ivanna <3
Kela <3
Laura <3
Lela <3

..all the rest..

Image and video hosting by TinyPic

Ja -.-'
Nemojte mi bljuvat tu po blogu,
mars van :P

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Image and video hosting by TinyPicČITAJ ME......ČITAJ ME....lol?


srijeda, 30.04.2008.
Image and video hosting by TinyPicJosipa ima život..Zašto ga nebi uništili???Image and video hosting by TinyPic


Zašto su svi ljudi tako prokleti???!???!!!??
Zamislite, idem ja jučer kući iz grada a kod Pekare Cibalie stoje neke starije cure i jedna meni: Ej, jel se ti mene sjecas??
JA: Ne
ONA: Pa kako me se ne sjecas..
E jesi primjetila da ti je izrast velik? Kako to da se bojas u PETOM razredu?!?
JA: De sta tebe boli, osim toga ja nisam peti razred i ne bojam se..
ONA: A kako me se ne sjecas?
JA: De odjebi..

I odemo mi.. Neznam sta mi je bilo, inace bi pukla i poslala je u 3 pm
i nasrala joj za njenu kosu i to da se sisala u mraku i da ju znam jer ju nijedan decko u gradu nebi ni tako..kkkkkkk..
i tek sam na parkingu popizdila i osla se vratit gore da je ubijem ali naravno:
OTISLE. . . . . .
Nesto cudno se dogodilo samnom..sutjela sam...
Ja nikad ne sutim......

HE LOVES ME..HE LOVES ME NOT..HE LOVES ME..HE LOVES ME NOT..
HE LOVES ME NOT.......


Moji živci su sve slabiji..I nisam nimalo dobre volje..
Pa mislim ko su meni one da mi se obracaju???!!!???
Zasto bi mi morao netko nekako napakostiti i upropastiti dan?!?
Zasto je ljudima tesko reci lijep komentar, a bez problema mogu nekoga zgaditi..JBT..........!!!!!!!!!!!!!!! headbang mad cry no
nono namcor


RAZMISLITE PRIJE NEGO STO NEKOME KAZETE NESTO UZASNO..
JE LI TA OSOBA TO ZASLUZILA?!?


quotes or sayings

LOVE ME TENDER, LOVE ME TRULY..PLEASE!!!

love

Shakira with black hair

Shakira Rock Icon

SHAKIRINE NEKE SLIKE S GITARAMA:

Shakira w/blu guitar


Her w/ guitar

Shakira


shakira and guitar


shakira - pepsi

NISAM DUGO STAVLJALA SHAKI NA BLOG PA ETO PRILIKE..
Pozdrav..........Vama...





Image and video hosting by TinyPic| Komentari 97 |Image and video hosting by TinyPic


<< Arhiva >>

0