<body> Što je bit života? Čemu sve ovo? Recite mi.. - SHAKIRA i PUNK - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
Image and video hosting by TinyPicDizajn: SkaterGirl^^.[Dz]

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image and video hosting by TinyPicWelcome!

-Jopa-
-Vinkovci-
-8. razred-
-zauzeta-


-hobi-
belly dance, singing,
writing, drawing

-izlazim-
-gdje god stignem,
-gdje se radi žurka
(Vanilla,Walkow..)
-gdje god se cuga
-gdje god se
zabavlja
-gdje god se pjeva


-friendZ-
Sara <3
Mima <3
Viky <3
Ramone <3
Andrea <3
Ana <3
Ana <3
Lucy <3
Maja <3
Angy <3
Mia <3
Nancy <3
Mare <3
Ines <3
Ivanna <3
Kela <3
Laura <3
Lela <3

..all the rest..

Image and video hosting by TinyPic

Ja -.-'
Nemojte mi bljuvat tu po blogu,
mars van :P

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Image and video hosting by TinyPicČITAJ ME......ČITAJ ME....lol?


petak, 21.03.2008.
Image and video hosting by TinyPicŠto je bit života? Čemu sve ovo? Recite mi..Image and video hosting by TinyPic


..M e n i j e p o s t a l o d o s a d n o..
Osim toga, niste mi ni darežljivi komentarima..(Čast iznimkama)
Mislimmmmmm....Dojadilo mi je..Neznam zašto ovo radim, čemu to..
Cijelo vrijeme pokušavam otkriti bit života suzdržavajući se od samoubojstva,
ali mi ni ta bit ne izlazi iz glave..Zapravo želim dokazati da ništa nema smisla, nema značenja..Ovo nije život..Što je uopće život? Što je ljubav? Što je sreća?
A što tuga, bol, nesreća, i...smrt?
Želim završiti ovo ništavilo puno pitanja bez odgovora..Želim umrijeti..
Nestati kao da nikada nisam ni postojala..Jer, ovo nije ništa..
I još mi je najjače kada ljudi žure da odrastu, a potom se žele vratiti u djetinjstvo..
Kada ljudi tjeskobno razmišljaju o budućnosti,zaboravljajući na sadašnjost..
Tako ne žive ni u budućnosti ni u sadašnjosti..
Dragi moji, život je jedan pojam, ali samo pojam..
Pojam u praznini koja nema smisla..I tko kaže da je svijet namijenjen nama?
Zašto bi bog stvorio nas, a ne neka drukčija bića?
Zašto smo mi lijepi i sve to, a npr. izvanzemaljci su užasni, ljigavi i sl..
Možda smo mi njima takvi..Vjerojatno nas negdje promatraju što i kako radimo, a mi, ne znajući što se događa, uživljeni u sve ovo, stvarajući si prioritete i pravila koja nemaju smisla, pokušavamo proučiti nadaravno..
Zapravo hoću reći da nema smisla živjeti, jer na kraju umireš..
Nema smisla čekati raj jer je tamo "savršenstvo"..
Zbog nas tog savršenstva nema..Mi smo pohlepni, i kad dobijemo ono što hoćemo, tražit ćemo još i još..I gdje je tu kraj?
Kraj je u smrti.....Zapitah se...



K O M E N T A R I ? Zašto? ...





Image and video hosting by TinyPic| Komentari 134 |Image and video hosting by TinyPic


<< Arhiva >>

0