<body> Estoy aqui!!!! - SHAKIRA i PUNK - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
Image and video hosting by TinyPicDizajn: SkaterGirl^^.[Dz]

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image and video hosting by TinyPicWelcome!

-Jopa-
-Vinkovci-
-8. razred-
-zauzeta-


-hobi-
belly dance, singing,
writing, drawing

-izlazim-
-gdje god stignem,
-gdje se radi žurka
(Vanilla,Walkow..)
-gdje god se cuga
-gdje god se
zabavlja
-gdje god se pjeva


-friendZ-
Sara <3
Mima <3
Viky <3
Ramone <3
Andrea <3
Ana <3
Ana <3
Lucy <3
Maja <3
Angy <3
Mia <3
Nancy <3
Mare <3
Ines <3
Ivanna <3
Kela <3
Laura <3
Lela <3

..all the rest..

Image and video hosting by TinyPic

Ja -.-'
Nemojte mi bljuvat tu po blogu,
mars van :P

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Image and video hosting by TinyPicČITAJ ME......ČITAJ ME....lol?


četvrtak, 24.01.2008.
Image and video hosting by TinyPicEstoy aqui!!!!Image and video hosting by TinyPic


Bokić svimaaa,evo meneee...šta ima kod vaaas? Loool
Uh,kad bi vam sve sveto pričala šta mi se nadogađalo,napisala bi trostruki prethodni post...Za novu je bilo fenomenalno,škola je počela...nažalost..lol
al ok,nedostajali su mi frendovi i zajebancija..
al kad sam prvi dan dosla u školu, skoro sam počela plakati jer mi je već bilo dosta...ah,štaš...taki je vala život..lol
Možda,tj. vjerojatno ću dodavat nešta u ovaj post..ili ne..a neznam..lol
Ja sam malo pukla..(ko da je to što novo..hehhe)
Pfr,stvarno neznam šta da vam kažem..bliži se maskenbal,preporučam vam
fallen angele ili hippie za maskirati se ko već to radi..hehhe..
imajte mašte,budite orginalni i dobro se zabavite...aha,da..pa bliži nam se i valentinovo...nadam se da ćete dobit nešto od svojih dragih....hehhe...
ja se vala ne nadam nicemu...haha..zapravo,nadam se jednome..
da cu dobit mozak...yeey..
a sad za kraj: pozdrav to:
moja ekipa s madagaskara + medo =) (il baka? sta si saro?)
ekipi s kojom sam se obecala upoznat :/ hihh
svim shakirinim fanovima (znate ko ste) =) I TARI NARAVNO!!!
svim vinkovcanima i onima sto posjecuju moj blog!!! =)
i naravno reci cu: dalmatinci purgeri i slavonci
(ipak je dalmatinaca najvise al aj..hehhe)
hihhihihihihhihihihihihihihihiih (ja hihoćem) loool



PERO JE.....UTEKO!!!! (opet)





Image and video hosting by TinyPic| Komentari 185 |Image and video hosting by TinyPic


<< Arhiva >>

0