<body> Sretan Sv. Nikola....=) - SHAKIRA i PUNK - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
Image and video hosting by TinyPicDizajn: SkaterGirl^^.[Dz]

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image and video hosting by TinyPicWelcome!

-Jopa-
-Vinkovci-
-8. razred-
-zauzeta-


-hobi-
belly dance, singing,
writing, drawing

-izlazim-
-gdje god stignem,
-gdje se radi žurka
(Vanilla,Walkow..)
-gdje god se cuga
-gdje god se
zabavlja
-gdje god se pjeva


-friendZ-
Sara <3
Mima <3
Viky <3
Ramone <3
Andrea <3
Ana <3
Ana <3
Lucy <3
Maja <3
Angy <3
Mia <3
Nancy <3
Mare <3
Ines <3
Ivanna <3
Kela <3
Laura <3
Lela <3

..all the rest..

Image and video hosting by TinyPic

Ja -.-'
Nemojte mi bljuvat tu po blogu,
mars van :P

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Image and video hosting by TinyPicČITAJ ME......ČITAJ ME....lol?


četvrtak, 06.12.2007.
Image and video hosting by TinyPicSretan Sv. Nikola....=)Image and video hosting by TinyPic


Pozzek svimaa...koliko vas ima..
evo nečeg za glasanje za početak..Sretan sv.nikola i sretan imendan svima..koji ga i imaju..lolek

Dajte ocjenu i komentar mom blogu...
Perfekto
Odlican samo pisi vise o svom zivotu
Bio je bolji prije..
Pa..svidja mi se...
Jadan blog,nema sta...
pollcode.com free polls


Joj,glava mi puca od testova i ocjena..
mrrrrrrzim školu...vjerojatno i vi...
šta bi da nema mojih frendova..
Vidite,ja sam uvijek dostupna..kad god me zatrebate,ja ću to vidit..
Iz nekog razloga me svaki puta izbaci iz Eminog bloga pa joj ne mogu komentirati....lol

šta da vam još pišem..
Čini mi se da imam nekoliko dvojnika u svijetu..Lol...
Pa pozdravljam sve svoje dvojnike..
No ipak,ja sam jedinstvena,hihihih..
Jedina plavuša s mozgom u VK,tako me zovu..lolek

EVO NAPISAT ĆU 6 CAKA O SEBI...LOLEK
1. JA VOLIM JESTI BROKULU,A NE VOLIM KARFIOL..(LOL)
ne znam zašto nitko ne voli brokulu u juhi,mora da je samo moja stara zna najbolje napraviti..
2. u drugome životu želim biti: ni manje ni više već emo...
3. moji nadimci su: chupava,čupa,shakira,shaki01,shakiracent,plavuša s mozgom,trbušni nos (lol,neznam zašto,to je sara slučajno izvalila..)
4. mene možete dobit u bilo koje doba dana..zašto? jer sam budna i po noći,tada najčešće- crtam..ili plešem...lolek...
5. tama u meni ne budi san..(jest da je izreka no..lolek)...
ja obožavam noć,jer se tada osjećam najbolje...najrađe bi spavala danju,a noćima lutala po hladnim mračnim ulicama i slušala glazbu..mmm...
6. stalno govorim: lol,mislim ono budimo realni,yo,peace,raste ti mozak (lol)
jebiga,btw....lol

to su bile cake..lolek..e da tko još nije registriran na shakira forum nek se registrira..
big pozz to:
ady (lol)
aky (looool)
sara,lucy,vicky,bella
borna (super si,braco..lool) =)
nella,bešla,nike,pchelica i ostale cure s foruma
(i dečki..samo bi bilo previše za navodit)
liza,ema i laura....veliki pozzek
i svima ostalima koji dolaze na moj blog...isprika zbog izostavka,žurim u školu..pozzek





Image and video hosting by TinyPic| Komentari 162 |Image and video hosting by TinyPic


<< Arhiva >>

0