<body> Još jedan post.... - SHAKIRA i PUNK - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
Image and video hosting by TinyPicDizajn: SkaterGirl^^.[Dz]

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image and video hosting by TinyPicWelcome!

-Jopa-
-Vinkovci-
-8. razred-
-zauzeta-


-hobi-
belly dance, singing,
writing, drawing

-izlazim-
-gdje god stignem,
-gdje se radi žurka
(Vanilla,Walkow..)
-gdje god se cuga
-gdje god se
zabavlja
-gdje god se pjeva


-friendZ-
Sara <3
Mima <3
Viky <3
Ramone <3
Andrea <3
Ana <3
Ana <3
Lucy <3
Maja <3
Angy <3
Mia <3
Nancy <3
Mare <3
Ines <3
Ivanna <3
Kela <3
Laura <3
Lela <3

..all the rest..

Image and video hosting by TinyPic

Ja -.-'
Nemojte mi bljuvat tu po blogu,
mars van :P

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Image and video hosting by TinyPicČITAJ ME......ČITAJ ME....lol?


nedjelja, 11.11.2007.
Image and video hosting by TinyPicJoš jedan post....Image and video hosting by TinyPic


Kao što vidite,promjena tematike bloga...
Nadam se da ćete nastaviti čitati moje postove iako više neću
pisati samo o Shaki..
Vidim da vam se prošli post jako svidio...hihi..
na SHAKIRA forumu (na koji se možete i registrirati)
možete pronaći novi izum mene i Antonele....koji se zove Punož!
Hehehe...pa ako vas zanima idite pa vidite...lol...
Imam i novi dizajn..(iako je i stari bio super,trebao mi je jedan po mojoj,khm...naravi..hehehe..)
jooj,što mi se smije..hihihih,hahaha,hehehehe..
ugl. zahvalna sam na dizajnu,perfekt je...
Šta da vam još pišem???
Evo,recite mi o čemu biste voljeli čitati na ovome blogu:

1. Gledati slike koje radim,slike mene,mojih frendova,mog grada,mog moba,mojih patika,moje raske (lol),mojih postera...čitati o mome nezanimljivome životu...

2.Da vam pišem priče,pjesme,mudrujem...

3.Da pišem biografije mnogo pjevača,pišem o dobrim filmovima,glumcima...

4. tri gornje teme...

5. predložite nešto svoje...

Komentirajte koliko vam se da...lolich...
I recite mi svoje misljenje..kisssyyy
POZZ SVIMA,I DA,HVALA BELI I IZZY!!!





Image and video hosting by TinyPic| Komentari 142 |Image and video hosting by TinyPic


<< Arhiva >>

0