<body> SHAKIRA i PUNK <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
Image and video hosting by TinyPicDizajn: SkaterGirl^^.[Dz]

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image and video hosting by TinyPicWelcome!

-Jopa-
-Vinkovci-
-8. razred-
-zauzeta-


-hobi-
belly dance, singing,
writing, drawing

-izlazim-
-gdje god stignem,
-gdje se radi žurka
(Vanilla,Walkow..)
-gdje god se cuga
-gdje god se
zabavlja
-gdje god se pjeva


-friendZ-
Sara <3
Mima <3
Viky <3
Ramone <3
Andrea <3
Ana <3
Ana <3
Lucy <3
Maja <3
Angy <3
Mia <3
Nancy <3
Mare <3
Ines <3
Ivanna <3
Kela <3
Laura <3
Lela <3

..all the rest..

Image and video hosting by TinyPic

Ja -.-'
Nemojte mi bljuvat tu po blogu,
mars van :P

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Image and video hosting by TinyPicČITAJ ME......ČITAJ ME....lol?


srijeda, 23.05.2007.
Image and video hosting by TinyPicheeej! UDAJA,POBJEDA,ĐAKOVO I SVE TO.....O SHAKIRI!!!!Image and video hosting by TinyPic


pokušat ću skratit što brže....
ok
1. radim dizajnove no neznam radit html! ko želi napravit blog za dizajne samnom a da ima mail i zna radit kodove???
2. čestitam shakiri jer je u ok-u napisano da je ona prva u dvoboju shakira vs. beyonce!
u svemu je bolja....jeeeeee
3. zaredom sam na vivi gledala hips dont lie i beautiful liar
4.u školi je moj frend našao dont bother na jednoj postaji pa su kao """plesali"""
5.moj tata je odjednom pitao jeli koncert u velikoj gorici bio humanitaran?
ja kažem: da,je...a zašto pitaš?
a on provali: jer sam čuo da bi zbog loše suradnje mogla doći opet ali u Đakovo
ja kažem..: što??? da se ona vrati u Hrvatsku????
on kaže: pa Đakovo je veće od V.Gorice
ja kažem: da...ali...ona je sad u meksiku...odakle ti to???
onda mi nije odgovorio odakle mu to nego je samo rekao
vidi ona zna i gdje se sad nalazi!
ŠTO BI VI REKLI IZ OVOG RAZGOVORA????????????????????????
I ZADNJE DANAS.....ZA DESERT RAZMIŠLJANJA:
OD SUPER FRENDICE SAM ČULA DA SE SHAKIRA (PAZITE OVO) UDAJE U RUJNU!!!!
NISAM ZNALA DALI DA VJERUJEM PA SAM OTIŠLA NA STRANICU AMERIČKOG TEEN PEOPLEA..I....NISAM MOGLA VJEROVATI: UDAJA U RUJNU!!!!!
JOŠ SAMO DA POGODE MOJ DATUM ROĐENJA.....VAUUU...
BRZO MI DAJTE KOMENTARE MISLITE LI DA JE OVO ISTINA ILI GLASINA
JA VEĆ ZNAM KO ĆE REĆI DA JE GLASINA,ALI ĆU ŠUTIT,MOŽDA NE KAŽE!!!!
200 KOMENTARA,MOLIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
POZZ SVIMA!





Image and video hosting by TinyPic| Komentari 230 |Image and video hosting by TinyPic


utorak, 15.05.2007.
Image and video hosting by TinyPicNE BRINITE,NEĆU SE UVRIJEDIT NI LJUTIT...Image and video hosting by TinyPic


PRVO CURA S NICKOM LA TORTURA!
JA ZNAM DA JE TO BILA TVOJA IDEJA ALI TI NISAM ZNALA GDJE PITAT JER TI NEZNAM ADRESU BLOGA!
INAČE...JA SAM U (MISLIM) KOD DIA DE SHAKI ILI SHAKIRA PAGE ISPOD TVOG KOMENTARA OSTAVILA DA SE SLAŽEM S TOBOM,I PITALA ZA TVOJU ADRESU NO NISAM DOBILA ODG...PA TE MOLIM DA SE NE LJUTIŠ I OSTAVIŠ MI SVOJU ADRESU
INAČE...NE MISLIŠ SAMO TI O NEKIM STVARIMA!

A SAD SHAKIRA LOVER:
ZAŠTO BI SE UVRIJEDILA?
PA SVATKO IMA SVOJE MIŠLJENJE O MOME BLOGU!
JA BIH HTJELA DA MI SVI SAVJETUJETE ŠTO DA UČINIM JER SAM TEK POČETNICA
JA SAM BLOG NAPRAVILA U 3. MJESECU
PA............................................
BILO BI SUPER KAD BI MI DALI PRIJEDLOGE,JA BI NEKE IZABRALA I NAPRAVILA BOLJE!
PA SAD.................KISSS
I UČLANITE SE!!!!!!!!!





Image and video hosting by TinyPic| Komentari 121 |Image and video hosting by TinyPic


subota, 12.05.2007.
Image and video hosting by TinyPicljudi moji........Image and video hosting by TinyPic


ZA POČETAK,DOKAŽITE SE U KOMENTARIMA!
TAKOĐER SE UČLANITE U CLUB!
INAČE,KLUB SJAJNO NAPREDUJE I IMAMO SVE VIŠE I VIŠE ČLANOVA!
TO MI JE BAŠ DRAGO!
ZAŠTO SE NEBI UČLANILO JOŠ???
SHAKIRA BI BILA HAPPY...A I JA.....
INAČE....JA I TAKOĐER ČLANICA LARA, NAPRAVILE SMO BLOG!
VOLJELA BIH DA KOMENTIRATE I NA NJEMU!
KAD SVRATITE OVDJE,OSTAVITE I TAMO KOMENTARA!!!
PA...NAŠ BLOG MOŽETE VIDJETI OVDJE: KLIK
A NJEN BLOG S DIZAJNOVIMA OVDJE: klik
pa...naručite pokoji savršeni dizajn!
meni LARA TAKOĐER RADI SAVRŠENE DIZAJNE, I NAPRAVILA MI JE 3!
JEDAN SAM ODLUČILA POKLONITI ANTONELI,TAKOĐER ČLANICA CLUBA!!!
PA........ŠALJEM VAM KISS I HOĆU DA SE POŽURITE S UČLANOM,ILLEGAL,MARTINA,MISLAVE.....DIA DE SHAKI,SO DONT BOTER.....SVE VAS ČEKAM!!!!
INAČE,MOLILA BI SO DONT BOTHER DA MI POŠALJE MAIL JER MI NEĆE SLATI NJOJ!!!
KISSSSSS I NE ZABORAVITE KOMENTARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KISSSSS





Image and video hosting by TinyPic| Komentari 28 |Image and video hosting by TinyPic


ponedjeljak, 07.05.2007.
Image and video hosting by TinyPicEWWWO ME LJUDI!!!!!!Image and video hosting by TinyPic


Olla!!!!
Pozdrav svima!!!!!
Ovako...imam nešto novo...
u časopisu jam ( neki njemački)
dobijete shakirin poster!!!!
ja sam gluuuuuupača kupila njemački bravo gdje sam dobila istu sličicu manju od nokta!!!!!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....neka neka...spasit će me Nancy....no treba mi help!!!!
ako netko ima neš od bullet for my valentine,nek mi pošalje!!!!!
NEKA,NEKA...VIKYYYYYY!!!
TI ČEŠ ME SPASIT TAKO ŠTO ČEŠ KUPIT TO O TH-U, I MENI DAT OD SHAKI???? =)

A SADA ONO...VAŽNIJE...
VI MENE ZNATE PO LUDOSTIMA...
PA...ZNATE...DA AKO VEĆ NISAM NAJVEĆI SHAKIRIN FAN ( ŠTO NISAM)
BAR SAM NAJLUĐI SHAKIRIN FAN ( BAR TAKO MISLE OVI OKO MENE..=) )
INAČE....NEŠTO NOVO ŠTO SAM IZMISLILA JE.......
OTVORIT ĆU SHAKIRA FAN CLUB!!!!!!!!!!!!
U NJEGA SE MOGU UKLJUČIT SVI SHAKIRINI FANOVI PREKO MAILA...I NE ŽELIM ČUTI GLUPE IZREKE KAO:
FORA TI JE IDEJA,AL MI SE NEDA!!!!
JEDNOSTAVNO ĆU OBRISAT BLOG....
NORMALNO..NEĆU IMAT ZAŠTO BRISAT BLOG JER STE VI SHAKIRINI FANOVI...TOČNO?????????????
PA....DOBIVAT ČETE RAZNE NOVOSTI,SLIKE I VIDEE NA MAIL
KAO ŠTO ČETE I VI MENI SLATI SLIKE!
BITI ĆE RAZNI KVIZOVI KOJE ĆU VAM SLAT O SHAKIRI!!!!!
AJDE...PA LJUDI,TO JE ZABAVNO!!!
A I SHAKIRI BI SE DOPALO...TAKOĐER ĆU VAM POSLATI RTL.-OV MAIL PA KO OĆE DA SE SAMNOM POŽALI ŠTO NISU PUSTILI KONCERT U VELIKOJ GORICI!
MOJ MAIL: SHAKI01@NET.HR


LJUDI,PRIJAVITE SE...JA MOGU OBRISAT BLOG KAD MI SE PRDNE..(TO JE FORA :) )
PA..PRIJAVA JE...SAMO DA POŠALJETE MAIL: OĆU SE UČLANITI...
INAČE..DOK NE VIDIM BAR 10 ČLANOVA NEĆU PISAT NOVI POST...ILI ĆU BRISAT BLOG...;(
KISSSSSSSSSSS

SLIKA NA KOJOJ JE PRESLATKA...

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com





Image and video hosting by TinyPic| Komentari 86 |Image and video hosting by TinyPic


srijeda, 02.05.2007.
Image and video hosting by TinyPicewo...nešto novog...=)Image and video hosting by TinyPic


shakira nastavlja s turnejama!
Da vidimo gdje će biti u svibnju.....

May 9th – Culiacán – Estadio De los Dorados
May 11th – Aguascalientes – Estadio Futbol Victoria
May 13th – D.F. – Foro Sol
May 16th – Queretaro – Estadio Futbol Corregidora
May 18th – Veracruz – Estadio Futbol "Luis Pirata Fuentes"
May 20th – Puebla – UDLA Cancha Futbol Americano
May 23rd – Chihuahua – Estadio Futbol
May 24th – Torreon – Estadio Corona
May 26th – San Luis Potosí – Estadio Futbol
May 30th – Monterrey – Auditorio Coca Cola
May 31st – Monterrey – Auditorio Coca Cola
to vam je sa shakira.com
znate onu igru na novoj?
nešto...lova....sad se ne mogu sjetit imena
anyway...bilo je pogoditi razlike na dvjema slika
pogodite koju slavnu osobu su stavili????
pa shakiru!!!!
slika s dodjele nagrada
tj.grammy
a na vk.tel su u ponedjeljak pustili objection,a jučer ojos asi!
vidi se da je Shaki planetarno popularna
=) jeeee!
pozzzzzz

avril se divi shakiri jer sama piše svoje pjesme
prije ju je mrzila i ismijavala, a sad se pročulo da avril želi snimiti rock duet s shakirom!
ŠTO?!?
NAKON TOLIKO RUGANJA,JA NE BIH PRISTALA IAKO MI JE OK!!!


OCTAVO DIA
ovo me svaki put onako....dirne pjesma....volim ju...da sam bar bila na koncertu
pogledajte,tko nije! gledajte do kraja jer shaki počinje pričati o...ma pogledajte!!!!




BTW....MARTA & LARA,RADITE NAJBOLJE DIZAJNOVE!!!!!
MOLIM VAS,DA SE NE LJUTITE ŠTO SAM MALO PROMIJENILA DIZAJN!
PLEAS€€€€€€€€€ NE LJUTITE SE JER ĆU GA VRATITI KAD MI OVAJ DOSADI!
MISLIM DA JE ONAJ DIZAJN SAVRŠEN ALI SAM MALO STAVILA ONAJ!
PA.....SORRY...
MOLIM VAS,NEMOJTE SE LJUTITI JER SVI MOJI FRENDOVI IMAJU VAŠE DIZAJNOVE!
PUSSSSSA
BTW...DO 100 KOMMICHA,NIŠ!
NASTAVAK POOOOSLIJE!





Image and video hosting by TinyPic| Komentari 117 |Image and video hosting by TinyPic


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0