<body> novi post.... - SHAKIRA i PUNK - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
Image and video hosting by TinyPicDizajn: SkaterGirl^^.[Dz]

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image and video hosting by TinyPicWelcome!

-Jopa-
-Vinkovci-
-8. razred-
-zauzeta-


-hobi-
belly dance, singing,
writing, drawing

-izlazim-
-gdje god stignem,
-gdje se radi žurka
(Vanilla,Walkow..)
-gdje god se cuga
-gdje god se
zabavlja
-gdje god se pjeva


-friendZ-
Sara <3
Mima <3
Viky <3
Ramone <3
Andrea <3
Ana <3
Ana <3
Lucy <3
Maja <3
Angy <3
Mia <3
Nancy <3
Mare <3
Ines <3
Ivanna <3
Kela <3
Laura <3
Lela <3

..all the rest..

Image and video hosting by TinyPic

Ja -.-'
Nemojte mi bljuvat tu po blogu,
mars van :P

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Image and video hosting by TinyPicČITAJ ME......ČITAJ ME....lol?


ponedjeljak, 23.04.2007.
Image and video hosting by TinyPicnovi post....Image and video hosting by TinyPic


jako sam vam zahvalna
e ljudi
sad ću vam ja neš reći....
idem ja pisat svoju treću veliku bilježnicu o shakiri....
i odlučila ja napisat blogove o shakiri koji su mi trenutno u glavi.....
kad ja ono na papir izbacila 63 bloga!
iako to nisu svi...
moram ih još puuuuuuuno jer je fanova sve više i više....
a pomislite onda koliko ima onih što nemaju blog......................uuuuuuuuuuuuuuuuu..........
kad se osvrnem,shvatim da svi iz mog razzza pjevaju shakiru..a šta je naj jače,,, pola ih nema pojma riječi!!!!!
i sad ću vam ja reći nešto smiješno
od mog malog frenda sestrična obožava shakiru,a ima samo 6 pjesama i 1 poster....
a i to je neš.....
nego je meni smiješno to što je mene taj frend ucjenio da ona zna puuuno više o njoj nego ja...
ja rekla..pa ok....cura ju voli
i ništa...sve ok
al na kraju on meni to počeo stavljat na nos....
i meni puko film!
i dogovorili se mi da ćemo igrat natjecanja o shakiri
ajde držite mi fige
i moram dodati pjesmu koju sam napisala
ps.u ovom se postu možda doimam umišljeno,ali ljudi koji me znaju...npr.ivy,liza....matej itd...
pa pitajte njih
=)))))
e još nešto
ne pišem post do 100 komentara!
pussssa
i hvala lari,marti,crnoj,glorii.....i svima ostalima!
i beautiful liar!!! veeliko hvala
pozzzz svima: bešli,so dont bother,illegal.... svima boli me ruka neda mi se navodit!
pussssssa








Image and video hosting by TinyPic| Komentari 150 |Image and video hosting by TinyPic


<< Arhiva >>

0