NE MOŽE

18.11.2022.



slika: digital art


A sada skini me,
ali odvrati pogled,
jer udaljavanjem uvenulosti
možemo li osvježiti
ono što je uvijek živo?



slika: digital art


Nećeš me zaboljeti
nikada, nikada,
ali ćeš se uvijek
nekako u srce privući
poput onog čudnog
neobjašnjivog hlada.



slika: digital art


Nećeš nikada ostati
u konturama moje kože,
ali znam da neki to mogu,
dok kod mene to više nikad
nitko ne može.



napisano: 30.07.2022. u 12:50h iz moje 24. neobjavljene zbirke poezije u nastajanju

@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.
Citat čl. 229. st. 2. Kaznenog zakona:
„Novčanom kaznom ili kaznom zatvora do tri godine kaznit će se tko bez navođenja imena ili pseudonima autora objavi, prikaže, izvede, prenese ili na drugi način priopći javnosti tuđe djelo na kojemu je označeno ime ili pseudonim autora ili na nedozvoljen način unese dijelove tuđeg djela u svoje autorsko djelo ili dozvoli da se to učini.“

napiši nešto, ako želiš: (14) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.