AKO TI (nagrada za ovu pjesmu)

03.12.2022.



slika: digital art


Ako ti nekad suza
zbog mene krene
ne plači za neobojanim licem,
jer ja nisam bijelo cvijeće
koje cvjeta samo u proljeće.

Ja sam duša koja se bliži kraju
i plovi kroz sive koprene kiše,
a jednog dana u sunčanom maju
kad u njoj ne bude ničega više,
tad poslušaj kako se trava povija
prema sjevernom vjetru koji je savija
i dok se svjetlo povlači po granama
moj život se bori sa svojim ranama.



slika: digital art


Ako ti nekad ruka zbog mene
čašu crnog vina ispije,
znaj, to je onaj tren
kad se moja duša s neba smije
i želi ti se pridružiti,
nešto s tobom proslaviti.

To gorko vino života
neka se ne prelije u tebe,
jer znaj, nije nikakva ljepota
samo gledati sebe,
čovjek ne može nikad živjeti sam
i ne, ne pitaj me kako to znam.



slika: digital art


Ako ti nekad tuga
zbog mene zaustavi dan,
znaj, to je onaj davni san
kojeg sam snivala u mladosti
kad sam bila puna radosti,
dok sam stajala u redu za sreću,
a danas sam rekla
ne, to više nikad neću.

Zbog mene nikada ne plači,
doći će i od mene jači,
jer lutanja sam završila,
sve životne slike u ambis bacila,
a oni koji će me se sjećati
pustit će se rujnom vinu,
pjesmi i osmijehu na licu
bez one boli u svom srcu
i obriši sad s lica te suze
sa tugom koja ti dušu uze.



slika: digital art


Opisivanje mojih bolnih
i ogorčenih uspomena
obojano je crnim cvijećem
na dnu čaše crnog vina
i te uspomene još uvijek imaju
neki svoj život u meni
fascinirane onim
što se odražava u sjeni
onih trenutaka davnih
kad se osjetim uvijek
kao zamjena za sreću,
ali znam da to više nikada
osjećati neću.




napisano: 20.02.2020. u 10:30, iz moje 17. zbirke poezije BIJELI PUT


http://www.digitalne-knjige.com/varga17.php

ISBN broj: 978-953-354-278-2

pjesma je poslana na natječaj BALKANSKA PJESNIČKA UNIJA - POEZIJA GODINE 2020.-DRUGI CIKLUS kategorija "kvalitet pjesničke kreacije", a u organizaciji Udruženja za kulturu "Nova svjetlost" . certifikat CE-BPU-2



napiši nešto, ako želiš: (37) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.